divendres, 1 de desembre de 2006

Sopar de nadal

Demà tinc el sopar d'empresa de Nadal. No és que no en tingui ganes, però no sé, se'm fa una mica absurd, tot i així hi aniré. S'ha de tenir en compte que no hi anirà el tio que no suportem, ha marxat fora de Madrid amb els seus 35 amics... ai no, perdó, amb els seus 15 amics... ai no, perdó un altre cop, finalment amb els seus 3 amics... jolin tu, si perd amics aquest, que en una setmana n'ha perdut 32.

En fi, anirem a un restaurant brasiler on hi ha una senyoreta que és animadora que té un cos, i es mou d'una manera que anima a tothom. Música brasilera de fons tocada en directe per una orquestra, buffet, carn servida en unes espases molt rares directament a taula, tot plegat per 26 € + IVA, begudes a part. La veritat és que no és massa barat, però un cop a l'any no fa mal, i ja tenien ganes d'anar-hi que l'any passat no hi van poder anar. Serà la segona vegada que hi vagi a un sopar d'empresa, l'any passat hi vaig anar a una sense estar contractat per l'empresa. En aquests sopars no sé que s'hi acostuma a fer, però en algunes els jefes, que al sopar no ho són, acostumen a desmadrar-se més que els empleats, tot un exempe a donar.

Tots els del departament menys el nomenat abans, i gent que hi ha estat, entre elles la meva companya d'estiu, que avui l'he vist també, està molt guapa. Malauradament parlarem de feina, almenys jo intentaré que no, parlarem del nomenat abans, jo almenys no, i després sortirem per allà, no sé ni que hi ha.

En tornar faré de taxista, perquè hi aniré en cotxe, i portaré una companya que també viu a Alcorcón. Tots beuran i s'emborratxaran, espero que no gaire, menys jo, que conduiré, ja és hora de portar de farra nocturna per Madrid el C3, i a veure si el rento una mica que està de cagadetes d'ocellet al morro, so guarros, i això que només el vaig tenir un dia sota els arbres, que l'endemà el vaig canviar de lloc, i amb sort, perquè sinó se l'emporta la grua per rodar una escena de la sèrie de l'hospital aquesta de telecirco.

Demà demà, doncs, de sopar. Segurament ara molta gent ho farà, aquesta és l'època dels sopars de nadal, tant sigui d'empresa o potser també d'estudiants. Algú anirà a algun sopar d'aquests?

6 comentaris :

Gatot ha dit...

Publicat 02/12/2006 a 00:16:

No, David... aquest any no tinc cap sopar d'aquests...osti, potser que pengi un din A-4 a l'INEM (ai vull dir al SOC) i organitzi un sopar d'aturats!!! mmmm, no, val més que no, vés a saber quina fauna s'hi apuntaria......

En sèrio, a la darrera empresa que vaig estar... en vam fer un, no de Nadal, era per qualsevol altra excusa, i la veritat és que és curiós veure la transformació de la gent. Em sembla que jo era el que desentonava, perquè era com sempre, dins i fora de l'empresa. Els altres..eren personatges desconeguts!!!! Però va estar bé veure la doble cara.

Que vagi molt bé el sopar... i aprofita les ocasions que diuen que les pinten calves!!!!! petonets amic.

nur ha dit...

Publicat 02/12/2006 a 10:13:

És curiós: a la meva feina ja fa uns anys que no es fan sopars de Nadal. Com a molt ens ajuntem tres o quatre companyes amb qui hi ha molt bon rotllo i para de comptar.

En canvi, el dia 12 tinc un sopar amb gent de la feina on vaig treballar abans i on ara fa 13 anys que ja no treballo: hi mantinc un parell o tres d'amistats molt fortes i bon rotllo amb pràcticament tothom. Suposo que per això hi vaig, és clar.

David: això de la carn punxada a l'espasa té un nom, però ara no el recordo, coi!! A Barcelona també hi ha un restaurant molt típic brasiler on fan això de la carn (bé, suposo que n'hi haurà més d'un). Rodizio, es diu rodizio!

Vagi molt bé el sopar i que hi hagi molt bon rotllo amb l'excompanya, però futura bona amiga (o alguna cosa més?) ;-)

Laprí | David ha dit...

Publicat 02/12/2006 a 14:37:

Osti Gatot, un sopar d'aturats, doncs no seria mala idea, xD, potser la gent que s'hi apuntaria no seria tan rara, ves a saber. Ja veuré la transformació d'alguns, que segur que no s'assemblaran gens al que són a la feina.

nur, Rodizio es diu al que hi vaig jo, vols dir que n'hi ha un altre a Barcelona que es diu igual? apa tu. Molt bon rotllo hi haurà nur, això segur.

Alepsi ha dit...

Publicat 02/12/2006 a 16:34:

Ja em perdonaràs, però.... m'he partit llegint aquest post!!!!! Jajajajajajaja! La frase estrella és: "hi ha una senyoreta que és animadora que té un cos". xDDDDDDDDDD M'ha fet molta gràcia (sí, suposo que et deus haver descuidat alguna cosa, però no ho reescriguis.... xDDDDD).
Ui, avui tinc el riure tontu, vés...... xDDDD

Laprí | David ha dit...

Publicat 02/12/2006 a 16:42:

M'alegra molt que tinguis el riure tontu avui :D i també que t'hagi fet gràcia. Ja veurem com està l'animadora aquesta nit, a veure si es mou molt o no, alguns segur que faran volar molt la seva imaginació amb l'animadora, per això el restaurant és al carrer pez volador xDDD

nur ha dit...

Publicat 02/12/2006 a 19:03:

David: rodizio són aquestes espases on es clava la carn i, per extensió, els restaurants que serveixen això es diuen rodizio.

"Se hacen a la parrilla verduras (calçots, pimientos, setas, etc.), carnes (es típica la chuletada con chuletas de cordero, o los asados de tira, de bife, etc argentinos/uruguayos, los rodizios -asados en espada- brasileños, etc. )..."

Quin nom de carrer més raro això del Pez Volador. Que raros sou a Madrid!!! :-P

Vagi bé el sopar, David :)