dimecres, 9 de maig de 2007

Dia sense internet

Què fa que ho hagi sigut? el fet que a la feina només m'ha funcionat en tot el dia uns 30 minuts, així no es pot treballar (:@), i que a casa tampoc fins fa no res, al poc d'acabar el dia anterior. Per tant, oficialitzo el 8 de maig com el dia sense internet, i segur que existeix ja un altre dia sense internet per allà, però aquest és... aquest és... aquest és meu i punto pelota! 8 de Maig, dia sense internet del madrileny aquest raro que parla català d'Alcorcón, apa!

Per cert, una pregunta, als que sàpiguen d'això. Tal com diu la frase que he posat a la capçalera... l'hauria d'haver canviat a principis de mes, però ja se sap, les vacances... també he de canviar el header, que ja tinc una foto, però em fa mandra preparar-la, ja ho faré... en fi, que com volia preguntar, que si la frase té raó o no en té, perquè jo he estimat sense ser feliç, sóc feliç sense estimar, pel moment almenys, però i les dues coses juntes? Que algú m'ho expliqui si pot ser, i si ningú ho explica, doncs això serà perquè amor i felicitat juntes són incompatibles.

Ah, per acabar, una foto que he vist al 20, què tendra!


11 comentaris :

Tirai ha dit...

Referent a la frse suposo que depèn del grau de correspondència (i no em refereixo a les cartes). A mi la felicitat i estimar a l'hora m'ha durat sempre ben poc temps

nur ha dit...

Espero que ho descobreixis ben aviat, David: costa que es produeixi aquesta coincidència, però quan es produeix, és fantàstic.

Camines de puntetes, papallones a la panxa, tens el riure permanentment instal·lat, no t'importen les tonteries del dia... En fi, són tantes coses. Ostres, jo mateixa em poso bleda d'explicar-ho :)

Que tinguem sort!!!

Alepsi ha dit...

Hòttia, David, m'ho apunto, 8 de Maig dia sense internet del Laprí. Ala. Apuntat a l'agenda per a que no se'm passi! ;)

Jo Mateixa ha dit...

David, que profunda a frase, la veritat es que jo he estat i soc actualemtn feliç estimant, però com diu en/la Tirai (perdo, ara no caic en se si ets home o dona) depen de la correspondencia que tinguis amb la persona que estimis.

Tant de bo puguis estimar ben aviat i que sigui reciproc, i a més aixo et faci inmensament feliç!!!!!!

La foto preciosa, me la puc guardar com a fons de pantalla????, jo ahir a la tarda tambe vaig estar una micona sense internet :-(

Laprí | David ha dit...

Quina pena tirai, que t'hagi durat poc temps les dues coses juntes, però això se suposa que algun dia ens ha d'arribar, és clar, se suposa.

Osti nur, les papallones a la panxa, això no deu pas ser bo, tenir coses per allà volant xD

Alepsi, que no se't passi per a l'any vinent ehhh

La foto és clar que te la pots guardar, jo mateixa, és ben maca, la veritat.

en Ferran ha dit...

Estimar i ser feliç alhora és possible, i tant! Tot i això, només es pot estimar un/a altre/a quan també saps estimar-te a tu mateix. I només s'és veritablement feliç estimant quan el sentiment és recíproc.
Però sí, naturalment totes dues coses alhora existeixen -només faltaria!- i, com diuen la nur i jo mateixa, quan passa és fantàstic!

Cristina ha dit...

És clar que existeix això que dius però no li passa a tothom.Espero que tu tinguis ben aviat aquesta sort. Petons!!!!

teleko ha dit...

Clar que es poden ajuntar les dues frases!! Jo he sigut infeliç sense estimar!

Ai, que no et referies a això? Bueno, ara mateix estimo i soc feliç, així que això també és possible.

Temps al temps i ja veuràs com trovés a algú amb qui passar les hores i ser feliç :)

Laprí | David ha dit...

Ferran, ja ho veurem si és fantàstic o no, quan em passi (si és que em passa, qui sap) però em refio de vosaltres, que ho dieu.

Tindré aquesta sort Cristina? No ho sé, però aviat... tampoc ho sé.

Bé, teleko, no em referia a això, però també es pot donar, el cas totalment contrari al que havia preguntat jo. I això que dius de trobar algú amb qui passar les hores, doncs mira, a vere si no triga que de vegades un es queda tancat a casa sense saber què fer.

Anònim ha dit...

Espero que ho descobrim aviat, David. No hem de perdre l'esperança :)

q

Pd40 ha dit...

Quin pal això de la connexió. Abans no existia i ara no podem passar sense internet.