dilluns, 1 de gener de 2007

El primer de l'any

Bona nit i bon 2007. Espero que aquesta passada nit tothom s'ho hagi passat de conya i hagi disfrutat fins a l'extenuació total, i per tant ara encara estigueu patint la ressaca o ves a saber.

Malauradament 2006 ha acabat molt pitjor del que semblava que acabaria, perquè el dia 30 quan al matí vaig escoltar la notícia aquella de la bomba a la T4 de l'aeroport de Barajas, doncs no sé la resta, però em vaig posar molt trist. Quan escoltava a la tele com la gent explicava el moment de l'explosió no podia evitar que em vinguessin al cap el que vaig viure jo fa més de 4 anys a Santa Pola. Escoltar aquell so, sentir com el cotxe on estàs tu salta, i veure al de la bomba volar, també veure com els cristalls s'anaven trencant a mesura que l'ona expansiva avançava, veure gent amb la cara plena de sang, haver de sortir correns de casa perquè diuen que hi pot haver més explosions, haver de dormir fora perquè casa teva pot estar en perill de caure, i sobre tot, saber que dues persones han mort a només 25 metres de tu per això, són coses que no voldria que em tornessin a passar ni a mi ni a ningú. S'ha notat molt això en l'ànim de la gent, però molt.

A part de la merda aquesta, doncs res. Fa una estona he tornat de San Pablo, on he passat la nit passada. Almenys veure l'alegria i innocència del meu nebot ha alegrat una mica l'ambient.

Sempre ho dic des de fa alguns anys, el primer dia de l'any, que podria ser l'any definitiu, per marxar, és clar. Sincerament, abans ho deia per dir, perquè estava clar que no seria així. Aquest tampoc ho puc assegurar, però ara tampoc puc dir que no serà així. Hi ha moltes portes obertes i caldrà veure si donen a bon lloc. Però com que no endevino el futur i no puc veure molt més allà, pel moment, del 24 de gener, doncs comentar el que sí que puc veure en la meva bola de cristall.

El pròxim dia 7, sobre les 7 del matí, agafaré el C3, sortiré d'Alcorcón per la M40, agafaré de seguida la M45 fins on acaba, el Km17 de l'A2, i per ella continuaré fins el km 605, on agafaré la B23 fins a la sortida 1 on agafaré la Ronda de Dalt.

Que hagi entrat bé, i que continuï bé 2007.

13 comentaris :

Marc '¬¬ ha dit...

es una merda això del atemptat... no m'esperava que passés... be, suposo que ningú s'ho esperava...

wenu.... jo crec q ni ells saben q volen...

estem arreglats...

Ah, així serà el diumenge q ve q et passaràs per aquí una estoneta? :D

doommaster ha dit...

Vas estar en mig d'un atentat!? Quina por, mare meva!! Trencar la treva és una putada... Encara que crec que ja s'ho esperaven...

Que et vagi molt bé per aqui. Tant de bó et quedis :-)

Laprí | David ha dit...

Sí Marc '¬¬, diumenge arribaré, per descansar uns dies de la feina :)

Sí doommaster, enmig que m'hi vaig veure, va ser un dia horrorós. Però bueno, la vida és així.

Alepsi ha dit...

Quina tela... realment, vaja cap d'any que van donar els cabrons aquests... en fi....

Nen, que et tenim d'aquí no res per aquí!!!! Jajajajaja! Oleeee!

Txell ha dit...

David, la vida no hauria de ser així! Molts ànims i molt bon any 2007!

Laprí | David ha dit...

Bon 2007 Txell

D'aquí a no res Alepsi, d'aquí a no res, aisss, vull ja :D

nur ha dit...

Bon any! Home, tant com fins a l'extenuació total... doncs no, però, vaja, el cap d'any va anar prou bé, entre amics, gent estimada :)

I, sí, quin mal rotllo per començar l'any, quina merda, em va fer molta ràbia que ho engeguessin tot a rodar, digueu-me il·lusa :(

En fi, que tinguem un bon any!!!

Anònim ha dit...

Quina experiència la teva. Em sembla que viure un atemptat ha de ser una cosa massa dolorosa, massa cruel... Celebro que en sortissis i t'esperem aquí quan agafis la Ronda de Dalt

q ha dit...

Quina experiència la teva. Em sembla que viure un atemptat ha de ser una cosa massa dolorosa, massa cruel... Celebro que en sortissis i t'esperem aquí quan agafis la Ronda de Dalt

(L'anònimo sóc jo, en q.)

Cris ha dit...

Jo també sóc una il.lusa per pensar que la treva duraria molt de temps. És una pena...

Ostres, vens a Barna?????

iruNa ha dit...

Ostres, em sap molt greu que visquéssis tot allò... són coses que veiem cada dia i per aquest motiu (tot i que crec que no hauria de ser així) ens mostrem indiferents... però quan et toca d'aprop la cosa canvia!!
M'alegro que vinguis cap a barna...

Laprí | David ha dit...

No vas arribar fins a l'estenuació nur? doncs molt malament ehhh xD

Sí q, molt cruel, i uns minuts inicials que es fan eterns de no saber què està passant ni l'abast que ha pogut tenir això.

Sí cris, vaig a Barcelona uns dies, a descansar de la feina aquesta.

Canvia molt iruna, quan ho veus per la tele a quan ho veus en la realitat, molt diferent.

olen_nska ha dit...

A mi em va passar una cosa aixina també... vaig vore per la tele això i vaig dir: el món s´ha tornat boig. realment, estava indignada.

Per cert, el 24 de Gener és el meu aniversari xDDD

Feliç Any Nou Lapríí