diumenge, 28 de gener de 2007

Cercedilla

Com que estic fart d'Alcorcón, he agafat el rodalies i he anat a Cercedilla. I que m'hi trobo? Als pixapins... bé, així se'ls diu als de Barcelona, però bé, s'entén que aquí són els de Madrid capital, algú en contra? No, oi? Doncs apa.

Bojos per veure neu, així estava la gent que hi he vist. Tan tontos estan, que alguns no saben que per aquí passa una cosa que no s'atura així com així i que si els agafa, doncs això:



I perquè els han avisat, sinó una mica després s'haurien quedat enganxats aquí:


Bé, en realitat no ha nevat gaire a Madrid, a la comunitat, vull dir, però Cercedilla es troba en un lloc estratègic que li permet rebre nevades com aquesta que hi ha, que va caure fa dos dies. El trobar-se a 1156 metres sobre el nivell del mar (msnm) ajuda a que la neu no es desfaci, i faci una rasca. Això també fa que el paisatge sigui una gossada:


He pujat per una carretera, sense vorera, i clar, quan venia un cotxe, m'havia d'apartar al costat, que estava ple de neu, d'uns quants centímetres. Les sabatilles se m'enfonsaven. He caminat fins a una estació de la línia C9 (sí, això és una estació... i no és un Tramvia):



I amb aquestes he tornat El tren anava ple, com si fos dia de diari en hora punta, amb gent amb motxilles, pals per caminar per la neu, i aquestes coses. Però també gent que hi ha anat amb sabates, pantalons vaquers, i ja només els faltava a algun el traje i la corbata per acabar d'adobar-lo. Hi ha gent que la treus de la gran ciutat, i es pensa que pot anar igual que si anés per la Castellana. Ai senyor.

Jo de pas he aprofitat per sortir d'Alcorcón, totalment tranquil·la, i agafada per la policia encara, i així doncs anar a altres llocs per gaudir de la tarda de diumenge abans de tornar de nou a la rutina demà.

15 comentaris :

jordi ha dit...

M'estàs espantant! aquest dijous vinc cap a Madrid i veig que passaré fred! (odio transportar roba d'abric...!)
Ben fet, això de fer una escapada tal i com estan les coses per Alcorcón. Encara bo que avui no se l'ha liat tan grossa com s'esperava...

onix ha dit...

magnifiques fotos Laprí !!! que bonic
;)***

Cristina ha dit...

Ja veig que feia fred. A la costa brava també però un s´abriga una mica més i solucionat. Ja veig que vas passar un bon cap de setmana. Petons

efe ha dit...

JO vaig estar fa anys A cercedilla. I em va agradar.

nur reformant el bany ha dit...

A Cercedilla hi ha un alberg o una residència d'estudiants, oi? Fa anys, jo tenia un noviet que hi va anar amb l'institut de viatge: visitaven Madrid i residien a l'alberg aquest. Per això conec Cercedilla. La propera visita que faci a Madrid, ja demanaré que m'hi portin.

On sí que vaig passar un cap d'any fa menys anys va ser a Collado Mediano, que em sembla que és a la vora de Cercedilla. Amb els meus amics, envoltats de neu, ens vam quedar aïllats tres o quatre dies allà sense saber què passava a la resta del món. Sort que el primer viatge que havíem fet des de Madrid fins a Collado Mediano havíem dut el menjar i l'alcohol (que era l'única manera d'escalfar-se!). Això sí, el modelet de cap d'any es va quedar allà a la capi. Osti, un cap d'any memorable, eh? :)

Jo Mateixa ha dit...

Molt bones les fotos David!!!!, aixo si, tinc l'estufa posada als peus per que m'ha entrar un fred nomes de veure-les fotos que m'he glaçat!!!!!!

Tot bé despres de la moguda de dissabte???

Una abraçada!!!!

Jo Mateixa ha dit...

Per cert David...fas un mica de yuyu tant tapat, de bon rotllo eh!!! :-)

williams ha dit...

bbbrrrr
és cert. Quin fred!!!

Laprí | David ha dit...

Bueno Jordi, tampoc farà tant de fred, jo perquè vaig pujar fins a Cercedilla, la capital és més calorosa... o no, xDD

Oi que sí que és bonic onix? Per sort no gaire lluny de la gran ciutat es poden trobar encara llocs com aquest.

Cristina, segur que a la Costa Brava faria també fred, però segur que a mi m'hauria agradat igualment. Petons a tu també.

És clar efe, tot i ser un petit poble és un gran lloc, en plena muntanya, això no té preu.

Ui nur, què faries tu a Cercedilla ^_^ Collado Mediano és a una estació de rodalies, Cercedilla, Los Molinos i Collado Mediano. I l'alcohol que no falti ehhh jeje

Ja posaré fotos d'alguna cosa calententa, jo mateixa, perquè els peus se t'escalfin. I sí, mira, si hagués anat d'aquesta pinta per Alcorcón segur que hauria rebut algun cop dels anti avalots xD

Però després allà williams, no es nota el fred tant eh. Potser si agafes neu sense guants i tal, pot que t'entri una mica de fred... però no és res :D

Alepsi ha dit...

Fas una mica de por així tapat, eh? xDDDDD

Que maco el paisatge!!! Jo vull anar a la muntanya! :(

doommaster ha dit...

Ufff!!! Vaja rasca no? XD
A Ripoll hi ha un tunel com aquest enmig de la ciutat, això si, amb pas a nivell amb barreres, però és digne de veure :-)

No et refredis !! XD

Pd40 ha dit...

Ei David, no vagis així per Alcorcón que la poli t'agafa segur. Que no está el horno para bollos... ;)

Laprí | David ha dit...

No em tiguis por Alepsi, que jo sóc tot amor xD Vols muntanya? Agafa't el huevi i et plantes a alguna que tinguis a prop i ja està, mira, tens la muntanya de Montjuïc molt a prop, i no necessites ni cotxe ni res... no has especificat quina muntanya ;)

DooMMaster, lo veré, el túnel, vull dir. Intentaré no refredar-me :)

No Pd40, ho sé, precissament aquell dia en arribar a Alcorcón em vaig treure la braga i només em vaig deixar el gorro, que just a la sortida de l'estació hi havia una furgo de la policia nacional :S Però ara ja està tot més tranquil.

Candela ha dit...

Ui que maco, ui que fred, ui si que fots por així!!!!! mmmmmm

Laprí | David ha dit...

Al final m'ho creuré Candela, que faig por xD Fred sí, això sí.