dijous, 1 de febrer de 2007

"Ja no em tornaràs a trucar"

Avui he rebut una trucada, en principi normal, no tenia perquè ser diferent. El noi ha començat a explicar el que volia. El mòbil tenia un codi de desbloqueig que no el sabia i volia saber com accedir al que estava bloquejat. Li notava com apagat, parlant fluix, trist. He entès per què.

Quan estava explicant el que li passava, ha dit que volia desbloquejar el que tenia bloquejat, perquè el mòbil va ser de la seva nòvia, que havia mort fa una setmana, i que volia mantenir-ne el mòbil. Bé, és una informació que jo, certament no necessitava saber, però ja se sap que la gent per telèfon li agrada explicar les coses. Jo li he dit com es podia fer, amb un to de veu normal, i dient-li que apuntés perquè m'estava trucant des d'aquell telèfon.

Hi ha hagut un moment en que he dit més o menys "cuando le pida el código en el móvil de... en el móvil" aquests punts suspensius eren per dir "en el móvil de su novia". Com ja he dit, no era una informació que necessitava, però en dir-m'ho doncs ja m'havia quedat amb això al cap, i no sé, no he volgut nomenar en cap moment res personal d'ell, només he anat al tema del telèfon, explicant-li a poc a poc perquè ho entengués bé. A l'últim ja em feia cosa, perquè ell tenia la veu molt trencada, com ja he dit trist. I amb això ha finalitzat la trucada.

He penjat i he continuat amb lo meu. Però se m'ha quedat per dins també, quin interès tenia per veure'n les coses bloquejades? No crec que fos per si de cas tenia missatges d'altres, imagino, però potser sí perquè hi hauria l'últim missatge que ell li va escriure a ella, o fotos de tots dos, i no les voldria perdre. Bé, tant és. Simplement ho volia comentar, no tot tenen perquè ser trucades de gent insultant.

10 comentaris :

onix ha dit...

segur què has passat un mal rato ,aquestes escenes porten a reflexionar Bona nit Laprí ;)**

Alepsi ha dit...

Ostres... hauran de contractar psicòlegs a Motorola... jejeje!

Realment, com diu la Onix... aquestes coses fan reflexionar... ains...

Farlopa ha dit...

Que chungo... aquestes coses em fan venir mal rollo, es com l'anunci aquell que un noi està al contestador de telefon escoltant repetidament el missatge de la novia que s'ha matat anant a buscar-lo amb cotxe :(((( Mal rollo tot això !!! Passis un millor dia de trucades.

Adagio ha dit...

sort k ets un gran professional.. jo no se que hagués dit.
que tingues unes bones trucades.. ni tristes ni dinsults!! apa sort lapríi

Laprí | David ha dit...

Ai sí Onix, no es passa gaire bé, però la feina és la feina.

Ja saps Alepsi, envia el curriculum i et vens aquí a treballar amb mi xD

Sí, mira Farlopa, a mi també em va recordar una mica aquell anunci.

Gràcies adagio, avui (pel moment, que encara queden 19 minuts) he tingut un bon dia de trucades, que siga que siga.

Marc ha dit...

aix, pobre noi....

no crec q sigui moment q malpensar ara d la novia....

almenys jo si em passes, lo ultim q voldria saber es si hi havia altres o que..

Jo Mateixa ha dit...

Ostres quina mala estona deus haver passat, suposo que per ell no deu haver estar gens agradable haver-ho de fer, però poder en el fons necessitava explicar-ho, parlar amb algu i dir-ho així tal cual.

Pren-t'ho com que avui has fet una gran bona obra, l'has ajudat i sense voler-ho ell t'ha ajudat a tú per que hi has pensat, i t'ha fet mirar les coses d'una manera diferent, oi que si?

Un peto guapo i que vagi millor el curro :-)

Cristina ha dit...

Fan pena aquestes coses. Suposo que el noi, com diu jo mateixa volia dir-li a algú i quan és una persona desconeguda molts cops és una mica més fàcil. Aquestes coses a mi sempre em fan pensar en com és de feble la vida.

Txell ha dit...

Uffff.... jo hagués volgut despararèixer inmediatament! A vegades la gent necessita explicar les coses i recòrren a lo més fàcil. Costa, costa...

Laprí | David ha dit...

Sí marc, imagino que ell tampoc voldria veure això.

Si m'ho va dir, jo mateixa, imagino que seria perquè li voldria dir a algú, a més, sent tan recent. Jo vaig fer el que vaig poder.

Fan molta pena Cristina, però ja passa en aquesta feina que tinc jo, que toqui alguna vegada alguna trucada d'aquestes

No podia desaparèixer i deixar-lo allà, tot i així, si jo hagués volgut, li hauria penjat i amb dir "se me ha colgado" doncs ja està, i que li hagués tocat a un altre quan tornés a trucar.