dilluns, 19 de març de 2007

Bucle

Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte, diumenge, i de nou comencem. Llevar-se, esmorzar, agafar el tren, arribar, treballar, dinar, treballar, marxar, arribar a casa, sopar, mirar la tele, dormir, i Sant tornem-hi. I tot i que els caps de setmana no segueixi la mateixa tònica, en aquests dies es repeteix fer el vago, així que seguim amb el mateix. No en sortim d'aquest bucle, s'acaba i torna a començar. Es fa pesadet estar sempre veient el mateix, o sinó proveu de mirar aquest altre bucle, ja veureu com cansa després de molta estona...

Doncs es pot fer un símil amb la vida, que tanta repetició cansa. I per molt que pensem "la meva vida no és un bucle" doncs ho sento, perquè ho és. Per mi, només aquell que pot decidir completament sobre totes o la majoria de les seves decisions, no viu en un bucle, a no ser que ell mateix decideixi viure-hi. Així són les coses ara. Algú en contra?

11 comentaris :

onix ha dit...

ja veuràs com de sobte un dia sense adonar-te surts del bucle ;)

Jo Mateixa ha dit...

De vegades si que la vida sembla que nomes faci que donar voltes sense aportar-nos res més i entrem en l'espiral de la motononia, però ja veràs com en algun moment això canviarà i tot i que cada dia facis el mateix ho gaudiràs de diferent manera per que "alguna" cosa l'ha fet canviar :-)

Petonets i que passis molt bon dia!!!!!!!!!

Pd40 ha dit...

No és un bucle, és un moment d'inpass (mira't així sona millor, oi?)

cris ha dit...

David, són etapes. Estic segura que sortiràs del bucle. Són moments que tenim tots a la vida. Sense anar més lluny fa uns mesos que jo pensava exactament com tu però un dia algú t´obre els ulls i veus que la vida pot ser molt més que pura rutina. Tant de bo tinguis aquesta sort ben aviat i sinó pensa en tota la gent que t´aprecia i està pendent de tu. Petons i que tinguis un bon dia!!!!

La Xica ha dit...

Sí, no t'ho negaré, hi ha moments en que tot és tan rotllo que aquest bucle de monotonia se t'empassa i et canvia el caràcter i tot...un està més apàtic i aquestes coses, però segur que en el moment menys pensat, sense adonarte'n, com diu l'Onix, en surts.
ànims!! ;)

Laprí | David ha dit...

Tu creus onix? Bueno, serà qüestió d'esperar :)

Doncs ja podria venir "alguna" cosa, jo mateixa, ara, com per exemple, marxar de la feina... uohjó

Sí, Pd40, sona millor, però sempre hi ha una part dins que et recorda el que és de veritat.

Tots en tenim, cris, de bucles. A mi la rutina no em desagrada, però no sé, si fos una mica millor... si és que la feina que tinc, jo crec que és el problema.

Bé, la xica, espero que el caràcter no em canviï, només em faltaria això, gràcies pels ànmis :)

banalista ha dit...

Pensa que ets jove i que depèn de tu, encara ho pots canviar. Et cansaries mai de menjar donuts fondant? xDD Pensa que aquesta sensació augmenta amb l'edat, però que no és irreversible. Tu pots fer-hi alguna cosa ; )

doommaster ha dit...

Jo també porto una vida de bucle, peró de bucle infinit XDD

Realment, quant et veus així durant molt de temps, comences a plantejar-te un canvi d'aires.

Salutacions!!

Adagio ha dit...

tio estic com tu xD, però al anar al gimnàs canvio una mica la rutina.. pq sino m tornaria boig!

ara som germans d rodalies xD

Laprí | David ha dit...

Osti banalsita, de menjar donuts fondant MAI de la vida, però mai ehh

Ai doommaster, algun dia sortirem d'aquest bucle, ja ho veuràs.

Uohjó, osti adagio, germans de rodalies, com mola xD

nur ha dit...

Ostres, de vegades, petites coses fan que surtis d'aquests bucles, tot i que, sí, generalment, la vida (tret de grans excepcions que apunten a dues bandes: bons o dolents, blancs o negres, ying o yan) és un bucle. No és un bucle, per exemple, el dia que comences a treballar en un lloc nou: et sorprén potser les primeres setmanes o un mes, després esdevé un bucle.

Cal, però, mirar de trobar coses que et facin sortir d'aquest bucle. De vegades, són petites tonteries. Avui, per exemple, he decidit plegar d'hora de la feina i anar a jugar amb el meu nebot (potser ho hauria de fer més sovint). Ahir i avui es converteixen en dos dies absolutament diferents, malgrat haver passat moltes hores a la feina. Doncs això: jugar amb el nebot, anar al cinema, sortir a fer fotos... qualsevol petita cosa pot capgirar un dia.

Prova-ho i digues-m'ho i, si no, l'alepsi i jo et portem a la platja, ja veuràs com allà no hi ha bucles :P