dilluns, 16 d’abril de 2007

El 2 de Propòsits, molts. Fets, cap.

Com comentava al post anterior (per més senyes, mirar el post anterior xD), després de l'embolic de que el meu amic no m'havia dit que no hi era, i de marxar en autobús a fer un volt per Madrid, vaig arribar una mica abans de les 8, perquè a aquella hora havia quedat amb un altre amic. En això, que just quan està parant el tren a Alcorcón, em truca l'amic que havia anat a trucar i no hi era i em diu que ho sentia molt, que havia sigut culpa seva i tal, i que ara estava arribant a Alcorcón, i jo li vaig dir que molt bé, però que ja havia quedat amb l'altre amic i que primer li anava a buscar a ell i després ja ens trobaríem. Finalment ens trobem i tal, tots, ell venia amb la nòvia, i em torna a demanar disculpes, perfecte.

A la nit, m'havia proposat descansar, però ves per on, que no, que al final vaig sortir. I vaig acabar al llit prop de les 7, així que el propòsit de descansar aquesta nit, com que tampoc.

Diumenge em vaig proposar intentar agafar el cotxe, almenys, per fer una volteta per la ciutat. No vaig sortir de casa, ni a comprar pa. Em vaig llevar passades les 2, i ja no em van entrar ganes de fer res, així que em vaig quedar a casa.

10 comentaris :

nur ha dit...

David: la vida està feta per gaudir d'aquests moments. Canviar de plans, fer el que sorgeix en el moment, dormir fins a l'hora de dinar, anar de festa fins les 7 de la matinada, fer el gos a casa...

El que és estrany és que un amic a qui has vist la nit anterior t'enviï un sms per demanar-te si el trobes a faltar.

I, sí, això de trucar ho hem de canviar. Jo abans trucava molt: ara, amb l'invent dels sms, envio molts sms i alguns e-mails, però truco a molt poca gent. Cada dia estic més gandula amb el telèfon. ABans m'hi passava hores (sobretot amb un parell d'amigues); ara quan les truco també ens hi passem hores però això passa molt de tant en tant.

En fi, hi ha moments i èpoques per a tot: l'important és gaudir de cada moment.

Avui tinc un atac primaveral, vés :)

Jo Mateixa ha dit...

David...i en Kike no serà gay??, vull dir que ves, poder n'està de tu...(conec gent casada i amb canalla i es gay, per tant si ell te xicota poder tambe es gay)

De totes manares es genial que un amic t'envií un sms per saber si l'enyores, no? :-)

Un petonas guapissim!!!!

banalista ha dit...

Home! No exagerem! No cal que sigui gai per que envii un missatge afectuós, no us ho dieu, els heteros, de tant en tant, que us aprecieu? Doncs vosaltres mateixos...

Laprí | David ha dit...

Ja sé que la vida està feta per gaudir d'aquests moments, nur, però de vegades a un li entra la vena, i té ganes de descansar o de fer altres coses, però bueno, les coses van com van, i a partir d'ara, hem de trucar més per telèfon, que no pot ser.

No jo mateixa, no ho és, però a part, ell no és el de la xicota. Diguem que entre ell i jo ens donem suport, pel tema de que no tenim parella ni res, i per això ens donem suport mutuament xD Si és un tio genial, i no el conec de fa tant com el de la xicota, però mira, això va com va.

Jo sí que ho dic, banalista, i faig abraçades també, saps? Perquè jo, per mi, no ho veig una cosa rara. Això sí, de tant en tant em diu que sinó trobem parella en un parell d'anys, que ens enrotllem, i jo li dic que no, i ell ho diu de broma, però em fa molta gràcia xDD

Jo MAteixa ha dit...

A veure que jo no vull crear confussions, no vull dir que hagi der ser gay per enviar un missatge eh, nomes ho he deixat com una possibilitat, donat que tal i com son els nois d'avui en dia (i no generalitzo per que, per sort, no tots son iguals, els costa dir coses com les que en Kike t'ha dit.

Tinc amics que quant em veuen amb en Hatim i els hi vas a fer dos petons et surten amb que amb mariconades no i joder, jo no veig raro que dos nois es puguin fer un peto a la galta o dues noies, es que mira que son raros els homes eh!!!! jejejejejejejeje.

Petonsssssssssssssssssssss (puc, oi???)

Laprí | David ha dit...

Oi tant que em pots fer petons :D

A mi de primeres, si un tio em ve a fer un petó, m'estranyaria, pel poc costum, però no m'importaria, jo no ho veig gens estrany, i no hauria de ser pres com una mariconada, però les coses estan fetes així i és difícil de canviar.

Farlopa ha dit...

Eiiii ja veig que el post a generat un debat de gais... jajajaja Doncs jo aniria alerta amb aquest amic que vols que et digui , a mi que un paio em digui si l'enyoro via sms em faria mala espina, suposos que a tu també una mica, però també t'haig de dir que amb els meus amics els que mes vull dir, amb aquests alguns petons ens em donat això si potser portavem uns quants cubates a sobre, tu per si de cas deixa distànices... de bon rollo i sense crear mal rollos. ;)

millu ha dit...

Que no et faci mandra escriure un missatge o trucar de tant en tant home, que les amistats s'han de mimar... Saluts!

ònix ha dit...

a mi m'ha semblat un detall molt tendre ..que vols que et digui .. jo els dic tot sovint a les amigues que les enyoro o si em troben a faltar , i m'agraden mes els tios que a un tonto una gorra de quadres :D
jo mai faig sms , i truco molt poc soc un desastre , tampoc contesto els que m'envien així que no et puc aconsellar ;)****

Laprí | David ha dit...

No no Farlopa, no cal mantenir distàncies, si és una conya, si ell al cap i a la fi està tot el dia dient que vol tenir parella, però noies saps. Que em digui això un dia, no passa res, de fet m'agrada perquè s'interessa per mi, i els amics s'han de mantenir jeje.

Ai millu, ja ho sé, però de vegades fa mandra, i si ets prepagament, encara més, perquè dius "se m'acabarà el saldo, no tindré ni per fer trucades" és una mica tot plegat.

A mi també em sembla un detall molt maco onix, però clar, el que em sorprèn és que normalment ningú m'envia missatges d'aquests, i menys un amic, però ja dic que m'agrada que m'enviïn missatges.