dimarts, 17 d’abril de 2007

La fi d'Alcorcón

No, no és que Alcorcón vagi a desaparèixer. Com que una de les propostes del passat cap de setmana era agafar el cotxe, i no ho vaig fer, avui, en tornar de la feina, ho he fet. He de dir que me'n penedeixo totalment, perquè fa fàstic conduir, pel trànsit que hi ha per tots els carrers de la ciutat, i a sobre, haver de suportar com et piten 3 idiotes, sense raó a més, el millor, un paio, que venia correns a tope i s'anava a incorporar a la rotonda on jo era, em pita perquè per culpa meva ha hagut de frenar. Però senyor meu, que és el que ha de fer, frenar si va a incorporar-se a una rotonda, què vols? estrellar-te amb mi?

Bé, a part de la passejada amb el cotxe, que tot i així, m'ha anat bé, perquè per ciutat he conduït poc, doncs que he anat a un punt, on la ciutat, acaba. Sí, acaba, vull dir, que en un lloc hi ha edificis... bé, xalets, i a l'altre no res. Bé, això està a punt de canviar perquè estan fent un nou barri, és a dir, pisos, on fins fa no res hi havia camps de cultiu, però bé, encara seguirà així alguns mesos.

I què hi ha, pel moment, a l'altra banda? No res, de res, camp, més enllà una autopista, un centre hípic, i una mica més enllà, Móstoles, la ciutat suprema del sud... per nombre d'habitants, vull dir.

M'hi he trobat, a més, un mini bosc de pins, petits, que de bon segur, que els caps de setmana a la nit deu estar bastant transitat. Però ara el mostro jo amb una tempesta al darrere, acostant-se cap a la meva posició.

La primavera, que ja hi ha arribat de ple, al centre de la península ibèrica.

4 comentaris :

Gatot ha dit...

Diuen que la gent es transforma quan agafa el cotxe.

Jo crec que més que transformar-se... només es potencien alguns aspectes de les mancances de la personalitat: el que avassalla amb el cotxe és perquè probablement es sent avassallat cada dia i no té capacitat de resposta. Ha d'expresar-se amb una eina. Encara bó que ho fa amb el cotxe i no amb un arma de foc!!!

I del passeig... avui anant a la feina he vist un espai que probablement t'agradés. No duia la càmara de fotos. Demà me la enduc i te la envio. Ja em diràs què et sembla!

Jo Mateixa ha dit...

No he entes mai el sentite de les rontondes, si la majoria de la gent no les sap fer servir, es a dir, que no en sap circular!!!!

M'agrada molt la última foto, a Madrid no tot es ciment i cotxes, tambe teniu boscos i cels preciosos!!!! :-)

cris ha dit...

M´agrada molt l´última foto. Un paisatge preciós. Quan comenci a circular amb el meu futur cotxe ja t´explicaré com es circula per Barna.

Laprí | David ha dit...

Oh gatot, a veure quin lloc és aquell que m'agradaria, tinc ganes de veure-ho, gràcies :)

Alguna cosa bona haurà de tenir Madrid, jo mateixa, no? xD

Doncs ja imagino, Cris, que circular per Barcelona en cotxe, deu ser bastant fotut també, no sé si tant com aquí, però bastant. Jo ja he anat en cotxe per allà, i perquè era diumenge, sinó la Diagonal no hauria estat tan tranquil·la.