dimecres, 3 de gener de 2007

In-de-fi-nit

Aquest matí he anat a la segona planta de l'edifici "Serantes", on treballo. Ahir vaig rebre una trucada que em va dir que hi havia d'anar. Hi he pujat, m'he fixat que aquí tot és més luxós que a la planta baixa, on sóc jo, té una catifa blava al terra que m'ha agradat molt. He preguntat pel lloc on he d'anar, girar a la dreta i la porta del fons, doncs cap allà he anat. La porta està entreoberta, hi faig un cop, la persona que hi ha a la taula em diu que passi mentre parla pel telèfon. Parla amb qui sigui d'un viatge que sembla que faran en avió, li escolto dir alguna cosa de la T4 i d'un autobús que els hi ha de portar, llavors torno a pensar en l'atemptat, maleïts fills de...

Penja el telèfon, i em saluda, jo faig el mateix, però penso "mare meva, les grenyes que porto, sembla que avui no m'hagi pentinat... m'he pentinat? ai, ja no estàs al que has d'estar David, als matins". Ell no para gaire atenció en mi en realitat, per ell és una cosa més de les que ha de fer... bé, de fet ell només ha portat els papers des de la central. Els treu d'una carpeta de color taronja apagat. Veig l'escut de l'estat espanyol a una banda d'uns papers "deuen ser aquests" penso. Li treu la grapa i em dóna el primer full perquè el signi, abans, però, em convida a que el llegeixi.

Tampoc hi presto molta atenció en la lectura, són moltes lletres i més o menys sé el que diuen, em fixo en els aspectes més importants, i li demano el bolígraf per signar-hi. En signo aproximadament uns 8 o 10, ara no recordo amb exactitud. Em dóna el primer full que he signat, però em fa esperar una estona i truca a central per preguntar una cosa. Penso just en aquell moment "jo ja he signat, ja no em pots dir que no val". Res, era una pregunta ràpida, em dóna el primer full que signo, que és el que em quedo.

M'acomiado d'ell i surto pel passadís que té la catifa blava, és que a més, és un color blau molt maco eh, m'agrada molt aquest color. M'acomiado de la persona que hi ha a l'entrada. Baixo a la planta baixa per les escales. En arribar-hi, creuo per on hi ha l'entrada del carrer per entrar al lloc on jo sóc. Saludo la supervisora, porto el paper a la mà, em fixo que li fa una ullada, bé, ella ja sap de què es tracta. Arribo al meu lloc, i em connecto de nou. Deixo el paper guardat. Abans, llegeixo el que posa a la part de dalt, just sota l'escut de l'estat, hi posa "Comunicación de conversión de contrato temporal en contrato indefinido". Ja està doncs, a treballar en el dia -3 per a les vacances.

P.s.: La notícia ja la sabia ahir quan em van trucar, però fins que no signés no ho volia dir, només li vaig dir a un parell de persones... imagina't que després es fan enrere i no em volen renovar xD

12 comentaris :

q ha dit...

Felicitats, David!!!!

Sé molt bé el què significa això, i lo important que és rebre aquesta notícia i que, per fi, es materialitzi.

Me n'alegro molt per tu. Quina tranquilitat, oi? Ara a celebrar-ho tal com cal :)

esteve ha dit...

enhorabona!
gaudeix del moment!
està bé sentir-se valorat!

onix ha dit...

enhorabona Srs de la catifa blava !!! be.. (a tu també )XDDD pero mes als senyors de l'edifici Serantes què tenen bon gust per les catifes i per fer fixe algú com tu , XDDDD ;)*****

Javvier ha dit...

Felicitats David!
Me'n alegro molt :D

Alepsi ha dit...

Moooooooooooooooooltes felicitats David!!!!!!! Això és començar l'any amb bon peu i lo demés són tonteries!!!!!! Ole!!!! Seriosament, me n'alegro molt per tu!!!! (I pels senyors de la catifa blava, com diu la Onix! xDDDD)

nur ha dit...

Enhorabona, David. Quina magnífica notícia per començar l'any :)

Quina alegria!

Gatot ha dit...

Fantàstic David... brindo per tu!

efe ha dit...

Ostres, moltes felicitats. Què se sent quan es té un contracte indefinit? Mira, és una d'aquelles coses que m'agradaria sentir abans de passar indefinidament a l'altre barri.

teleko ha dit...

Moltes felicitats!!

Ara que ja estàs indefinit ja pots començar a passar-te els horaris pel forro.

Ai no, que no anava així :P

Laprí | David ha dit...

Sí q, és una tranquil·litat. Ara doncs a celebrar-lo amb les vacances.

Esteve, sentir-se valorat és molt important, i que confiïn en tu.

Onix, els demanaré que em diguin d'on l'han tret aquesta catifa, perquè és que era d'un color blau cel més maco.

Gràcies javvier

Gràcies Alepsi, mira quin bon regal de reis que m'han portat, ara, jo vull la catifa blava també xDD

Una gran notícia nur, la portava esperant bastant de temps.

Moltes gràcies gatot, espero poder brindar jo també per tu aviat.

Se sent una cosa rara, penses "ara, o la cago de valent, o sinó no em foten al carrer" xDD

Ui teleko, si jo t'expliqués el que fan alguns indefinits aquí, si només fos passar-se els horaris pel forro no seria tant... ara, jo seré bo :P

kurtz ha dit...

Felicitaaaaaaaats!!!!!
Per deformació acadàmica et diré que el detall de la catifa dóna molt bon to al post ; ) De vegades no puc evitar fixar-me en la forma del que escriviu i morir-me d'enveja...

Cris ha dit...

Felicitats maco!
Que tinguis sempre molta sort!