diumenge, 25 de febrer de 2007

Formateig

Com seria si a la vida es pogués formatejar de tant en tant? Com als ordinadors. Poder esborrar-ho tot, començar des del principi amb tot. Seria una gran solució o seria ser una mica covard? Potser formatejar del tot seria massa radical, però fer un mig formateig, aquest sí que podria anar millor, de fet és el que faré jo en un futur no gaire llunyà. Fer un formateig sencer a la vida és un pas molt important i significa voler trencar amb tot, absolutament amb tot, així que ja dic, jo almenys prefereixo un mig formateig, perquè guardes al disc dur tot el que has passat ja, i ho tens a mà per si alguna vegada necessites accedir-hi.

Bé, a tot això, que ara, en quant escrigui i publiqui això, vaig a fer un formateig de veritat, un de sencer, però al meu ordinador, així que si trigo a aparèixer (no tant, perquè a la feina tinc internet) serà perquè m'ha sortit malament, espero que no sigui així, ja veurem.

16 comentaris :

Marc '¬¬ ha dit...

ja era horaaaaaa

et vas apuntar b les particions q has d fer?

potser podries haver particionat abans de formatar, aixi t'haguessis estalviat de guardar coses en DVDs... pero llavors perd la gràcia, xD

i lo d formatar la vidaa... si, estaria b.... pro tu imagina't tenir q tornar a aprendre-ho tot... des de caminar, menjar, parlar... i aixo amb 1 any vale.. però q tenim 22! xD

sort!

iruNa ha dit...

Jo aposto pel mig formateig... per poder guardar tot allò que ens interessa i començar de nou amb allò que no ens agrada!!
Però no sóm ordinadors... (per sort) i ens hem d'aguantar amb el que tenim!!
M'ha fet gràcia la comparació... estaria bé!!!

iruNa ha dit...

Jo aposto pel mig formateig... per poder guardar tot allò que ens interessa i començar de nou amb allò que no ens agrada!!
Però no sóm ordinadors... (per sort) i ens hem d'aguantar amb el que tenim!!
M'ha fet gràcia la comparació... estaria bé!!!

Jo Mateixa ha dit...

Jo també aposto per el mig formateig (la primera vegada que ho he llegit he entes mig formatget i he pensat que poder no habies sopat, jejejejeje), però estaria prou be poder guardar totes les coses bones i de les dolentes guardar les que no ho son molt, si més no per apendre d'elles :-)

Un petonas guapissim!!!!!

Cristina ha dit...

Una bona idea aplicable a la vida i als ordinadors. Tant de bo te´n surtis en els dos aspectes. Sort!

Pd40 ha dit...

Molta sort amb el formateig!! El que diu el Marc té raó, ara tornar a aprendre a caminar... buf, quin pal!! Deixa, deixa... com a molt un defrag i eliminar els temporals ;)

Mikel ha dit...

A mi el formateig m´agrada molt , sobretot el de cabra , l´Emmental i el parmesano ;-P

Txell ha dit...

Jajajajajaja que bò mikel!!! A mi els blaus i ben grassos. I visca el colesterol.

Estaria bé ressetar, però sense borrar el 100% de memòria! Lo just per saber rectificar!

Laprí | David ha dit...

Apa Marc, tornar a aprendre a caminar i tot això, uhmmm, seria massa, per això millor la solució del mig formateig.

A que sí Iruna, a que un mig formateig seria el millor "migformat c:" "Vol guardar les dades de: amors, odis, aprendre a sumar, conduir..."

No havia sopat, jo mateixa, però tot i així, el formatge no m'agrada :P

En un dels aspectes sembla que me n'he sortit Cristina, que era el més fàcil, en l'altre espero que també, però encara cal esperar :)

Els temporals normalment s'eliminen sols Pd40, a no ser que siguin molt importants que els guardem en una carpeta que no es pugui esborrar.

Jo no res de formatges mikel, al meu disc dur són com virus xD

Exacte Txell, esborrar allò que ens dóna problemes i mantenir el necessari per saber rectificar o fer altres coses necessàries.

williams ha dit...

a mi el que m'agradaria és deixar espai en el meu dis dur (massa gris)... I afegir-me memòria i gigas i tal...

: )

kurtz ha dit...

Quines temptacions! Pensa que si formategessis deixaries de ser tu, imagina't, et podries convertir en qualsevol cosa, en lo millor i en lo pitjor.

doommaster ha dit...

Doncs si pogués tornar a començar seria qualsevol cosa menys informatic...

La Cuca ha dit...

de vegades.... no cal formatejar per trencar amb tot. I vulgues que no, de tot s'aprèn...

Sort amb el formateig i paciència tornant a instal·lar!

petons i llepades formatejades!

nur ha dit...

Ostres, formatar tota la vida seria un pal (i molt fotuda ens hauria d'haver anat), però formatar parts de la nostra vida, jo penso que ja ho fem encara que sigui de manera inconscient. D'això també en podem dir memòria selectiva.

Jo hi ha moltes coses, moltes experiències viscudes que, conscient o inconscientment, he esborrat de la meva memòria, tot i que sempre dic que no voldria esborrar ni un moment, que no vull penedir-me de res, però, necessàriament, sempre acabes tenint alguna cosa per esborrar.

Ei, sort amb el formateig i la partició! Quina feinada només d'imaginar-m'ho! Ja explicaràs com tira Linux :)

Laprí | David ha dit...

Bona idea Williams, així si et falta espai sempre pots recórrer a memòria afegida després.

A saber què seria jo ara si em pogués formatejar des del principi kurtz... uhmmm, millor ni pensar-ho, que se m'acudeixen coses no massa bones xD

DooMMaster, per què tendim a dir sempre que ens agradaria ser qualsevol cosa menys la que som ara? però bueno, pensa que ja queda poc per al cap de setmana :)

Exacte Cuca, de tot s'aprèn. Encara em queda per instal·lar alguna que altra cosa, però sembla que tot ha anat bé :D

Això d'esborrar les coses de la memòria, inconscientment, és una cosa que fa el cervell amb les coses dolentes que ens han passat a la vida. Ja veurem com va linux quan l'instal·li nur :)

Candela ha dit...

Quins nervis he passat! jo també pensava que era un formateig de tipus espiritual! en plan trenco amb tot!