dimecres, 4 d’abril de 2007

Festa feinera

Demà és festa a 14 comunitats, inclosa Madrid. Les que no són les Canàries, el País Valencià i Catalunya. Però jo demà treballo, precisament per no ser festa en aquestes comunitats. Jo vaig de dilluns a divendres, però els festius que no ho són a tot l'Estat, hi vaig, si vull, també cal deixar-ho clar, però no m'importa, perquè suposa 30 € més i un dia lliure quan jo vulgui.

Demà el centre, la zona de la Castellana i tot això, estarà buit, pla perfecte doncs per anar-hi en cotxe, no hi haurà parquímetres ni coses d'aquestes, així que podré aparcar on em roti, perquè a més a més hi haurà aparcaments per donar i prendre.

Demà, suposadament, serà, a més a més, un dia avorrit a la feina, perquè, no hi ha d'haver gaires rucades... vull dir, trucades, i així espero que sigui. Si almenys les trucades fossin normals, però són de gent amargada sempre "les denunciaré en todos los periódicos" "ai mira como tiemblo chavala, denuncia denuncia, y después me envías una copia". Cony, per un telèfon mòbil (^^) la que arma la gent. Però a més, com que demà no hi haurà jefes, doncs... bé, no cal donar explicacions. Si algú em vol trucar, que busqui el meu número a les pàgines grogues, segur que apareixeré per allà com a "borde telefónico".

Així que, desitjo a qui treballi demà, que s'ho passi bé, que pel que sembla, gairebé tota Catalunya ho farà, imagino, menys algun afortunat que faci pont.

18 comentaris :

olen_nska ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
olen_nska ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
olen_nska ha dit...

ànims!!! xDD

olen_nska ha dit...

ànims!!! xDD

Metamorfosi ha dit...

Jo curraré, tot i que havia de fer festa: una substitució d'última hora (però només seran 4 horetes).

Bones vacances! (encara que siguin curtes)

Jo Mateixa ha dit...

Com ja et vaih dir ahir servidora treballa, nomes fins a les 15:00 (a les 14:00 marxo a dinar mentre es fa la copia de seguretat) i com que no hi haurà ningu al despatx servidora fumara, xatejarà, etc...

Ja saps, si vols enxufa el MSN cap allà les 09:15 i la fem petar :-)

Besitusssssssssss

Jo Mateixa ha dit...

Si ja m'agradava la teva veu en el video que l'hi vas fer a l'Alepsi...ara encara m'agrada més!!!!! :-)

Guapu, cuide't molt aquests dies i no t'agobiís a la feina avui!!!!!

Petonasos a cabassosssssssss :-)

Anònim ha dit...

Goita, doncs ja som tres: a les 17.00 d'aquest Dijous Sant, a diferència de la major part de la població catalana, encara estic treballant. Sóc masoka, què hi farem? Ostres, si ho hagués sabut abans, et truco per riure una estona (em temo que aquí detecten el 91, però) :P

Ja ens ensenyaràs la foto de la presa del Santiago Bernabeu, eh, Laprí?

Ostres, feia mesos que no recordava el genial vídeo que li vas fer a l'Alepsi. Fascinant :)

nur

Laprí | David ha dit...

Finalment no hi ha hagut foto amb el santi bernabeu de fons. Tota la colla d'arbres que hi havia al mig ho han impedit. El propi pàrquing del costat de l'estadi el tenien tancat, per no haver-hi avui pràcticament cotxes, així que he girat per General Perón, que és perpendicular a l'estadi i a la Castellana, però això que dic, amb els arbres no es veia gens l'estadi, només si de cas una mica una de les torres que hi ha al fons sud, però res més, una pena, hauria estat bé. Però bueno, ja és divendres, i ara ja sí és festa.

onix ha dit...

ole!! festa!! gaudeix-ne ;)*******

Alepsi ha dit...

Nosaltres és que tenim festa el dilluns... una per l'altra, ja veus! Jejejeje!

Tirai ha dit...

Bé, avui ja fas festa. Apali! que vagi bé.

Adagio ha dit...

k tio com van les festes??? xD

Metamorfosi ha dit...

És el tercer blog on entro en que l'últim post té 13 comentaris: el de la JoMateixa, el del Puji i ara el teu... i en tots, per si de cas, us he deixat el que fa 14.

Apa, que vagin bé les mini-vacances!!!

Laprí | David ha dit...

Ja ha passat el divendres, però encara hi ha el capde sencer...

Alepsi, això que dius sembla que ho diguis amb recochineo, que vosaltres teniu festa també dilluns, mentre altres per aquí (és a dir, jo) no... però bueno, no passa res :P xDD

Hola tirai, vagi bé igualment :)

La festa va bé adagio, però dura poc.

Metamorfosi, no crec en que el 13 sigui un número dolent, però gràcies igualment :D

Cristina ha dit...

Hola maco, quines vacances!! Ni senderisme ni res de res. Aquí a casa passant un refredat de collons. Què hi farem!! Del llit al pc, del pc al sofà i poc més. Espero que passis un bon cap de setmana. Petons!

nur ha dit...

Recordo una Setmana Santa a Madrid fa molts molts anys(molts potser ni havíeu nascut): Madrid era un desert i ja aleshores em sobtava que hi hagués supermercats que obrissin els diumenges (aquí, ni de conya!). Pel que dius, continua igual de desèrtica la Setmana Santa.

En canvi, Barcelona s'ha anat omplint. Des del mes de març comencen a arribar turistes des de tots els indrets del món i així està el passeig de Gràcia.

Avui he anat a un indret no tan bonic, però també força interessant socialment: La Maquinista i estava a vessar!!!! Algú ha marxat de vacances? Jo diria que no. De fet, només conec una persona que ha marxat fora (i no ho ha fet gaire lluny).

M'imagino, però, que Alcorcón no deu canviar gaire, oi?

Laprí | David ha dit...

Vaja Cristina, quina pena que al final no hagis pogut marxar. Els refredats són molt inoportuns. Cuida't.

Nur, jo ahir vaig anar a un centre comercial, i era increïble, de buit que estava, no hi havia ni déu. I a Alcorcón, llocs per aparcar per tot arreu, i espera, que a principis de maig hi ha un altre pont, que si la gent s'agafa també el 30 d'abril, surt un bon pont de 5 dies, i segur que es tornarà a buidar.