dimecres, 28 de març de 2007

Error gravíssim a Ventdelplà

Qualsevol persona, si ha vist el capítol d'avui de Ventdelplà, s'haurà pogut adonar de tal error, encara que d'aquest tema no en sàpiga res. Però és que a mi, quan ho he vist, m'ha fet aixecar-me de la cadira espantat. Ja sabia que la qualitat de les sèries d'aquí de vegades deixen molt que desitjar, però em pregunto si ningú es va adonar d'això a l'hora de muntar el capítol.

Tot ha anat tal que, la Dora i en Llibert han anat a buscar a la Berta a l'estació de tren, i ha sortit com arribava aquest tren:

Branca 8 de la sèrie 451, de dos pisos

Tot seguit s'han obert les portes i ha baixat gent del tren, han passat a un plànol de la Dora i en Llibert, i de nou han tornat a una imatge del tren, però llavors ha sortit això:

Unitat 069M-035R-070M de la sèrie 447, de pis únic

Quin error més gran, han posat un tren totalment diferent al que va sortir al principi, una 447 per una 451. És que quan va arribar la 451 no podien gravar el que després sortia amb la 447? És que no podien gravar com arribava la 447 a l'estació i així no posaven dos trens diferents? Quina chapuza, per favor!

Aquí queda recollida la meva queixa per un error que estic segur que han fet aprofitant la ignorància de la gent en aquests temes. Però senyors de Tv3, la gent no és tan ignorant, així que, per una propera vegada, revisin bé tot el gravat per evitar barrejar coses, perquè ja no és el fet de que la gent s'adoni o no, és que ha quedat com una autèntica chapuza. Ja he escrit a Tv3, mostrant-los la meva queixa perquè els hi quedi constància que algú almenys s'ha adonat d'aquest error.

P.d.: M'ha quedat molt seriós, però no era la meva intenció que quedés tan així xD

Actualització 29/03/2007 a la 01:00: He rebut resposta de Tv3, on em diuen, em comenten tal que:

Benvolgut Sr. Jiménez,

Moltes gràcies per fer-nos arribar la seva observació. La comuniquem a l'equip de producció de Ventdelplà.

Salutacions cordials,

Televisió de Catalunya

Servei d'atenció a l'espectador


I com he escrit als comentaris, ja podrien haver tapat el cartell amb el nom de l'estació, Sant Celoni, per un que fos així, hauria quedat millor i a més, els hauria quedat de conya:

Proposta creada per mi

22 comentaris :

anita_petita ha dit...

tens tota la raó del món

i quin nivell de visió!


et felicito


per cert.... acabo de descobrir que et coneccccccccc.... uo uo uooooo


sugus:P

onix ha dit...

Genial!!! la veritat jo avui no m'he adonat d'això ,però en foten moltes així i d'un temps ençà encara molt mes . Trist, que tenir cura d'això no canvia el pressupost es sols fer-ho amb carinyo ...per dir ho d'alguna manera

Spock ha dit...

és un error flagrant de muntatge.... I, corregeix-me si m'equivoco: em sembla que per Breda no en passen, de trens de dos pisos. això pot voler dir que la mateixa seqüència s'ha rodat en dos llocs diferents!

Salut

Jo Mateixa ha dit...

Jajajajajaja, la teva sabiesa envers els trens pot enfonsar la credibilitat de les sèries d'en Benet i Jornet, "tas dat cuen"????, jejejejejeje.

Molt be nino, jo ahir no vaig poder veure el capitol, però de ben segur que n'hi m'haguès adonat de l'errada.

A veure si TV3 t'envia una tassa o una carpeta o un parell de bolis amb el logo, com a disculpa per haver-t'he "enganyat" ;-)

Petonets!!!!

en Ferran ha dit...

Brutal!, quina vista! Jo no vaig arribar a notar que els trens eren diferents, però quan va canviar la seqüència vaig notar que alguna cosa quedava rara. Ara ja sé quina!

Jomateixa ha dit...

Te n'adones que estàs pujant el llistó del nivell dels teleespectadors de tvc internacional? Bem fet... siguem crítics!

Adagio ha dit...

estic com tu! estic indignat! fem boicot a tv3 xD

Marcus ha dit...

Ets un crak , Laprí :)

cris ha dit...

Tens tota la raó. Per cert l´estació que es veu és la de Sant Celoni, jejeje que és el poble on jo treballo. És que la sèrie es roda a Breda, un poble que està a prop de Sant Celoni. Si algun dia es veu un hospital a la sèrie possiblement sigui el meu hospital. Petons maco!

Laprí | David ha dit...

Jo també et conec anita_petita :D espero que et vagin les coses bé.

En foten moltes com aquesta onix, però aquesta és que ja m'ha tocat massa i no m'he pogut resistir a dir-ho xD

No spock, per Breda no passen aquests trens, per Breda normalment passen els regionals a Cervera, i crec que algun rodalies normal a les primeres hores, i en el primer cas solen fer aquests serveis en trens més antics i que no són cap d'aquests trens de les fotos. La seqüència està gravada a Sant Celoní, però tot i així, als de muntatge se'ls ha de donar un tirón d'orelles.

