diumenge, 18 de febrer de 2007

Anuncis breus

Regalo tasses de renfe-operadora. Pintades de color Pantone 2425, i serigrafiades amb la paraula renfe en color blanc, venen presentades en una caixa amb el logo de l'operadora de trens. Rebutjades per l'empresa renfe-operadora per no ajustar-se el color als seus gustos després de fer la comanda. Vàlides per esmorzar, prendre una tila, ficar-hi bolis, trencar-la en la cara de la parella quan ens posa les banyes, o els usos que cadascú en vulgui donar. Raó: aquí... apa.

P.d.: És maca, ehh (xD). El que passa és que jo ja en tenia una, i avui un amic me n'ha donat 15 més, i ja tinc 3 entre donades i reservades. En faré col·leció a aquest pas.

10 comentaris :

Pd40 ha dit...

Buf, gràcies, però segur que si esmorzo amb una tassa de renfe arribo tard a la feina ;)

Marc '¬¬ ha dit...

posa-les en venda per l'ebaaaaay....

jo per exemple, estic col·leccionant auriculars q et donen al pans & company amb cada menú.. de moment ja en tinc 3...

xD

vagi b!

Cristina ha dit...

Ostres jo seria masoca si en volgués una. Ahir sense anar més lluny vaig arribar una hora tard a la feina per gentilesa de renfe. Aisssss la meva paciència s´acaba.

nur ha dit...

Doncs jo sí que en vull una, malgrat que la Renfe em tregui de polleguera cada matí i cada vespre (potser així tinc un objecte amb què desofegar-me). O potser així em decideixo a iniciar una col·lecció de tasses.

Fora conyes, és mona la tassa, no?

iruNa ha dit...

A veure, no és que la renfe m'apassioni gaire precisament, ja sabem tots com funciona!! però una tassa sempre és benvinguda no?

kurtz ha dit...

Quan la gent s’assabenta que t’agrada alguna cosa és perillós, comencen a caure’t coses de tot arreu.

Jo Mateixa ha dit...

Ala David jo si que en vull una ni que sigui per fer un café mentre la RENFE va amb retard XXDD!!!!

Adagio ha dit...

però k frik xD, jo vull una ! quan val??? amb això fan descompte? xD

mola l'impressora HP amb la bossa del corteingles allà a sobre xD

Laprí | David ha dit...

Pobre tassa Pd40, ella no té la culpa de representar això, jeje

Marc '¬¬ com vols que posi això en venda per ebay? apa, i qui me les va a comprar? algun que sigui més friki que jo, com a molt xD

Cristina, tranqui·la, mira, et pots prendre una tila en la tassa per no posar-te nerviosa. xDD

És moníssima la tassa nur, molt

Oi tant que és benvinguda, si el que t'estàs prenent és bo, què importa l'envoltori, com si la tassa és del PP... bé, a tant no arribem xDD

Sí kurtz, mira, i qui me les ha donat em volia donar una caixa sencera de 24, però va repartir alguna abans de donar-me la caixa, que si em dóna les 24, uaaaaa

Doncs tindràs la teva, jo mateixa, ja està reservada ;)

No val res adagio, i descompte, com que no. T'agrada la meva multifunció, és la PSC 1510, m'encanta, és preciosa!!!

Cacique ha dit...

Jo també vull una tassa de la renfe :D
Esmorzar cada dia amb la meva estimada renfe, això no té preu!! xDD