dijous, 12 d’abril de 2007

Que plou?

No gaire, bé, ara una mica més, però tant fa. De fet, el que cau ara, és la taqueta aquella verda que es veu a aquesta imatge, que al final ha arribat al món rodalies d'Alcorcón.

Mira que sembla poqueta cosa la cabrona, però coi com està descarregant ara. Pateixo pel meu C3, que l'altre dia vaig veure com al garatge hi havia un goteràs, de mesures... uhmmm, segur que no era 90 - 60 - 90, però era grandet.

Això em recorda ara, que he de fer servir una mica més el cotxe, que normalment no el faig servir perquè com que després, per trobar aparcament al centre d'Alcorcón, és cosa totalment impossible, que he de deixar-lo a l'altre lloc de la renfe, i no en tinc ganes, perquè entre que a un amic que viu allà, un nen cabronàs li va trencar el retrovisor amb una pedra... i el pitjor de tot és que ell ho va veure però com que des de la seva finestra no ho veia bé del tot, ho va deixar, si és que... i a part del nen aquest, que hi viuen uns quants gitanos que no són gaire pacífics, saps? I això. Però com que ara el tinc al garatge, i com que demà cobro la paga extra (VISCA VISCA) doncs el trauré a passejar una estona, si m'entren ganes, és clar, perquè ara amb la d'inauguracions que hi està havent del metro, tinc l'agenda plena, perquè jo ho tinc planejat tal que, primer, l'Espe i el Gallardón tallen la cinta i entren en el metro a les noves estacions, i després hi vaig jo i comprovo què tal va el nou que han fet, així. Ahir mateix, que en sortir de la feina, em vaig agafar les noves inauguracions de la L1 i la L4, què friki sóc, però m'encanta.

I ara, ja que està de moda això de marginar llengües, doncs que al meu cotxe, la llengua oficial és el català, i parlo del meu cotxe perquè se m'ha acudit ara, i punto en boca, i mira, i ho dic en castellà això. Que què guanyo dient això? Res, em venia de gust dir-ho.

5 comentaris :

Pd40 ha dit...

Què vagi bé la inauguració. Si veus a l'Espe li dius... s'igual, deixem-ho estar ;)

Jo Mateixa ha dit...

Espe...Gallardon...rrrrrrr

Al final que, diluvi universal a Alcorcón (tocame un cojon), ai perdona, es que a casa sempre ho fem, quant hi ha una paraula que porta rima la diem i quasi be sempre es una rima....cotxina!!!, jejejejeje, ho sento eh, es que els divendres estic més payà que mai, jajajajajaja.

Bon finde guapissim!!!!!!!!!

onix ha dit...

bon cap de 7mana i per la espe una bona botifarra:D

nur ha dit...

Sí, senyor, com es nota que s'acosten les eleccions: vinga a inaugurar cosetes, fins i tot al meu poble que deu ser molt més petit que Alcorcón (162.524 habitants # 21.196 habitants al meu poble).

David: has de treure més a passejar el teu C3, però no cal que l'aparquis a Alcorcón, pots anar a Las Rozas, a la Sierra, a Toledo... jo que sé fes un tomb per allà a la vora, no?

Bon cap de setmana!

Laprí | David ha dit...

Sí Pd40, millor ho deixarem estar, millor xDD

Sí jo mateixa, hi va haver diluvi, però avui ja no, quina pena, a veure si la setmana vinent ve més forteta, que les previsions són optimistes :D

Igualment Onix :)

L'hauré de treure el C3 nur, almenys que faci les seves necessitats el pobrisó, no? xDD Sí, segur que aquest capde ho faré.