divendres, 11 de maig de 2007

Soy del PP... ¿A quién voto en Alcorcón?

Si no teníem prou "circo" amb els polítics, ara comencen 2 setmanes del més absolut circ i espectacle botxornós que es pugui presenciar, però bé, ja s'ho faran.

A les 00:00 ha començat la campanya. A Alcorcón, els del PSOE l'han començat molt a prop de casa meva, si ho sé hi vaig per veure què han fet, que segons comentaven han penjat un cartell de 9 metres sobre un edifici del centre, un edifici que es veu per tot el carrer "Mayor", el carrer més transitat de la ciutat, amb el que les mirades estan assegurades. També m'he fixat que no conec a ningú dels que es presenta per aquest partit, aquestes són les seves fotos, sent l'alcalde el que està de fons blanc.

La mitjana d'edat no deu ser pas baixa, la més jove sembla ser la que està a la dreta a la part baixa, sobre el tio del bigoti, que és "floristero" que no sé, "florister" seria en català? ni idea, ni tan sols sé si es diu floristero en castellà.

Des d'on veuran molt bé el cartell aquest de 9 metres del PSOE serà a la seu del PP, que és al carrer "Mayor". I aquests, pobrissons, que estan en crisi, això diuen en un blog de simpatitzants seus que es diu "Plataforma por Alcorcón" i que en un post molt interessant que porta de títol "Soy del PP... ¿A quién voto en Alcorcón?" diuen que ells votaran a "Los Verdes" perquè no els agrada aquest PP. Em fa gràcia una afirmació que fan sobre el candidat que diu "11-El Candidatísimo está ahí por el sueldo. No por un ideal." Quina novetat nois, com si això ara fos nou. Ara, tant de bo a la resta d'Espanya la pròpia gent del PP no els volgués votar tampoc... de somnis també es viu.

També hi ha un altre partit... com es diu? A vere si me'n recordo... ah, sí, IU. Però no en sé res d'ells, només que la mare d'un amic coneix a la candidata, una tal Adela es diu.

Per tant, "pasen y vean" l'espectacle que es donarà en tots els pobles i ciutats durant les properes dues setmanes, a veure qui la diu més grossa. Al final riurem, segur.

7 comentaris :

Valqui ha dit...

Qui governa a Alcorcón?

Les eleccions sempre són un espectacle. A BArcelona em posava molt dels nervis amb les municipals.
On sóc ara no crec que sigui tan dura la campanya... Però a les autonòmiques a les Balears també tenim un merder de cal Déu.
Ara a veure com van les coses. Com a mínim segur que riurem amb els canvis als cartells que s'han fet molts amb el Photoshop!!

croxima ha dit...

buah...les eleccions....el festival de teatre particular de cada poble..xD jo ahir,tornant a casa cap a la 1,vaig veure 5 iaios(abueletes,vamos) penjant un cartell del PSOE entre dues faroles...tota la nit per "redecorar" el barri...

Jo Mateixa ha dit...

Ei David i ens en faràs crònica, oi????, jo si que us maxacaré aquests dies, jajajajajaja, no per fer partit, que ja saps que jo sóc d'ERC, però si per que veieu les diferents opcions que tenim a Sant Boi, tenim debat servit eh????

Bon finde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adagio ha dit...

no es peresenten els ciutadans?? (vease ciudadanos) xD
es presentarà algun any la filla de ja saps qui? xD

onix ha dit...

jo des de què he vist al florista ,què no puc articular paraula , m'he enamoratttttttt :D :D :D autentic!! és autentic!!!jajajajajaj

Laprí | David ha dit...

A Alcorcón governa el PSOE, Valqui. I tens raó, a les Balears hi ha una muntada que vaja, amb el Jaume Matas.

Sí croxima, les eleccions tenen això, que són un espectacle, i els iaios penjant cartells a la 1... si és que alguns tenen massa temps lliure

Bé jo mateixa, si passa alguna cosa, la intentaré explicar, però em sembla que seran bastant avorrides, almenys les municipals, les autonòmiques ja no et sabria dir xD

Doncs Ciutadanos no s'hi presenta adagio, no, però la filla de qui sé jo és probable que s'acabi presentant algun dia, perquè també està afiliada al partit.

El florista és un gran professional en el seu terreny onix, a més, com no podia ser d'altra manera, és regidor de medi ambient, i 4 tinent d'alcalde, així que és un bon partit xDD

banalista ha dit...

Una pregunta, si són de dretes, per què tots els caps tiren cap a l'esquerra a les fotos?