dissabte, 28 d’abril de 2007

Què faig?

Porto uns dies que em connecto poc. Intento aprofitar les vacances al màxim, cosa que de vegades és prou difícil.

Ja vingut de Barcelona, què dir! El dia de Sant Jordi molt bé. No m'he mogut gaire de la ciutat, més que dimarts, que vaig anar una estona a la platja, caminant de Badalona a Montgat. També vaig quedar amb gent allà, en Marc, com sempre, un genial i gran amic, i també amb la Nur i amb en q, que el vaig conèixer, tots dos dues persones de puta mare.

Ja aquí, divendres, vaig anar al matí a conèixer una escola de medi ambient on estudia un amic, i tot seguit, en arribar a casa, em vaig permetre un luxe que feia molts anys que no ho feia, em vaig banyar en comptes de dutxar-me, va ser un plaer. A la tarda, vaig sortir de casa a les 16:00, i hi vaig tornar a la 1 de la matinada.

I ara fa una estona he tornat del carrer, de mirar unes sabatilles que em compraré, i de conduir una mica el cotxe pels carrers mig buits, aprofitant el llarg pont que es presenta aquí, ja que el dia 2 també és festa.

I la feina? Ni idea, ni hi penso, ja quan hi torni ho faré, però per a això encara queda més d'una setmana, així que res, a seguir aprofitant les vacances. Vagi bé.

4 comentaris :

nur ha dit...

Osti, gràcies, David. Et mereixes el millor i tu sí que ets un tio de puta mare. Em sembla que acceptaré la teva invitació a dinar al menjador del Corte Inglés quan aprovis les oposicions :)

Anònim ha dit...

Un plaer haver-te conegut, David. Va ser una trobada que espero que no es quedi només en un record feliç i emotiu. Espero també que es repeteixi.

Q

Jo Mateixa ha dit...

Quina llàstima no haver pogut coincidir amb tu quant erets a Barna :-( però ja saps que em vas pillar en un dia xungu.

Com t'he deixat en el meu Bloc, hi ha més dies que llonganises i segur que ens podrem veure en un altre moment i fer-nos una forta abraçada en viu!!!!

Petonets i gaudeix dels dies de festa!!!!!!

teleko ha dit...

Wow, quina sort el dia 2 també de festa... sobretot prequè el dia 2 és avuí i jo estic ja a la feina :(

Bueno, que vagi bé el que et queda de pont (o sigui avuí :P).