dilluns, 2 d’abril de 2007

L'arc de Madrid

Les 18:00. Premo la tecla de desconnectar del telèfon. Avui ha sigut un dia de moltes novetats a la feina, però a mi en principi no m'han d'afectar. Obro la porta, i surto del zulo on em passo 8 hores. Quan el meu peu passa de l'edifici al carrer, comprovo com està tot moll. Ha plogut, al cel hi ha núvols negres, foscos, de tempestes i xàfecs típics de la primavera. Camino pels baixos tapats, i pujo per les escales. Una fina pluja em cau damunt la cara. El sol llueix. Aquest cel tan negre barrejat amb els rajos del sol canvia l'aspecte gris que sempre té aquesta zona de la ciutat. Giro cap a l'est, i veig l'arc, de Sant Martí, d'iris, del cel, o simplement, iris. Ha sigut una pena, que al lloc on em trobava tenia la Castellana al fons, però volia fer-ho amb la torre Picasso, això m'hauria agradat més, però hauria d'haver anat més lluny perquè sortís. Però ja està bé com m'ha sortit. De seguida he entrat al rodalies i ja no l'he tornat a veure.


7 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

A Barcelona no ha parat de ploure en tot el dia, es que ni un bri de sol ha fet avui, el cel gris, tapat, de vegades es possava blanc i vinga aigua, vinga aigua.

A quarts de 5 de la tarda ha caigut una tromba d'aigua i ha fet trons i llamps, però ha quedat en res per que ha durat nomes 1 horeta aproximadament.

Fa temps que no veig l'Arc de St. Marti, una foto molt maca :-)

Petonets guapu!!!!!

Adagio ha dit...

te raó la matii.. no ha parat de ploure, però jo com tu... a dins del zulo unes 8h sense veure llum jaja

es trist, sort k el dijous tinc festa ! xD

apa k vagi tot moltbe tio! cuidat molt!

L'Avi ha dit...

Benvolgut Lapri, sap que la foto té un què... Miri, m'agradat

Laprí | David ha dit...

Jo també vull veure llamps i trons, i olorar moments abans que comenci a caure aquella olor a terra mullada, m'encanta veure tot això. Quina sort ahir a Barcelona d'aquest temps, aquí després d'això va sortir el sol i ni un núvol, a veure si avui es comporta millor la cosa.

Dins el zulo tots dos adagio. Apa, quina sort no? festa dijous, fas festa un dia que a Catalunya no ho és. Jo en canvi treballaré dijous, quan aquí no ho farà ni déu, que s'agafa festa per anar a les processons el tio a veure son fill, bé, almenys, com que vindré en cotxe, aparcaré sense cap problema, fins i tot m'estic rumiant si aparcar al costat del bernabeu xDD

Sí avi, de vegades hi ha fotos que les veiem, i simplement ens agraden, però no sabem perquè. M'alegro que li agradi :)

banalista ha dit...

Fa gràcia veure'l. A la ciutat queda una mica estrany, no? Com fora de lloc...

alatrencada ha dit...

Aquí a Madrid no saben el que és ploure de debò. Cauen tres gotetes de pena i tothom treu el paraigües a passejar porque hace bonito... perquè no cal.

És bonica la foto!

Laprí | David ha dit...

Queda estrany banalista, però sempre l'arc està bé sigui on sigui.

Ja voldria a Madrid algunes de les tempestes que cauen per la façana mediterrània alatrencada, estaria bé alguna vegada.