divendres, 26 de gener de 2007

Alcorcón, la cloaca d'Espanya

On jo visc es respira un ambient tranquil, pel moment. Uns carrers més enllà hi ha unes pistes de basket ocupades pels antiavalots, i els veïns allà doncs estan una mica pitjor per tenir tot això muntat allà. Ara, amb el fred que està fent, algunes veïnes baixen amb un termo per donar un cafè als policies que es queden allà tota la nit.

Però demà és divendres, arriba el cap de setmana, i és quan podria tornar a liar-se. De fet, dissabte podria ser pitjor per culpa d'això:

Si ja es publiciten d'aquesta manera, doncs no sé, almenys pacífica no té tints de ser. Totes les manifestacions estan prohibides al terme municipal. Ahir van prohibir una que era pacífica, avui el PP en volia fer una altra però al final ha dit que no per la prohibició. Demà em sembla que el sindicat d'estudiants ha convocat una altra, però si està prohibit no crec que pugui. Queda clar que aquesta de la publicitat també està prohibida, aquesta amb més raó, és clar.

Però és que dissabte pot ser un mal dia a la ciutat. Sé que pretén venir fins aquí molta gentussa de fora, d'altres ciutats o barris de la capital, gent gens pacífica, que venen només al que venen. Veient alguns fòrums he llegit coses realment vomitives de gent que vindrà. Això és el que de veritat em preocupa. Si diumenge passat van ser 500 només de gent de la ciutat, dissabte podria ser molt pitjor, i temo que si passa alguna cosa es pugui estendre a la resta de la ciutat, i després més enllà. Per si fos poc tenim uns mitjans de comunicació que més que informar sembla que vulguin titulars i que això acabi passant.

No sé. Jo en tot cas intentaré mantenir-me lluny de manifestacions i d'aquesta gent. No voldria quedar-me tancat a casa tot el cap de setmana, però si ho he de fer ho faré. Al final Alcorcón es convertirà en la cloaca d'Espanya. Què trist!... en fi.

13 comentaris :

Valqui ha dit...

Si tens raó en una cosa és en què els mitjans de comunicació informar, poc. Jo la veritat és que l'únic que ´se és que hi va haver òsties per culpa d'una punyalada (o això vaig entendre jo).
No puc opinar gaire, perquè la veritat és que no tinc arguments per a dir res, però està clar que sigui quin sigui el problema, no el solucionaran ni a òsties, ni amb manifestacions que es publiciten així. Espero que les coses no suritn de mare, i el cap de setmana sigui millor del que creus.

MaRiNa ha dit...

ostres... jo de tu m'anava a una llibreria i em comprava un bon llibre, pq el cap de setmana et pinta llarg i tancat a casa!

Javier ha dit...

De veritat, és una llàstima que sigui per aquest motiu que Alcorcón sorti en els diaris.
Alcorcón sempre ha estat tolerant i des de fa uns anys bastant multicultural i sense cap mena de problemes.
Encara tinc molts amics a Alcorcón (on vaig viure molt de temps) i llavors, sí que m'agradaria anar-hi amb ells per dir al món que no som així, encara que no ho faré fins a que no sigui clar que no hi auran violents a las manifestacions.
Ja veurem..

Jo Mateixa ha dit...

Et puc demanar un favor?, no facis el tonto i quede't a casa, ja se que es un pal, pillet unes palomites, lloga un parell de pelis, però no t'acostis a aquesta manifestació, t'ho demano si et plau.

Un petonet guapo i bon cap de setman!!!!

Laprí | David ha dit...

Els mitjans de comunicació ara l'estan fotent valqui. Jo tampoc estic molt enterat de com va començar, però em sembla que va ser el dia anterior per un altre motiu.

Tinc molts llibres sense llegir marina, podria ser temps de començar-ne algun xD

Ai javier, com ens han espatllat la ciutat aquesta pandilla.

No, si a la manifestació ni de conya em penso acostar, espero que ella tampoc s'acosti a mi. Volia marxar al poble però ara està incomunicat per la neu i ja no puc, quin pal!

mima ha dit...

colta..no tens cap amic de Madrid que et pugui convidar a casa el cap de setmana? o que se'n vagi a esquiar i et deixi el pis?...jo dic, que ja posat, t'estalvies el merder i més que llegir (que sé que ja ho fas) surts de juerga que aquest cap de setmana els bars,pubs discos estaran lliures de penya xunga...taran tots a Alcorcón...

Marc '¬¬ ha dit...

Si encara haguessis posat "Alcorcón, la cloaca del món"... doncs rimaba, xD

jo de tu em quedaria el cap d setmana tancat a casa, i el teu cotxe en un parking segur....

escarabat ha dit...

colons, com estan les coses... Pren-t'ho amb calma i desapareix, i el dilluns serà un altre dia.

apa i sort

El veí de dalt ha dit...

Lapri, a veure com va. Acabo de veure un reportatge a Informe Semanal sobre l'ambient a Alcorcón. Fa una mica de respecte. Em sembla que hi hagin dos móns, les bandes i el poble ras i l'Administració que no s'entera de res. La solucio policial serà sempre una mala solució i només temporal. I ja veuràs qeu sortirna més "Alcorcons" arreu

Laprí | David ha dit...

Sí mima, tinc amic a Madrid, però no viu sol com per poder dormir-hi.

El meu cotxe està segur Marc, descansant el pobret després de 1800 km i passant fred.

Jo no desapareixo escarabat, de fet, no ha passat res, ja se sap, "mucho ruido y pocas nueces".

L'Administració local no sap ni per a quina ciutat governa, veí. No sé què passarà després, però sembla que el d'avui no ha tingut gaire èxit, tot i que els mitjans de comunicació hagin intentat que passés alguna cosa.

Pd40 ha dit...

Venia a veure si havies fet la contracrònica al blog, veig que no ha estat tant. A veure si mica en mica tot va tornant a la normalitat.
Records!!

Alepsi ha dit...

Vigila, David!!!! :s

Tu, tancadet a casa, llegint un bon llibre (Calibán? xDDD), veient una bona peli, i au.

Cuida't!!!!!!

Laprí | David ha dit...

No pd40, els mitjans de comunicació no han aconseguit el que volien, que això fos una batalla campal per poder posar-ho als telenotícies. Han estat tota la setmana parlant de dissabte, i al final només han sigut 4 nens que han fet una mica de soroll, res més. El problema és que tard o d'hora això tornarà a explotar, aquí o a un altre lloc, però tornarà a passar.

Tranquil·la Alepsi, tot va bé. La ciutat està més segura que mai. A la gent li ha agafat por perquè els carrers van buits, però jo que he sortit l'he vist millor que mai.