dijous, 15 de març de 2007

De febres i metges

Tenia cita a les 17:55, he entrat a 18:35, i a sobre es volien colar, "me toca a mí, yo soy de las 6" "ya, pero yo soy de menos 5". Oficialment el temps que s'ha de dedicar a cada pacient és de 5 minuts, però després depèn de cada metge, si ho compleix o no. Està clar que la meva metgessa no és d'aquelles. Amb mi, en canvi, no ha trigat ni 3 minuts a despatxar-me, serà que no tinc conversa per donar-li, que vaig directe al gra "me duele la garganta, y esta mañana tenía 38,5º de fiebre" explícit, m'ha ficat el pal a la boca, m'ha fet respirar fondo 3 vegades, i apa, "es faringitis, tómate estas pastillas, 2 cada 6 horas" i abans que m'acabés de despatxar "ehhh..." "no has ido a trabajar" "pues no" se l'ha vist avispada, sense dir-li jo res ho ha endevinat, i apa, al carrer.

Normal que amb mi trigui tan poc, jo no sóc com aquelles iaies que van cada dia a explicar-li a la metgessa que la seva neta s'ha casat, o que l'han fet besàvia, i ja de pas, que li faci unes quantes receptes de tercera edat per a medicines que no són per a gent gran, bé, això últim no crec que es faci, perquè no seria molt legal, ves a saber.

Com que, per sort, visito poc el centre de salut, he trobat coses diferents, com noves sales de consulta, construïdes enmig de les sales d'espera, uohh, o aquella nova consulta sota les escales, on crec que van els immigrants. Ara que hi penso, l'espai de sota l'escala l'utilitzaven fa anys per al material de neteja, quina forma de reutilitzar l'espai tu.

Com que tot va tan bé a la comunitat de Madrid, crec que podrien fer més centres de salut per evitar fer pegats als que ja existeixen, ja que estan construint ara 7 hospitals que han d'estar acabats i inaugurats abans del 27 de maig (eleccions) doncs no els hi costarà tant de fer alguns centres d'aquests... ah, no, se m'oblidava, que els nous hospitals són construïts i seran gestionats per empreses privades com ACS. Ara recordo que el d'Alcorcón va ser el primer hospital que es va crear així. És veritat, que el seu director general és economista, i que estava molt satisfet que l'hospital estava sent rentable, anda mira tu què bé, però després contagia a diverses persones amb Hepatitis C, i només demana perdó, això sí, uns quants mesos després de quan va passar.

Bé, al final, un dia sense anar a la feina, que mira, tot i ser perquè he tingut 38,5º de febre, ja s'agraeix de tant en tant.

6 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

Ai bitxitu i com es que no ho ha dit abans que estaves malalto???, com et trobes ara?, t'ha baixat la febre??, guaita, un bon got de llet calentonet, amb una cullerada de mel (pel coll) i una cullerada sopera (de les grans vull dir) amb cognac, fique't al llit i a suar (a suar per que dorms, no per fer "cotxinades" eh!!!!!!).

Cuide't si et plau, cuide't moltissim!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cristina ha dit...

Cuida´t molt maco. I descansa que una mica que fer repòs ajuda molt en aquestes coses. Bon cap de setmana!

Alepsi ha dit...

Cuida't noi!!! I el dilluns a la feina, res de fer campanes, eh??? xDDD

Candela ha dit...

A CUIDAR-SE!!! MOLTS PETONETS!!!!

Laprí | David ha dit...

Avui estic bé jo mateixa... bé, febre ja no en tinc, però la gola, ai la gola, ara mateix me l'extirparia.

Bon cap de setmana cristina, ara que precisament arriba aquest, descansaré de valent.

Ai Alepsi, dilluns no, ni avui tampoc, que he anat a currar :'(, tot i tenir la gola una mica fotuda, què hi farem, ahir al metge hauria d'haver fet una mica de teatre perquè em donés la baixa.

Oi tant que ens cuidarem candela, cuida't tu també, que segur que ho faràs ;)

nur ha dit...

Caldito!!! És la millor recepta per als refredats. Espero que estiguis millor, David :)