dimarts, 9 de gener de 2007

Nervis tontos

El dia 7 vaig fer un viatge força llarg. Vaig fer 3 parades, a l'última, en la que vaig dinar, vaig acabar fent una migdiada. Finalment arribo a Barcelona per l'A2, amb un munt de boira fins una mica abans d'Igualada, i quan arribo al moment més decissiu, vaig i m'equivoco, i m'acabo ficant per la Diagonal, i al primer semàfor que arribo em començo a fotre cops al cap amb el volant (suaus eh), i pensant com puc ser tan idiota, que sabia ben bé que havia d'agafar la sortida que posés B20 Ronda de Dalt, Mataró i Girona. Al final vaig baixar fins el creuament amb Ps. de Gràcia, i aquí vaig agafar Gran de Gràcia. Finalment vaig arribar bé, sa i estalvi, i aparcant a l'alberg, perquè fora en aquesta zona sembla més aviat impossible.

Vaig arribar molt i molt cansat, de fet, quan anava per Diagonal, i veia tantes motos al meu costat, pensava que acabaria atropellant a alguna del cansat que estava. I aquest cansanci venia de la nit anterior, que no vaig dormir gens, pràcticament gens, i tot pels nervis, i no eren nervis de venir aquí, sinó nervis de fer-ho en cotxe, com que era un viatge tan llarg, seria la primera vegada que conduiria per Barcelona, doncs no sé, em donava una mica de respecte, i això em va posar molt i molt dels nervis. Per culpa d'aquest nerviosisme, la primera nit aquí, la del dia 7, tot i que estava cansat, m'ha afectat una mica la panxa, m'he despertat algunes vegades de nit amb ganes de vomitar i tot, però per sort no ha passat res, i ja aquesta nit he dormit molt bé.

Ahir no em vaig voler moure molt precissament perquè tot i que em trobava bé, estava una mica convalecient i cansat, però res més. Vaig aprofitar per fer algun tomb en rodalies després de dinar per relaxar-me una mica. Així que això. I quan ahir a l'alberg volia publicar això, va i no em deixa, així que avui he vingut a un altre lloc, a Urquinaona, per poder escriure-ho.

14 comentaris :

Alepsi ha dit...

Ostres David!!!! Si és que entrar a Barcelona per on vols sempre és complicat, jo sempre acabo petant a la Diagonal!!! I visc a l'altra punta!!! xDDD

En fi, el que compta és que hi vas arribar!! xDDD

Cris ha dit...

Espero que t´ho passis molt bé aquests dies desprès dels nervis inicials. Segur que ja tens plans per aquests dies. Petons!

adagio ha dit...

jo quan vaig a bcn sempre arribo al mteix lloc al PC GREEN (botigues dinformàtica) jajaja malegro que hagis arribat beee xD

kurtz ha dit...

M'encanta: de vacances, però fidel al bloc i als rodalies ; )

El veí de dalt ha dit...

Tranqui, noi. Ara ja t'has batejat amb foc. La propera serà més fàcil!

Cristina ha dit...

Al PC Green he estat avui. Hi havia una cua de 20 persones per pagar però val la pena. Passa-t´ho bé David!

Marc '¬¬ ha dit...

Hi!

jajaja, ja comences a odiar el trafic de bcn tant com jo!

i el dia q em compri una moto, serà al reves, jejejeje

Ens veiem aviat! Vagi b i no et cansis!

byeeeeeeeeeee

q ha dit...

David

Has fet una cosa q jo no he tingut pebrots de fer mai, que és anar per Barcelona amb cotxe.

I sí, ja sé que tenies plan. Espero que t'ho hagis passat molt bé.

Una abraçada i esperant q a la propera ens poguem veure. Ojalà sigui aviat :)

Laprí | David ha dit...

A veure, anar per Barcelona no va ser tan dolent pel fet que era diumenge i no hi havia molts cotxes, però mira, em vaig espantar per si no sabia arribar bé al lloc on havia d'anar, i com que anava tan cansat, doncs això em va passar. Pel moment per aquí vaig molt bé.

nur ha dit...

Benvingut, David!

Ja m'agradaria a mi tenir els c.... de conduir del meu poble a Barcelona (hi ha 20 km només). De fet, algun dia demanaré a l'alepsi que em faci teràpia per això de la por a conduir. M'hi ajudaràs, alepsi? :)

Jo Mateixa ha dit...

Ostres que com se t'acudeix??, mare meva, per haver-t'he passat alguna cosa home!!!, has d'anar més amb compte que conduir cansat es molt perillos.

Una abraçada i m'alegro de tornar-t'he a llegir!!!

P.D: El video que vas fer per l'Alepsi en el Blocaire Invisible déu ni dó, va estar genial, quina currada!!!!

Alepsi ha dit...

Clar, clar, Nur, jo et faig teràpia quan vulguis. La cosa és senzilla, agafem el teu cotxe, anem fins a barcelona (conduint jo) entrem fins a la plaça espanya. Un cop allà, apago el motor, baixo del cotxe, i marxo corrents. Ja veuràs com tu soleta te'n surts sense necessitat de ningú que t'ajudi. Teràpia de xoc. Mwahahahahahaha! xDDDD

Farlopa ha dit...

Carai Lapri, es que a Igualada sempre en aquestes epoques tenim boira, per conduir es fatal però es molt ben parit alhora, cada mati i cada vespre la patim, ara que ja podies haver parat a fer un cafeto... jejejeje Vagi molt be per aquí !!!!

Laprí | David ha dit...

nur, segur que algun dia podras conduir fins a Barcelona.

jo mateixa, quan ananava mes cansat va ser en arribar aqui, abans tampoc ho estava tant, pero gracies per preocuparte :)

Apa, alepsi, que dolenta xDD

Farlopa, com per parar per aquella carretera de mala mort, mare meva, ningu sap que la A2 esta feta una merda i te moltes corves, cuions.