dilluns, 21 de maig de 2007

Fotos tempestuoses

Venim patint uns dies tempestuosos per aquí, cosa que m'encanta, d'altra banda. Dissabte passat vaig estar a Valmojado, i allà em va agafar una tempesta, a més, era nit, era al camp, un lloc idoni per fer fotos i buscar la foto que porto anys buscant, la d'un llamp, i la cosa prometia:

Fins que en un dels molts intents, va sortir això:

Es veu poquet, però perquè el temps d'exposició va ser llarg, però per fi la tenia, i no va ser pas l'únic:

Va ser una tempesta força força activa, com feia anys que no en veia una per aquí. Hi va haver un llamp, que va caure molt molt a prop d'on érem, i a més va ser tant fort, que el tro va sonar de seguida i amb una intensitat que feia por, tant és, que un amic, se'm va agafar espantat i jo "pero que no pasa nada" i ell "ya, pero es que ha sido tan fuerte que me he asustado" normal, perquè l'explosió va ser fortíssima.

A més, ahir, vaig anar al Retiro, i em va agafar la gran tempesta que va patir Madrid, que es va inundar la M-30 i alguns barris del nord de la capital, ens vam haver de refugiar en una espècie de cova entre pedres que hi ha al costat del palau de vidre del Retiro, i que va durar bastant.

I ara, amb el vostre permís, continuo de festa, perquè tot just acabar Ventdelplà ha començat una altra tempesta, us la presento:

S'està mostrant molt i molt activa, hi ha llamps cada pocs segons, tot i que els trons no sonen tant, però per si de cas l'estic gravant en vídeo, a veure si sona algun petardazo dels bons, així que això, continuo amb la tempesta, que ens seguiran acompanyant uns quants dies, des de l'any 1998 que no recordava un mes de maig tant tempestero... es nota que m'agrada molt aquest fenomen meteorològic, oi?

9 comentaris :

onix ha dit...

la tercera foto es preciosaaaaaaaa
;)**

Mikel ha dit...

M´ha recordat lleument la portada del disc "Love Over Gold" dels Dire Straits

Alepsi ha dit...

T'han quedat molt chules!!! La veritat és que té mèrit fotografiar un raig.... molt chules, molt!

Candela ha dit...

Maquíssimes!!!!!

Jo Mateixa ha dit...

Que xules que xules, que xules!!!!, m'encanten aquests fotos de tormentes, millor si son vistes des de castea i ben tapada (suposo que el meu subconscient interpreta que fora ha de fer mooooooolt de fred) :-)

T'han quedat molt xules!!!!!...ja ho habia dit, oi? :-P

Petonssssssssssssssssssssssss!!!

Laprí | David ha dit...

La tercera foto és una mica agafada in extremis, onix, però ha quedat bé aquest llamp allà tan apartat, en la esquinita xD

Acabo de veure la portada que dius, Mikel, i si bé té certa semblança, el llamp del disc no està tan apagat com el de la meva foto, tot i que la meva foto no té cap retoc, és natural com el mateix fenomen que el provoca

Moltes gràcies Alepsi, després de dos anys buscant la foto, o tres, ara no sé, per fi he obtingut el meu premi, però no pararé, ara vaig a la recerca de la foto i el llamp perfecte, a veure quant trigo en trobar-lo

Maquíssimes Candela... com tu :)

Quan vaig fer aquestes fotos, Jo Mateixa, no feia fred, feia molt de vent això sí. Ara, és millor estar en un lloc protegit perquè camp + tempesta, pot donar ensurts, de fet aquell llamp i després el tro tan fort, va caure molt i molt a prop nostre, però no érem al mateix camp, ens protegia la paret d'uns xalets, i per l'altra banda hi havia el camp.

Ara, he de confessar que ara estic expectant, perquè suposadament per a aquesta nit es prepara una de ben grossa, tempestuosament parlant, tant és que el INM ha posat Madrid i Castella - La Manxa en alerta taronja per fortes pluges, fort vent i tempestes amb molt aparell elèctric, i si les previsions es compleixen, i segons on caigués el més fort, Madrid es podria col·lapsar, ja que aquesta ciutat no està preparada per a temporals així, de moment llueix el sol, però és precisament aquest l'ingredient que més afavoreix que creixin les tempestes, ja veurem què passa, perquè tot i que m'encanten les tempestes, no voldria que passés res dolent, com a molt, que es torni a inundar la mega super guay nova M30 soterrada, per a orgull del seu creador, Gallardón xD

banalista ha dit...

Què xules : ) M'ha agradat molt el post. Aquí, aquests dies es desperta plovent i a migdia fa un Sol espatarrant. Avui, dinant a la fresca, feia molt bon solet i plovia a troços, era curiós de veure el terra mullat i sec a clapes. Hauria d'haver-ne fet una foto.

Jo Mateixa ha dit...

Que David, quin temps teniu per Madrid??, noves tempestes, més fotos per afegir????

Veig que no postejes gaire sovint, deus anar cansat quant arrives a casa, oi? :-(

Un petonet i que descansis!!!!!!

Laprí | David ha dit...

Osti banalista, m'encanta, dinant i amb aquella plugeta fina que mulla una mica només, i ja després fer una migdiada deu ser la repera xDD

Ai Jo Mateixa, el temps, és una meravella. De la feina vinc bastant cansat, psicològicament més que físicament, i últimament em costa més escriure tant al meu blog com als vostres, però tot i així, continuo aquí.