divendres, 5 de gener de 2007

El meme dels secrets

La Fraggle m'ha passat un meme que va de contar secrets. No sé, he mirat, però tampoc trobo grans coses, o grans secrets... ho sento molt, jo no tinc catxé per sortir en programes de cotilleo pels meus secrets xD

Són aquests:

1: Tinc manies amb l'ordinador. No és que siguin moltes, però per exemple, al de la feina, sempre obro tot en un ordre, i sinó ho faig així, torno a començar i tornar a obrir-lo des del principi.

2: No puc llegir en un cotxe o autobús, i en aquest últim no puc seure a la inversa de la marxa, perquè em marejo, en canvi al tren ho puc fer tot, llegir i si cal en sentit invers a la marxa. L'explicació? El tren es mou menys... penso que és per això.

3: Tinc intenció d'aprendre més llengües, entre elles el japonès, de fet ja en conec alguns caràcters, i en el futur voldria, si es pot, és clar (que va a ser que no) poder passar una temporada al Japó, perquè m'agrada bastant.

4: Tinc una afició, que té nom però ara no sé quin. Apuntar els números de sèrie de tots els trens o el que vagi per rails. Sí, m'agrada apuntar-ho, després ho guardo en un arxiu d'excel, i així puc mirar quan he utilitzat tal o qual tren, quantes vegades, en quins serveis, característiques que tinguin, etc. De fet ara no apunto tant, perquè al principi apuntava tots, incloent-hi als que vaig a la feina, però ara aquests ja no, perquè sinó, mare meua, quina feinada, ara apunto tots menys els de la feina. També col·lecciono, referit amb el tren, els bitllets de tren, des de l'any 1998.

5: M'he enamorat 4 vegades, i les 4 mai ha passat res, de fet mai ha passat res amb ningú. En aquest aspecte no he tingut sort, però bé, tant fa, ja arribarà, sóc jove.

Bé, doncs és això, no he trobat res més sucós. Jo no passo el meme a ningú, que el faci qui vulgui, i en tot cas, si ho fa després de veure'l el meu, doncs que digui que l'ha trobat aquí i ja està.

Apa, que els reis portin moltes coses, i per als republicans, doncs carbó xD

14 comentaris :

Fraggle ha dit...

JO TB VULL APRENDRE JAPONÈS!!
De caràcters no en sé cap!! I mira que tinc diccionaris i llibres...
Només sé dir:

Watashi wa Laia des: Em dic Laia

però millor anar a apuntar-me a una escola d'idiomes!

A mi tb m'agradaria anar al Japó, potser no una temporada, cosa que m'agradaria però crec que tindria problemes amb el menjar jejeje

Laprí | David ha dit...

Jo tenia apuntat que es deia "Watashi no namae Debido desu" sent Debido el meu nom passat a japonès, i en japo s'escriuria (pels que ho puguin veure i no li surtin quadrets) わたしのなまえデビドです xD

I pel menjar, no passa res, es fa de tripas corazón i ja està, però jo anar-hi, segur que hi vaig.

Adagio ha dit...

jo vull aprendre italià! jaja xD
lo del pc tb m passa bastant ueno sempre... mania d'informàtic xD

apa si tinc ganes faré el meme amb el teu nom jaja xD apa bona nit de reis!

Marc '¬¬ ha dit...

els 2 primers, tot igual.

a la feina primer he d'obrir el lotus notes, panta1, panta2, notepad i firefox. I si la panta 2 s'obre abans d'hora... a tornar a començar!

i si, en lo del autobús i el sentit d la marxa i el llegir, =

en lo altre ja no... Be, vull aprendre mes llengües, però japonès no.

onix ha dit...

Com M'agradeu tots !!!em feu sentir una mica mes normal ,semblem el jack Nicholson a mejor imposible ,sayonara :)*****

nur ha dit...

Ostres, comparteixo algunes manies amb tu: aquesta de l'ordinador especialment (però jo sóc incapaç de reiniciar l'ordinador per aquest motiu).

També m'encantaria aprendre japonès i anar al Japó (no una temporada, sinó uns dies, de vacances, vaja). Potser m'ho hauria de fixar com a propòsit per al 2007, però em temo que ja faig tard a la majoria de cursos que hagin començat.

Ah, i no penso fer el meme perquè l'únic meme que vaig fer (que va acabar esborrat del bloc) vaig tenir un gran disgust que ara mateix no explicaré o sigui que... res de res.

Sayonara i bon voyage, David :)

Alepsi ha dit...

Uala! Pffff... no entraré a fer-vos una avaluació psicològica a cap dels tres (nur, ¬¬'Marc i David) però si mai us demano col·laboració, me la donareu, no??? xDDDDDDDDD

nur ha dit...

hahahaha, alepsi, sort que no he explicat cap secret-mania, que si no... vens corrent a buscar-me a casa per psicoanalitzar-me com a mínim :P

Laprí | David ha dit...

L'italià no és tan difícil adagio, no fa gaire em vaig baixar una peli d'un llibre que havia llegit, que és italià, i clar, la peli només estava en italià, i la vaig entendre més o menys bé.

No vols aprendre japo amb mi "Maruku" xD no t'agrada com sona el teu nom en japo Marc? jaja

Onix, tant no... bé, de petit recordo que de vegades feia això de saltar per les voreres com fa el Nicholson a la peli, però eren coses de nen, ara no ho faria.

Nur, jo no reinicio l'ordinador, però ho torno a obrir tot de nou, jo, doncs si hagués de reiniciar-lo cada cop que ho faig malament. Ja aprendrem japo junts Nuri-chan.

De mi tens tota la col·laboració que vulgui Alepsi, faltaria more xD

jordi ha dit...

carai!!
jo durant un temps vaig estar fixant-me en els números dels trens als que pujava, a veure quan repetia, però no arribava al punt de fer-ne fins i tot una llista per la posteritat!!
:)

Cris ha dit...

Ufff manies en tenim tots suposo. El japonès és un idioma que m´atreu molt però jo opto per aprendre abans l´italià que sembla fàcil a primera vista. Abans tenia més manies però les he anat perdent amb l´edat. Bones vacances! Espero que coneguis una mica més Barna. Val la pena. Per mi és la millor ciutat del món. Petons!

Laprí | David ha dit...

Doncs a mi m'agrada jordi, poder veure això i comparar. És el que té l'afició.

Les manies són part de la nostra condició humana cris, potser en perdem algunes, però segur que també guanyem.

mima ha dit...

david....avere com t'ho diria..., que siguis de Madrid i hagis après el català només per afinitat a distància ja sonava raret...però.., això del Japó, lo dels núms dels trens..., vols dir que no solucionariem el punt número 5 si dirigim el talent cap a quelcom més....ERÒTIC?

Laprí | David ha dit...

Potser mima, potser, ho haure de provar a veure si funciona aixo del punt numero 5 xD