dilluns, 16 d’abril de 2007

Propòsits, molts. Fets, cap

Vaig sortir divendres passat de la feina, volent fer algunes coses el cap de setmana, no gaires, però bé, fer algo.

Res més sortir, un propòsit inesperat, estrenar els Civia a la línia d'Aranjuez. Però, en tornar a casa, deixem que rumiï... Vaig entrar a l'habitació i vaig començar a pensar què podia fer, i de tan poc que vaig pensar, no vaig fer res. Tenia una cosa clara, moure el cotxe el cap de setmana una mica. Com que dissabte no es treballa, i m'agrada dormir, m'havia proposat ficar-me d'hora al llit, i aquest d'hora es va convertir al final en les 3 de la matinada, però el pitjor no és quedar-me fins a aquesta hora, sinó que em quedo fent no res, no sé, mirant pàgines web, o volant pel google earth. Per a aquests casos, m'he proposat desendollar internet, a veure si així em forço a marxar al llit, però sempre se m'oblida.

Dissabte, havia pensat llevar-me una mica més d'hora que altres dies, aprofitant que els meus pares marxaven al matí uns quants dies a San Pablo. Propòsit no realitzat, em vaig llevar a dos quarts de dos. Així que amb això, esmorzar i després dinar. Més tard, vaig a casa d'un amic a trucar-lo, i em diu sa mare que no hi és, i l'envio un missatge emprenyat dient que si no hi és per què no avisa, em respon intentant justificar que pensava que el cap de setmana anterior havia entès que no hi seria perquè fa un any amb la seva nòvia. M'emprenyo encara més, és que he d'endevinar jo els plans que tens amb la nòvia so mamarracho? Si el vostre aniversari és avui, no dissabte, a veure com vols que endevini que li tenies preparat un viatge a Àvila, perquè a més, no volies dir res de res la setmana anterior, després he sabut que no volia dir res per si els acompanyaven, una altra soplapollez absoluta, a part que ja conec Àvila, si és el vostre aniversari, en quina ment entra que us acompanyem? Va, ho deixo, que em cremo

Acte seguit, envio un missatge a un altre, que abans no era al messenger, doncs li envio ara un missatge, i em respon que està estudiant, que té un examen dilluns, però que podem quedar a partir de les 8. Com que ara estic sol, i com que a casa també ho estic, i per no tancar-m'hi, m'agafo un autobús i me'n vaig a Madrid, a voltar una mica per allà. Abans de les 8 arribo i... més tard continuo, que ara marxo a dinar

2 comentaris :

Fraggle ha dit...

quin relat mes realist!
fer el ronso esta be els caps de setmana! navegar sense rumb per internet tb te la seva miga pk es aixi com he descobert coses insolites!
aixi que no et preocupis pels que no t'avisen: el mon n'es ple, amic meu!
I bon profit!

Laprí | David ha dit...

Sí fraggle, jo també he descobert moltes coses navegant sense rumb, i de vegades es troben coses molt interessants.