dimarts, 23 de gener de 2007

Relat: El boig del molí...

El Boig del Molí i les converses de carrer



-Mira aquest. Quant de temps hi porta?
-Em sembla que dues setmanes. Seu allà i no es mou en tot el dia. De fet, he escoltat que també dorm aquí.
-També? Però d'on ha sortit aquest paio?
-Treballava al teatre aquell... el molí es diu, no?
-Sí, em sembla que sí. I què més?
-Doncs que... bé, es comenta, ja saps com és la gent, jo només dic el que he escoltat. Doncs que estaven fent una obra rara sobre el Quixot...
-Ai tio, prou de el Quixot. Saps que vaig anar el 2005 a Castella-la Manxa, i no em movia un mil·límetre que ja veia una imatge d'aquell. Quin malson tu, no hi torno eh.
-Va, que no n'hi ha per tant. Toledo m'encanta. Colta, hi arriba l'ave i tot.
-I aquí quan?
-La ministra diu que abans de les 23:59:59 del 31 de desembre d'aquest any entrarà a Sants... jo crec que o s'hi mengen "las uvas" o res.
-De què estàvem parlant?
-Ah, del vell aquell que està segut... t'estava contant això que estava fent l'obra aquella.
-Sí, la del Quixot, que per això hem parlat de Castella-la Manxa.
-Això mateix. Doncs es va ficar tant en el paper, que al final es pensava que el teatre era un monstre d'aquests, saps? Com el Quixot del llibre.
-I què? Va anar muntat en un cavall a lluitar contra el molí? Jaja.
-Poca broma eh. Que va agafar una llauna de gasolina i gairebé li pren foc. A sobre per accident la que feia de Dulcinea estava per allà i li va cremar part de la cama.
-Si? No fotis, au va.
-Sí sí, i han estat a punt d'amputar-la la cama per això, però ha sortit finalment.
-Joer. Però ara què hi fa?
-L'ha deixat la dona, els fills tampoc el volen veure, i té prohibit acostar-se al teatre almenys a 100 m.
-Està just al límit eh.
-Fixa't, com mira el molí, es nota que per dins està pensant "acabaré amb tu malparit".
-M'està entrant por. Marxem, que a més, fot un fred.
-Es gelarà aquí aquest... Saps que diuen que nevarà dijous?
-On? Aquí, però serà al Tibidabo.
-Què va, què va, a nivell del mar.
-Sí, i què més. Qui ho ha dit això? Tv3?
-Bé, el Meteocat diu això:

...però també ho ha dit el Picó, que ja saps que és Déu... meteorològicament parlant.
-Estàs sonat tio. Al final acabaràs fent companyia al boig del molí.
-No no, ni de conya. Va, nem a fer una cerveseta.

16 comentaris :

Pd40 ha dit...

Laprí, què bo!! Mai m'ho hagués imaginat, mirant el temps del Meteocat en un relat conjunt. Quina imaginació, que bó!!

onix ha dit...

re llamps de rialles maquen aquestes isòbares;)

Alepsi ha dit...

La puta David! (Perdó)

Joder què bo!!!! Uala! En sèrio! M'ha encantat! De debó! Has plasmat la naturalitat d'una conversa de carrer increïblement bé! Ole, ole, ole!!!! Això de RelatsConjunts és una passada, certament....

barbollaire ha dit...

Laprí, completament d'acord amb els companys (bé suposo que ònix també volia dir això...la medicació de vegades ja ho té...), és molt bo i imaginatiu!!

L'Avi ha dit...

Benvolgut Lapri, el felicito, m'agradat molt. Redeu, redeu, redeu

Jo Mateixa ha dit...

Ostia David ha sigut increïble, he sentit que estava al carrer, escoltant la conversa de dues persones, però quina passada, enhorabona pel relat!!!!

Gatot ha dit...

Eps David, m'has dinuixat un somriure! Gràcies

Gatot ha dit...

dibuixat, volia dir!

:)

Laprí | David ha dit...

Moltes gràcies a tots. La veritat és que és tan espontani com sembla, no vaig pensar gaire, només vaig deixar volar la meva imaginació una mica i això va sortir.

Alepsi, no diguis paraulotes, que no sóc puta... en tot cas puto xDDD

mima ha dit...

t'han sentat bé les vacances, muakis.

Alepsi ha dit...

Ja, ja! xDDDDDDDD Hi falta una coma! xDDDDDDDDD

[Perdó, quan m'emociono sóc molt malparlada, ja ho saps... xDDDD]

Tirai ha dit...

Ostres, que bo! XD Amb això del meteocat m'he quedat!

Adagio ha dit...

k dur jajaja moltbo!

osti saps pos a Manresa fa sol i fa una mica d calor.. no entenc res xD i al mati veian caure una mica d neu però ja ta.. ara fa calor xDD és trist

monculturals ha dit...

em trec el barret.que bo es el teu relat, si senyor.!!

Fraggle ha dit...

Jajajajajajajajajajaj

Acabare amb tu malparit!!!!!!!!

jajajajajajajajajajajajajajaj

Bonissiiiiiiiiiiiiim!! Ha estat bonissiiiiiiiim!!!

PD: perdo per l'absencia!

Laprí | David ha dit...

Perdonada Fraggle :)