dilluns, 15 de gener de 2007

Ha estat genial

Després d'uns grans dies a Barcelona, avui ja he marxat, ara sóc a Santa Pola. El viatge, llarg i pesat, com l'altre, però mira, està bé.

Què dir del sopar de divendres, l'Alepsi s'ho va currar moltíssim, no em vaig enterar de res, absolutament de res fins que no hi vam arribar, que em vaig trobar amb tothom, i jo amb una cara, joer, i després doncs allà de conya, m'ho vaig passar genial, també la nur va aprofitar per donar-me uns regals que encara no m'havia donat del blocaire invisible. L'Alepsi diu que estava molt nerviosa, però al final, veus, tot va sortir de puta mare, ets fantàstica. Després, ja en marxar, vaig anar finalment a Catalunya ràdio, perquè m'havia trucat abans el presentador d'un programa, pensant-se que era a Madrid, i quan li vaig dir que era a Barcelona em va dir que anés a la ràdio, i mira, tot i estar bastant cansat, hi vaig anar, i vaig parlar allà en directe una mica, i després doncs ja sí que sí, a l'alberg dormir.

Ahir, l'últim dia, me'l vaig passar sense fer gaires coses. Vaig fer alguna passejada i tal, però vaig arribar d'hora a l'alberg. Allà em vaig quedar tombat al llit, i em vaig posar a pensar. Va donar molt de sí aquella estona tombat al llit.

Just abans de marxar aquest matí, la cuinera de l'alberg s'ha acomiadat de mi, i després he agafat el cotxe, he anat cap a la ronda de dalt, he patit un embús, i ja està. Aquí sóc ara mateix, a Santa Pola, a punt d'anar a dormir.

Sobre el que vaig pensar ahir tombat al llit, ja en parlaré...

13 comentaris :

albert (vic) ha dit...

eis!! i de vic no n'has parlat"! jeje

i quin presentador era o el programa?

apa records des de Vic i gracies per la visita al super.,

albert

kurtz ha dit...

I podem escoltar el que vas dir a la radio? Està penjat a la xarxa?

Adagio ha dit...

xD osti tio com mola per la ràdio jajaja xDD k vas dir??
que vas pensar al llit?? uaaaa xD

Pd40 ha dit...

Ei David, que divendres no vaig poder venir, però que m'alegro que anés molt bé. T'ho mereixes!! Ja vaig llegir el post de l'Alepsi.

Alepsi ha dit...

Al final vas anar-hi??? Buffff... jo em vaig ficar al llit i em vaig adormir profundament en mig milisegon! Estava esgotada després de la caminada que ens vam fotre! xDDDDDDD

Ara a acabar de relaxar-te a SantaPola, noi!!!

Jo Mateixa ha dit...

Bon dia David!!!!, escolta i a quina emisora estaves?? ho penjaràs al Bloc??

I que pensaves al llit estirat...coses "lletges"??, vinga va no ens tinguis així, EXPLICAAAAAAAAAAA;-)

Laprí | David ha dit...

albert, el programa era què de què, el presentador joan bosch.

kurtz, sí, a la pàgina de catalunya ràdio es pot descarregar, per allà ve l'opció, tries el dia i l'hora i ja està, jo vaig sortir abans de les 4, i després també una mica.

Res adagio, vaig dir poca cosa, però com que em van dir que hi anés, doncs ja que no em quedava gaire lluny després del sopar, doncs allà vaig anar.

Va anar molt bé Pd40, a veure si se'n fan més i podem anar més gent.

Jo també estava molt esgotat Alepsi, però mira. Jo en quant vaig arribar a l'alberg també vaig caure rendit, després de la caminata que ens vam donar :)

No vaig pensar coses lletges... o sí... no xD Ja ho explicaré Jo mateixa.

doommaster ha dit...

Va ser un plaer coneixet! Aqui tots t'esperarem per la pròxima i et rebrem amb els braços oberts :-)

nur ha dit...

Em va encantar passejar amb tu, David, i descobrir el lloc on transcorre Mar de fons. Un plaer haver-te conegut, de debó :)

Jo Mateixa ha dit...

Secall...llepafils...tastaulletes...perepunyetes...déu n'hi do la de paraules que et van preguntar no??, jejejejeje.

Molt xula l'entrevista, i saps que es el millor?, que com que habia vist el video que vas fer a el Blocaire Invisible et sentia per la ràdio ara i visualitzaba la teva cara, ostres, m'ha fet una gràcia pensar que erets tú!!!

Lo de coses lletges era un dir eh, però ens ho explicaràs oi el que pensaves??

Nanit mac, que dormis bé ;-)

Laprí | David ha dit...

Igualment Doommaster, a veure quan és la propera, potser més aviat que tard.

També igualment nur, a veure si per a l'estiu podem caminar per les platges aquelles per on vius tu, que segur que està genial.

Em van preguntar de tot, i jo doncs d'aquestes paraules, no en sé gaire, la veritat xD i és clar que ho diré el que pensava.

en Ferran ha dit...

Hola.
Perdona la intromissió. He trobat el teu blog per casualitat, navegant pel blogspot. Veig que ets de Madrid però escrius en català. Que potser ets d'aquí i te'n vas anar a viure a Alcorcón?
Sorry, eh?, és simple curiositat.
A més veig que tens una dèria pels trens... Res, que m'ha fet gràcia. Aniré llegint els teus posts.
Salutacions des de l'Eixample!

Laprí | David ha dit...

No Ferran, sóc natural d'Alcorcón, però on vull marxar és a Catalunya, per això he après català, i no és cap intromissió, per res, per això estem.

Vagi bé.