dimarts, 13 de febrer de 2007

Dubtes de feina

Estic tonto últimament. Em sento diferent, trist, cansat, no sé. No tinc ganes de fer res, de treballar, m'esgota aquesta feina que tinc, cada cop que sona el telèfon suspiro, mentre em parlen els clients penso de tot, res bo, contra ells, sobre tot si insulten. Sóc indefinit, i de fet, treballar a aquesta empresa sé que em pot beneficiar per al futur, però el lloc on actualment em trobo cada dia em cansa més, i això que és de dilluns a divendres i l'ambient és més o menys agradable, però tant m'hi fa. No sé, vull esperar i aguantar, perquè ja dic que ser fixe aquí em pot ajudar per al futur.

Però, abans d'entrar aquí fa un any més o menys, vaig estar a punt d'enviar el currículum a una empresa que es diu Wagons Lits. Aquesta empresa és la que s'encarrega de tot el relacionat amb el personal de bord dels trens de llarga distància i alta velocitat. No sé, no em voldria precipitar, però podria provar a enviar el currículum aquí, només per veure què hi ha. Si veiés que la cosa no promet i que no m'interessa, sempre em quedaria Telecor, però clar, el que passa és que si marxés, no seria per quedar-me a Madrid, és a dir, que seria per fer-ho a Barcelona, bé, imagino que seria treballar en trens amb base aquí, no tinc ni idea de com va això, així que és un doble embolic. No sé, d'una banda m'agradaria, poder treballar en els trens, perquè m'encanten, però d'una altra, caldria veure'n les condicions.

En fi, que no sé, ja m'ho rumiaré, a veure què faig. Ara mentrestant doncs a esperar que arribin les 18:00 per marxar d'aquí fins demà.

7 comentaris :

Pd40 ha dit...

Envia el curriculum. Si t'ofereixen alguna cosa interessant ja t'ho rumiaràs. Si no ho fas mai ho sabràs, no?

onix ha dit...

envia envia !! ara tens les condicions perfectes per fer tota mena de canvis ,no ho esperis a fer quan t'hipotequis la vida ;)***

nur ha dit...

Jo ho trobo ideal per a tu, David, això del wagon lits. És clar que depén de l'oferta que et facin (sou, tipus de feina, etc.). Però poder tenir la "base" a Barcelona i viatjar molt en tren... és perfecte!

Per poc que puguis, si és el que et ve de gust: fes-ho. Que no hagis d'empenedir-te més endavant.

Sort i un petó :)

quim ha dit...

David,

Fes cas a la nur... A més, tens l'oportunitat de fer realitat una fantasia (veure post anterior)

doommaster ha dit...

I tant que sí!! I a més, segur que és més interesant que estar pendent del telefon :-)

Valqui ha dit...

És clar que l'has d'enviar, fes-ho i després ja veuràs què fas.
Però està clar que una feina no només s'ha de fer per poder tenir un bon lloc de treball o per estar bé en l'ambient. Si no t'agrada no val la pena.
Hi ha coses molt més importants.
Si creus que és l'oportunitat uqe busques, prova-ho. I si no sempre tindràs altres coses.

Laprí | David ha dit...

Moltes gràcies pels vostres comentaris, segurament sí que l'enviaré el currículum, per provar sort, encara no, m'esperaré alguns dies, però sí probablement ho faré, a veure què en pot sortir d'això, o si em quedo com estic, pel moment :)