dissabte, 9 de desembre de 2006

Sóc un imant, sóc un friki

De vegades crec que tinc un imant per atreure catalanoparlants a Madrid cap a mi. Tal que avui anava en el rodalies, i en una estació d'un barri normal de Madrid, com és Las Águilas, i amb un munt de llocs lliures al tren, va i seu enfront de mi una parella, i els començo a escoltar i penso "colta noi, em sembla que parlen català" i això estaven fent, al principi molt baix, però després han començat a pujar el volum i se'ls escoltava en gairebé tot el cotxe, i per l'accent que tenien, no semblaven barcelonins, tenien un accent bastant més tancat. No tinc ni idea d'on podrien ser, però de la Catalunya central o per allà diria jo. A Atocha els he perdut de vista, potser han agafat el Altaria a Cartagena, tot i que no anaven amb maletes, així que potser anirien a comprar, com ara fa tothom.

També un petit apunt de frikisme ferroviari per la meva banda, i és que he anat fins a Colmenar Viejo per veure passar el Tren Hotel a París. Dit així semblaria gilipolles, i en el fons ho és una mica, però si he anat a veure aquest tren és perquè aquesta via per on ha passat portava tancada dos mesos i aquest tren va sempre per Valladolid i no per Aranda de Duero, que és per on ha anat avui, aquest era el motiu pel que he anat fins allà, m'hi he portat la càmera, de nit, enmig de la foscor del camp, amb les mans congelades i els peus igual, tot per veure un tren. Què hi farem, a veure si la propera vegada que passa per aquí és estiu, perquè si és hivern mai més l'espero.

8 comentaris :

turrai ha dit...

Publicat 10/12/2006 a 01:55:

Fa un dies vaig clicar sobre "Una mica sobre mi" i vaig quedar tan sorprès que no vaig ser capaç de deixar cap comentari. Una bonica història.
Me l'haig de creure o és una creació literària?
En tot cas: felicitats!!!

Pd40 ha dit...

Publicat 10/12/2006 a 02:59:

Ja sé que t'agraden molt els trens, però tal com ho descrius ni boig vaig a veure'l... m'ha agafat fred llegint-te!!

bi ha dit...

Publicat 10/12/2006 a 12:05:

Tens un amic!!! You've got a friend!!!

http://www.youtube.com/watch?v=UEk_uEJh9fs

Alepsi ha dit...

Publicat 10/12/2006 a 14:45:

Ostres David... m'encanta aquesta cançó!!!! La de the kelly family!!! Moltíssim!!!!!!!!!!!!!!! Gràcies!!! Jajajaja!

Per cert, que no t'he comentat l'anterior post, que jo em sé la cançó de Cortylandia.... quina vergonya! Jajajaj! I això que jo només ho vaig veure un parell de cops quan era molt peque, a Barcelona... en fi... xDDDD

Laprí | David ha dit...

Publicat 10/12/2006 a 14:54:

turrai, tot depèn de tu, si t'ho vols creure o no, potser és real, o potser és producte de la teva imaginació... la verdad está ahí fuera xDDD no no, és veritat, te l'has de creure :)

Doncs sí Pd40, les mans congelades i els peus iguals, i jo no hi torno en hivern, diuen que d'aquí a un mes potser torna a passar per aquí, però jo ja no hi vaig, si no passa en primavera o en estiu res.

Ohhh, tinc un amic? uohh uohh ^_^

T'agrada la cançó Alepsi? uohh, doncs no sé, com que no sabia quina triar, vaig fer un sorteig entre les que tinc a l'ordinador, i les que van sortir van sortir, menys l'última, que sí la volia posar-hi. I com era la cançó de Cortylandia allà? en català? Au, canta-me-la si era en català, anda, sisplau xD

nur ha dit...

Publicat 10/12/2006 a 17:24:

Conec poc Alcorcón, però, vaja, hi he estat més d'un cop i de dos. L'Ikea, per a mi, és el més excepcional, ja que en sóc una fan. He estat un parell de cops a aquest centre comercial.

Osti, com diu en Pd40, digue'm fredolica, però jo això que vas fer tu ahir no ho faria ni boja. I no vull ni imaginar-m'ho amb el fred que deu fer a Madrid. Aquí ja fa un parell de dies que ha aterrat el fred i ja hem hagut d'engegar estufes i calefactors. Grrr, no m'agrada l'hivern!

Alepsi(denou...) ha dit...

Publicat 11/12/2006 a 13:51:

Ui, no, no, si era en castellà, no es van dignar a traduir-la... massa feina! xDDDDDDD

Laprí | David ha dit...

Publicat 11/12/2006 a 14:51:

Era en castellà? Doncs no sé on vaig llegir que allà quan l'havien fet era en català... ves a saber.