divendres, 16 de febrer de 2007

Prohibit què?

Per què sempre hem d'anar contra corrent en tot? Que algú m'ho expliqui.

5 d'agost de 2005 Segòvia

I ens quedem tan tranquils, oi? Una mica més i t'ho enganxen a la cara guapo/a.

-------------------------------------------------------

Per cert, no té res a veure, però l'altre dia vaig entrar a blocat per veure si hi havia algun spam al meu compte, i em vaig trobar amb això. I després veig que, per art de màgia, un article que vaig publicar el 24 de maig de 2006, es va reubicar a blocat el passat dia 12 a les 08:27, bé, sé que es pot triar l'hora en que es vol publicar, però no ho vaig fer jo, a aquella hora recordo perfectament que era al rodalies entre Atocha i Nuevos Ministerios. I ara m'entra el dubte, va ser un error de blocat, o algú ha entrat amb la meva contrasenya i ho ha fet això? Espero que sigui el primer i no pas el segon. I una altra cosa, com collons ara que fa mesos que no hi escric, arribo a ser el 5è entre els més populars? Jo, què estrany!!

9 comentaris :

adagio ha dit...

ui ui laprí això és mol xungo.. potser és culpa meva per fer el post del Tous i ara estan restrejant a blocaires.. segur k testan hackejant o tb potser són els de l'INE xD

jo crec k és blocat!, percert jo vaig veure tb el teu post, i no vaig fer cap comentari pq potser staves fent proves xD

Valqui ha dit...

Jo també vaig veure que estaves dels primers i vaig flipar, hi vaig anar i vaig veure el post, que ja em sonava. Però com que em sembla que bloc.cat això ho fa no li vaig donar importància.

Cristina ha dit...

Ostres quina cosa més estranya. Espero que pel teu bé sigui la primera opció però no deixa de sobtar.

Jo Mateixa ha dit...

Que xulos sou a Madrid no que aparqueu allà on us rota, jejejejejeje.

Un petonet guapo i que passis molt bon dia!!!!!

nur ha dit...

Passen coses ben estranyes: ara que he deixat d'escriure-hi un dia vaig veure que el M'exalta no sortia al top ten, però quasi. I això que vaig eliminar gairebé tots els posts.

Conec algú altre a qui li ha passat una cosa semblant. Em temo que bloc.cat cada dia va pitjor: quan reneixi de les meves cendres potser sí que me'n vaig a un altre espai.

Per cert, David, ja has vist la Madripèdia? :)

Mikel ha dit...

Ops , jo haig de confesar i confeso que sovint tambe aparco alla on no toca...

Laprí | David ha dit...

Segur que és blocat adagio, segur, ja se sap que no està fi precisament.

Doncs fixat valqui com em vaig quedar jo en veure tot això, que pensava "s'estan quedant amb mi" xD

Per si de cas Cristina, he fet algun cosa en quant a contrasenyes, cal anar amb compte

A Madrid són molt xulos Jo mateixa, però això és Segòvia, serà que s'han embriagat del conduir de la capital.

Sí nur, quan reneixis, millor anar a un altre lloc. I la madripèdia, en vaig llegir alguna cosa al 20 bazofias, però no ho he mirat.

Com ha de ser mikel, no sempre hem de fer-ho tot bé, no? xDDD

Jo Mateixa ha dit...

Homeeeeeeeeeee David, que "ja me dat cuen" que era Segovia (he llegit el cartell de sota la foto), pero pensava que poder el cotxe era teu i que havies anat de visita i havies aparcat allà mateix, jejejejeje.

onix ha dit...

els de Blocat t'enyoren ;)