dimecres, 28 de febrer de 2007

ZENv

Per fi he pogut utilitzar l'Mp3 que em vaig comprar a El Corte Inglés de Diagonal quan hi vaig estar fa més d'un mes. És aquest:


És el ZENv d'1 Gb, de la marca Creative. És petitó, cap sencer a la palma de la mà, i és també finet, no tant com els "aipod" però ho és. Reprodueix Mp3 i WMA, i també s'hi poden veure imatges en JPG. A la caixa ve amb una funda molt maca i suau per guardar-lo, a més de la cordeta per penjar-ho del coll, els cascos (és clar), i el CD amb programes i tal. No funciona amb piles, sinó que es carrega a l'ordinador al port USB.

La raó de que fins ara no l'hagi pogut utilitzar és senzillament perquè, el meu estimat ordinador no me'l reconeixia, i encara sort que el vaig provar a l'ordinador dels meus cosins de Santa Pola i vaig veure que allà funcionava, que sinó potser l'hauria canviat o tornat en veure que aquí no funcionava. D'aquí va venir el formateig que vaig fer diumenge. I a hores d'ara funciona. Me l'he portat a la feina ahir i avui, per escoltar-lo en els trajectes, i la veritat és que estic satisfet de la compra realitzada, tampoc necessito gaire més.


8 comentaris :

cris ha dit...

Que el gaudeixis molt de temps!!!

Jo Mateixa ha dit...

Ohh que "pititonet" que es no???, del tamany d'un pintallavis...dic jo que el pintallavis no deu ser teu, oi??, jejejeje, es broma guapuuuuu.

Que el disfrutis moltissim!!!!

PD: esperava que haguessis escrit un post parlant de la moguda d'ahir amb la RENFE a Passeig de Gràcia, jejejejeje.

Candela ha dit...

Què modern!!! jo tinc el típic Creative Zen de color Blau que té tothom.

adagio ha dit...

uala ets la competencia jajaja

ipod nano 4ever xD

Laprí | David ha dit...

Espero espero Cris, que duri com m'està durant l'anterior, ja 2 anys i mig.

És maco el color del pintallavis jo mateixa??? xDDD No, la imatge és de la pàgina de creative. Sobre la renfe, bé, de tot això me'n vaig enterar després d'escriure això, de totes formes, ja cansa el puto rodalies.

És molt xulo aquest candela, la veritat és que els productes que fa creative estan bastant bé, són macos i funcionen bé :)

No és per desmerèixer adagio, però m'agrada més el meu que qualsevol "aipod" que hagi vist :P

Pd40 ha dit...

Tinc un cutre reproductor MP3, però com funciona doncs l'aguanto. Ara, l'altre dia vaig veure un Nano d'aprop i és preciós, però també carillo.

iruNa ha dit...

Caram... doncs és prou bufó aquest mp3!!! El meu, en el seu moment, era dels més macos, però ara el pobre se sent una mica desplaçat, gros, gordo i vell... Però de moment encara va tirant, així és que seguiré utilitzant-lo!!
Enhorabona per la teva nova adquisició i perquè el formateig de l'ordinador t'hagi permès gaudir per fi d'aquest estupendo mp3 tant petitó!! jejeje

Laprí | David ha dit...

Són molt nanos aquests que dius Pd40, però precisament de preu no gaire, i mentre et funcioni el que tens, doncs millor.

Mentre funciona cal utilitzar-lo, és clar iruna, jo el meu antic em funciona, però ja no era el mateix, ara l'utilitzaré com a disc dur per guardar coses i ja està.