dijous, 28 de desembre de 2006

Velocitat



La velocitat, que simple i innocent es veu. Ella tan ràpida sempre, i tan vergonyosa, que no deixa que la veiem gairebé. Però quan l'acompanyem, què diferent es veu tot, sobre tot si som nosaltres qui la controlem. La veritat és que la velocitat, així vista en aquesta foto, és maca, en el tren o en el metro és maca. A la carretera, i depenent de moments i de qui la controla, no és tan maca. Anem amb compte aquests dies que hi ha tant boig per la carretera sisplau.

5 comentaris :

nur ha dit...

M'encanten aquests rètols del Metro (crec que a Barcelona van desaparèixer fa molts anys) i m'agraden les fotos que capten la velocitat: algun dia ho hauré d'intentar amb la meva càmera. Bona foto, David :)

I, sí, cal anar amb compte amb la velocitat: jo, com que no condueixo, no tinc cap perill, però estic segura que si conduís seria de les que posaria massa el peu a l'accelerador perquè, en realitat, m'agrada la velocitat i seria una conductora temerària :P

Marc '¬¬ ha dit...

Sip... la velocitat es ràpida... es lo que té...

PS: com t'has canviat a blogger, el meu RSS m'ha deixat d enviar els teus posts, i clar.. jo aquí aillat del món....

Laprí | David ha dit...

Intenta-ho nur, surten unes fotos genials. I sí, és una pena que el metro de Barcelona perdi aquestes coses. Per sort, a l'estació de Liceu, que en renovar les sortides, volien treure diguem la decoració de les boques de l'estació, però per pressions, al final, les treuen però en posaran unes altres iguals.

Ai Marc, que no ho sabies que havia marxat, sí, no? xD

doommaster ha dit...

Bona foto! :-)

efe ha dit...

No sé què em passa, que sempre arribe tard al teu bloc. Aquesta foto és una passada, de veritat.