dimecres, 18 d’abril de 2007

Desprevingut i de vacances

És genial saber que, divendres, marxaré d'aquí (de la feina, vull dir) i no hi tornaré en 2 setmanes. La cosa és que, no tot ha sortit com jo volia.

Fa dos mesos, més o menys, ens van passar un full, amb les dates de vacances que es podien agafar, per triar dues, les vacances curtes, i les llargues per a l'estiu. Les curtes es podien agafar abans o després de l'estiu, i jo les vaig triar abans de l'estiu, però a mitjans de maig. I per què, si les vaig triar a mitjans de maig, les començo la setmana vinent? Doncs perquè s'ha decidit fer tot de la manera més fàcil, a dit, o també anomenat en la llengua de Castella, a dedo. Perquè va coincidir que dues persones vam triar les mateixes dates, i aquí, com en tot, hi ha rangs. En comptes de fer-ho democràticament, que seria fent-ho per sorteig, doncs no.

Així que em van deixar clar que a mi em canviarien de data, i davant la possibilitat que em quedés sense vacances curtes fins després de l'estiu, he decidit agafar el següent torn que comença aquest dilluns, que com que coincideix amb dos dies festius pel mig, s'allarga a dues setmanes, perquè sinó serien menys dies, però clar, això m'impossibilita el poder fer la guàrdia del dia 2, que la volia fer, però què hi farem.

En fi, que les vacances sembla que ja les tinc, i miraré de no moure'm gaire. Com és inherent en mi, aniré algun dia a Barcelona, pocs, però almenys per fer una passejada, la putada és que amb tants pocs dies de preavís que he tingut, perquè m'ho van dir ahir, em pugui ser més difícil trobar algun lloc per dormir, però tant m'hi fa. El primer lloc que trobi, allà m'hi quedo, intentaré anar a l'alberg de la rambla, per 3 dies ja em va bé, i segur que hi ha lloc allà.

I lo bé que estaré sense agafar rucades... vull dir, trucades de la gent que truca aquí, oh, visca les vacances.

8 comentaris :

banalista ha dit...

xDDDD agafar "rucades" xDDDD

Jo Mateixa ha dit...

Jajajajajaja, molt bo David, molt bo.

T'has fet SPAM de TU MATEIX, a veure si una ànima caritativa et dona aixopluc a la seva llar, jo ja t'he dit el que, tant de bó poguès :-(

Per cert, passa pel Bloc hi tens una coseta :-)

Petonassos i dolços somnis!!!!

doommaster ha dit...

Que les disfrutis molt! Jo també volia agafar-me uns dies, però no podra ser. Que t'ho passis molt bé!!

esteve ha dit...

felicitats dobles!

per l'aniversari i per les vacances! gaudeix-ne!!

efe ha dit...

Visca la llibertat!

Adagio ha dit...

has de veure el meu video xD a veure si tinc temps i ho penjo al youtube xD

percert felicitats xDD
faras una festa?

Laprí | David ha dit...

Escolta banalista, i alguns és que rebuznan de veritat i tot eh xD

Gràcies jo mateixa, per la coseta :)

Les vacances sempre es disfruten DooMMaster, perquè el fet de no haver de trepitjar la feina durant dues setmanes, és per mi el millor.

Gràcies esteve, es disfrutaran al màxim

Visca!! xD

Una festa? No tinc diners per fer-ne cap adagio xD

nur ha dit...

Coi, avisa quan arribis! I avisa també si no trobes lloc!