dilluns, 7 de maig de 2007

De nou

De nou torno-hi, a la rutina. Desitjant que arribi la segona meitat del mes d'agost, que és quan "suposadament" tindré de nou vacances, per tornar a aquest descans meravellós. És la meva obligació anar a treballar, per això em paguen, però odio la feina que tinc, i tot i així em puc posar com a un privilegiat, per treballar de dilluns a divendres i sortir abans de les 6 de la tarda. Recordo quan la vaig agafar, que en principi només pensava quedar-m'hi uns mesos, però vaig veure una mínima oportunitat de futur, i per això encara hi aguanto, sinó, ja fa mesos que ni m'olorarien per allà.

Poder gaudir més de les amistats, poder gaudir més del temps, poder fer altres coses que no podria fer en la situació normal. He de reconèixer que aquestes dues setmanes se m'han fet molt llargues, i les he aprofitat fins a l'últim minut, i així ho faré amb cada segon lliure que tingui a partir d'ara, perquè de veritat m'han ajudat moltíssim aquestes vacances, com no podria haver imaginat mai que m'ajudarien. Tant de bo a tothom li anessin tan bé les vacances.

També he de dir que aquestes dues setmanes he freqüentat molt poc internet i els blogs, ni tan sols el meu, però m'heu d'entendre, necessitava aprofitar el temps al màxim al món exterior. Per a una altra ocasió que tingui vacances serà diferent, però en aquestes m'era imprescindible.

I així, com qui diu, ja som al mes de maig, a la segona setmana, però a mi em fa l'efecte que fa segles que vaig anar a Barcelona per Sant Jordi, serà que de veritat el temps ha passat tan lent, espero que ara passi una mica més ràpid.

6 comentaris :

Farlopa ha dit...

Doncs me'n alegro molt que les vacances t'hagin servit per desconectar i passart-ho tant be, i d'això de la feina no hi ha res a fer, treballem per després poder disfrutar. Vinga a la pròxima que vingui et dic alguna cosa però aquest cop teniem l'agenda molt plena.

nur ha dit...

I t'hem trobat a faltar, eh? Tants dies sense llegir-te!

Me n'alegro que ho hagis passat bé, David :)

Jo Mateixa ha dit...

A tots ens van be els dies per descansar i tu t'ho mereixies, l'estat de nervis de la feina requeria uns dies de desconnexió total.

T'he anyorat moltissim i espero que ara el Lapri de sempre cavalqui de nou per internet :-)

Petons guapissim!!!!!

Anònim ha dit...

Benvingut, David.

Amb les piles ben carregades i mentjant-te el món virtual i no virtual :)

q

Laprí | David ha dit...

Bones a tots!! :D

Ai, estimades vacances, com us trobo a faltar, però igualment, ara és hora de continuar fent altres coses.

onix ha dit...

benvingut de nou se't troba a faltar eh !! :)