O Jo mateixa, no crec pas que ara enfonsi jo el Benet i Jornet, però mira, acceptaria la tassa per callar-me la boca xDD

Veus, no et vas adonar del canvi, ferrán, però si vas notar que alguna cosa passava, això demostra que no han aconseguit el que volien, que ningú s'adonés de res.

Tot el que sigui pujar el llistó és bo, jomateixa, i si és en tvc-i, millor, perquè mantinguin aquest canal en condicions.

Fem-ho adagio, fem-ho, va, que ja gairebé no val ni per veure els partits del barça la tv3, ara que al País Valencià l'apaguen, nosaltres també xDDD

Moltes gràcies marcus, m'alegro de veure't per aquí :)

Alguna vegada s'ha vist un hospital cris, però no sé ja quin seria. Ara, ja que estaven de chapuzas, que haguessin creat cartells amb la font de les lletres de renfe on posés Ventdelplà i tapessin Sant Celoni, una mica com la imatge que he posat a l'actualització.

Candela ha dit...

Caram que observador!!!

Valqui ha dit...

Jo no vaig veure el capítol (perquè no miro la sèrie peruqè és un pal: Ventdelpal!!), però segur que no me n'hauria adonat! És més, ni veig la diferència en les fotos!!
Ara que està molt bé que si ho has notat els ho diguis. Últimament a TV3 passen una mica de moltes coses!

Laprí | David ha dit...

Es fa el que es pot Candela, ara ja m'agradaria ser més observador en altres camps.

A Tv3 estan molt mandrosos valqui, dilluns van tenir un error d'emissió durant els matins de 5 minuts. I a les fotos, bé, a simple vista per a algú que no ho coneix això, és el número 8 del primer, i el 69 del segon.

nur ha dit...

Genial, David! Jo no m'hi vaig fixar, en el que em fixava precisament en aquell moment era en l'estació: Sant Celoni. I pensava: no hi ha una altra estació que els cau més a la vora de Breda? Crec que per anar-hi ha de baixar a Riells-Vilabrea i no pas a Sant Celoni ni a Breda (que, si no m'erro, no té estació de tren).

Per cert, aprofitant el tema, he de dir que divendres passat vaig ser a Breda i em vaig fer una foto a l'església, a l'ajuntament i a ca la Teresa. Només hi vaig ser deu minuts o un quart d'hora, però va ser divertidíssim.

I, un últim apunt: en Rafa aviat tornarà a Ventdelplà perquè avui ja s'acaba MIR (s'acabarà també el curs de la uni a Girona?) :P

iuki ha dit...

Quina vista! Quin bon control!! iei, no t'hauran pas dit de que els hi facis un cop de mà en aquests asuntillus?? ;)
muac!

Laprí | David ha dit...

Hola nur, doncs jo també voldria anar a Breda alguna vegada, si més no de passada amb el cotxe. Però Breda sí que té estació de tren, bé, és la mateixa que has dit tu, perquè el seu nom és Riells i Viabrea - Breda, així que, oficialment en té.

No m'han dit res iuki, però ja que estem, ho deixo caure, per si de cas volen comptar amb mi :P

nur ha dit...

Sí, sí, algú t'hauria de posar en contacte amb TV3 perquè com ets tan observador (i també es demostra al post següent)... segur que no se n'escaparia ni una :)

En canvi, a mi, que últimament no sé on tinc el cap, em colarien mil gols!

olen_nska ha dit...

waw, que crack. A mi em passen totes estes coses per alt... mai me´n adone!

El veí de dalt ha dit...

NOi, estàs en tot!

Laprí | David ha dit...

Entrena't Nur, que no et marquin tants gols. No pot ser ehh!

Jo tampoc m'adono de moltes coses olenska, però aquest és que és el meu punt feble, els trens, i no em podia passar desapercebut.

Es fa el que es pot veí, es fa el que es pot, però s'intenta estar en tot el que m'és possible :)

Anònim ha dit...

Escolti noi,
Tu t'avorreixes molt,no?
Enviar una queixa a tv3 per un error de gravació com el pot tenir algun cop qualsevol professional?
Per favor, quina vergonya!
Millor que et dediquis a fer una enquesta de quanta gent s'ha adonat de l'error, és a dir, no gaire.
O millor que et miris els diaris on ha sortit varis cops algun article exclamant la quantitat d'audiència que té la sèrie del Ventdelplà, que no es pot deshonrar així.

Laprí | David ha dit...

Anònim, no em cal veure els diaris per saber l'audiència que té la sèrie. Jo miro les audiències cada dia i ho sé, aquest últim dia un 21,5% i 711000 persones.

Però si ningú no denunciés aquestes coses que passen a les sèries i no es queixés, la qualitat seria molt pitjor del que ja de per sí ho és. Jo no he deshonrat la sèrie, de fet si em vaig queixar va ser perquè m'agrada, la miro, i vull que tingui la major qualitat que sigui possible.

Si tu ja tens prou fixant-te només en la història sense importar-te si cometen errors ni res, doncs tu mateix. Però queixant-se i evitant que això torni a passar, la sèrie guanya, i molt, en qualitat. I, a més a més, demostra que no tots ens empassem la sèrie sense més, sinó que ens fixem en el treball d'altres professionals que estan darrere les càmeres, i volem que ho facin bé.

Apa, vagi bé.