dimarts, 13 de març de 2007

Un parell de fotos

Aquest diumenge vaig anar a fer un voltet. Heus ací unes fotos que vaig fer amb el mòbil a Parla. Són dos trens del model Civia. No sé si ho he explicat, però m'he proposat muntar en tots els trens d'aquest model que surtin. Tenint en compte que n'hi haurà més de 200, em queda feina per fer, però mira, com que encara n'hi ha pocs, pel moment és fàcil de fer-ho. Ja sé que la gent pensarà "quina bestiesa, no hi haurà res millor a fer" però a mi ja m'agrada això. A més, pel fet d'agafar els 4 trens que donaven servei a aquella línia, vaig passar per Atocha 3 vegades.




10 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

Si David, si, segurament hi han altres coses a fer, però no es tracta de que n'hi hagin d'altres, es tracta de que cadascú faci les que l'hi vinguin de gust i si a tu et ve de gust aquesta doncs de conya, no???

Per cert, tens fotos dels trens de Barcelona??? Quant tens previst venir a Barcelona?, l'interes que tens per els trens nomes son de rodalies o metro també??

T'ho dic per que servidora treballa a una empresa instal.ladora dins del metro de barcelona: http:www.tenelec.com et deixo la webb, si vens a Barcelona podria demanar que ens deixessin entrar dins del CCM (El centre de control de metro) un espai que hem fet nosaltres ( con nuestras manitas) i des el cual metro ho controla tot, el cert es que la visita es molt interessant i no tothom hi pot accedir ;-)

Petonets i bona nit!!!!!

Jo Mateixa ha dit...

Joer, m'he deixat les //, sóc un desastre...http://www.tenelec.com ara si :-)

Laprí | David ha dit...

Oi tant que m'interessa també el metro, apa tu, el CCM, a mi m'encantaria visitar-lo, osti, seria genial, genial, sense dubte, una meravella.

Jo Mateixa ha dit...

Doncs ja ho saps, quant vinguis a Barcelona m'avises amb temps i muntem "una excursió al CCM" :-)

Que passis molt bon dia!!!!!!

Mikel ha dit...

Apa , pa gustos colores jejeje

Cristina ha dit...

I tant. A mi m´agraden coses que hi ha gent que no entèn. És com quan dic que m´agrada passejar sola de nit per BCN o m´agrada el cinema en versió original o dic que no he vist cap pel.lícula del señor de los anillos. Sembla que no pugui ser però la gràcia de tot és ser un mateix. No m´agrada el "borreguisme". Petons maco!

nur ha dit...

Jo, si em deixeu, m'apunto a l'excursió al CCM: quina passada!

A mi m'agraden els Civia cada dia més :)

Jo Mateixa ha dit...

Oiiiiii tan Nur, quant en David ens confirmi la seva visita a Barcelona ho muntu tot per que hi puguem anar, pot ser mooooooolt divertit!!!!

Laprí | David ha dit...

Jo odio el borreguisme cris, és una de les lacres de la societat actual.

Els civia són molt macos nur, tant de bo l'operadora que els explota fos també bona.

Encara no sé quan aniré a Barcelona jo mateixa, perquè estic pendent que em confirmin la data de les vacances curtes d'aquest any, que jo les he demanat per a la segona quinzena de maig, del 16 al 27 em sembla que és, així que en principi podria ser entre aquestes dates.

Jo Mateixa ha dit...

Ok, doncs pregunto a veure com ho tenen, si hi ha llista, quanta gent hi podem anar, etc...ja us confirmo alguna cosa aquests dies :-)

Nanit guapuuuuuuuuuuuuuu