diumenge, 21 de gener de 2007

Vivències

Ahir vaig tornar de vacances. Com a resum ràpid, en aquestes dues setmanes de vacances, he fet gairebé 1800 km en cotxe, aproximadament 700 km en trens i metros, he posat el peu en els termes municipals de Medinaceli (Sòria), Cetina (Saragossa), Saragossa, Sidamon (Pla de l'Urgell), Barcelona, El Prat de Llobregat, Vic, Sant Adrià de Besòs, El Vendrell, L'Hospitalet de Llobregat, Badalona, Montgat, Granollers, Martorell, L'Hospitalet de l'Infant, L'Ampolla (Baix Ebre), Benetússer, Santa Pola, Elx, Alacant i Atalaya del Cañavate (Conca). M'he trobat amb diverses persones, tant amics, familiars, etc, i m'ho he passat molt bé amb tothom. He caminat per la platja tant a Catalunya com a Santa Pola. Ha fet un bon temps i una molt agradable temperatura. El meu cotxe ha patit un petit accident per culpa d'un dels meus cosins, per intentar fer el mico (literal), va trencar l'eixugaparabrisa del darrere, per això vaig haver d'anar fins a la Citroën d'Alacant a per un. M'he gastat un dineral en peatges... per què existeixen? Sinó hagués sigut per això, el viatge m'hauria costat menys que les opcions més barates ferroviariament parlant, què hi farem.

En fi, que ha estat genial. Ara començar aquest nou període, els últims mesos a Madrid... perquè aquests seran els últims mesos aquí a Alcorcón (guai la notícia eh :S), quants mesos encara? no ho sé amb exactitud, però ja em penso començar a moure per fer-ho possible. M'esperen uns mesos entretinguts a partir d'ara.

14 comentaris :

^eMMa^ ha dit...

caram quina moguda, donen per tant dues setmanes? En fi que vagi molt bé!

Alepsi ha dit...

Caram!!!!! Quin viatge, sí senyor!!! Jajajajaja!

Doncs res, ara a gaudir tot el que puguis dels últims mesos a Alcorcón!!! ;)

Jo Mateixa ha dit...

Ei David, que està passant a Alcorcón amb els Latin Kings??, ja en podries fer una crònica, llogicament sense arriscar-t'he gens ni mica!!!!

Una abraçada maco i descansa del viatge!!!!

Adagio ha dit...

deu meu quina gran noticia! quina por allò! xD
que vagi mu be tot (el curro clar xD)

Laprí | David ha dit...

Doncs sí ^eMMa^, dues setmanes donen per a això, almenys a mi sí m'ha donat per a això.

Ai Alepsi, a veure si puc gaudir o no d'Alcorcón o m'hauré d'exiliar abans de temps.

Jo mateixa, jo de renfe a casa i de casa a renfe, si veig alguna cosa en aquest trajecte doncs ja ho explicaré, si a la meva plaça la munten també, si em cremen el cotxe... mecaguen tot xD... poc riure, espero que no vagi a més, però ja s'estan organitzant per al proper cap de setmana... em sembla que me'n vaig al poble.

Adagio, la feina pel moment va bé, almenys aquí estic segur xD

Jo Mateixa ha dit...

Jajajajaja, torna a Barna home, que l'Alepsi et monti un altre sopar sorpresa, jejejejeje.

P.D: Ves amb compte eh, que hi ha molt boig per aquest món i més per Madrid ;-)

doommaster ha dit...

Vindras a viure a Catalunya!!??? UUUOOO VISCA!!!

onix ha dit...

veig que tornes Alcorcon en un moment calento eh ja ens faras arribar la teva versió de tot el que succeeix ;)ªªªª

Pd40 ha dit...

Veig que tens plans per empassar-te el caramel vermell de Matrix. Molta sort!!

efe ha dit...

Has estat A Alacant i a Santa Pola??

Cristina ha dit...

Ostres David, veig que no has parat quiet a les vacances. Espero que t´ho hagis passat molt bé i que tornis ben aviat. Aquests viatges són els que després amb el pas del temps recordes amb més carinyo.

Laprí | David ha dit...

Ja tornaré Jo Mateixa, ja tornaré, i mira, si l'Alepsi em fa un altre sopar sorpresa, millor.

DooMMaster, sí, però encara no, d'aquí a uns mesos.

Calentó calentó onix... sort que han baixat les temperatures xD

A veure si el caramel vermell té gust dolç almenys Pd40.

Sí efe, hi he estat, bé, a Santa Pola, a Alacant només en un polígon per anar a comprar una cosa del cotxe.

Oi tant que es recorden Cristina, jo tots els meus viatges els recordo amb molt de carinyo.

nur ha dit...

:)

efe ha dit...

Vaja! Només en un polígon. Aleshores no et pregunte que en penses, no?