dissabte, 30 de desembre de 2006

L'últim de l'any




D'aquí a dos dies comença un nou camí, un camí marcat per les exigències d'un calendari creat fa segles. Que ningú vulgui mirar al fons del camí per veure què hi ha, perquè es trobarà amb boira i amb foscor.

Ara, per als primers dies, que estan més a la vista, la gent voldrà fer propòsits que s'ha marcat per al nou any, el que no saben, o segurament sí, un gran percentatge d'aquesta gent és, que l'any vinent se'ls tornarà a fer i de nou al següent i al següent, perquè mai els acabarà fent, com deixar de fumar, que veureu més anuncis de xiclets i parches de nicotina d'aquests durant els primers dies.

En fi, que sortiu bé de 2006, que als que no us ha portat coses bones, doncs oblideu-lo, penseu que no el tornareu a veure mai més i ja està. Als que us ha deixat coses bones, guardeu-lo un petit racó al vostre cor per al record. Jo, per ser sincer, aquest any m'ha portat moltes més coses positives que negatives, així que un petitet racó li deixaré.

Que vagi bé l'últim de 2006 i el primer dia de l'any 2007.

11 comentaris :

nur ha dit...

Doncs ni xiclets ni pegats de nicotina: el bon propòsit m'he fet durant molts anys, deixar de fumar... crec que ho he aconseguit :)

bon any :***

Laprí | David ha dit...

Si un vol ho aconsegueix. Felicitats, i abans que comenci l'any, això és efectivitat xDD.

Vagi bé nur

mirandamar ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Cris ha dit...

Hola David!
Ja s´acaba l´any. Espero que el 2007 et porti molta sort en tot el que et proposis.

Per cert m´he traslladat a http://sodepau.blogspot.com

Petons i bon any nou!

Alepsi ha dit...

Doncs jo encara he de decidir què en faré del 2006... m'ha portat moltes coses bones.... però les dolentes que he passat han tingut massa pes... jo casi que li fotré una patada al cul, i ja.... xDDDD

Alepsi ha dit...

Per cert, fliç any nou, quanta desconsideració!!!! :S

doommaster ha dit...

Moltes felicitats per tu i per els teus! :-)

Gatot ha dit...

Una cosa bona que m'ha passat... començar a ser visible al món blogàire... per dona i per rebre i per rebre més que per donar.

I per conèixer persones com tu, sinceres, honestes, nobles.

Que tinguis molta sort, David.

Bon 2007

onix ha dit...

Bon any David !! no canviïs mai
;)********

q ha dit...

Molt bon any David!

Sort, n'estic convençut que la tindràs. Avui precisament estarà a la nostra taula una pija madrilenya que voldrà veure les campanades des de la puerta del sol per Tele 5. Jo somriuré pensant que tu les voldries veure des de Barcelona per TV3. Brindaré per tu :)

Laprí | David ha dit...

Igualment Cris, doommaster, gatot, onix, q i Alepsi.