dilluns, 4 de juny de 2007

Formació

Ara que arriben els substituts d'estiu, doncs els hem de formar. Avui ha sigut el primer dia que ho he fet, i la veritat, no sóc massa d'ensenyar, però si s'ha de fer, doncs es fa. Però temo que a partir d'ara em posin més responsabilitats, degut a que avui ha marxat una persona. Tot sigui dit, no m'agrada la meva feina, però ja tinc prou amb el que tinc, no m'agradaria que em posessin a fer més coses, perquè no. Si no vull fer més coses, doncs no vull, perquè sinó no sé que se'n faria de mi, ja acabo fart amb el que faig ara.

Per una banda està bé promocionar-se dins la feina, però en una com aquesta, doncs com que no m'il·lusiona gaire. A més, que per al temps que em pugui quedar aquí, que tot plegat no serà gaire, doncs millor quedar-me com estic.

I una pregunta, oi que això és una merda?

És el nou plànol del metro de Madrid, que ha sigut imposat per la comunitat de Madrid, i que no vol ningú, ni de Metro, ni del Consorcio de Transportes, ni de la gran majoria d'usuaris de metro, entre ells jo, és clar. L'ha dissenyat Rafael Sañudo, que fa portades de discos molt maques, però que per fer un plànol de metro no val, però és clar, té amistats dins la comunitat de Madrid, i li han permès fer això que "només" ha costat 95000 euros, més una campanya de publicitat brutal per intentar implantar-lo i que la gent l'accepti, però a la gent no li agrada, i espero que així continuï sent.

11 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

I es que teniu masses linies de metro :-S quin estres de colors i de ratlles no???

Per venir a veure't...quina linia hauria d'agafar??? :-P

Bona nit guapissim!!!!!

Laprí | David ha dit...

Mira, si vinguessis en avió, línia 8, des d'Aeropuerto T4 o Aeropuerto T1 T2 T3, fins a Nuevos Ministerios, aquí la línia 10 fins a Puerta del Sur, i aquí la línia 12 fins a Alcorcón Central, i si vens en tren, com que arriba a Atocha, aquí agafes el rodalies, que aquí funciona bé xD, i agafes la línia C5, a la via 8 direcció Móstoles El Soto, fins a Alcorcón. Apa, ara ja no tens cap ni una d'excusa per no venir, que ja saps el camí exacte :D

Valqui ha dit...

I quin problema té, el plànol? A mi no m'agrada gaire, el trobo massa "liós", però no sé com és que hi ha tant de conflicte per això.
Sincerament, no ho entenc.
Ara, és veritat que teniu massa línies de metro...

doommaster ha dit...

Buuffff!! Realment sí que és "esquematico" sí....

Es sembla molt als diagrames de fluxe que l'hi agraden tant al meu cap XD

efe ha dit...

No sé ben bé per què, però m'ha agradat aquesta frase: però si s'ha de fer, doncs es fa. Sembla una filosofia de vida

Laprí | David ha dit...

El problema amb el plànol, valqui, és que trenca totalment amb la imatge tradicional dels plànols del metro, amb les línies més o menys dissenyades tal i com van en la realitat, és a dir, que amb l'antic plànol et pots fer més o menys una idea d'on ets a Madrid, però amb aquest no, ja que ha prescindit totalment de les línies diagonals, i això provoca confusió, com per exemple la línia R, que sembla bastant llarga i que fins i tot bordeja el riu, i en realitat és curtíssima i el riu ni l'olora. A més, la despesa pública en fer això i posteriorment la campanya de publicitat, no cal publicitar un plànol de metro, no és una cosa que hagis de vendre, la gent ja l'agafarà si el necessita a les estacions, doncs tot això ha creat el rebuig a una imposició, perquè ho és, de la conselleria de transports de la comunitat de Madrid, en contra de tothom, però a ells se la bufa, i ara més, com que ara tenen majoria ultra absoluta ja tant els hi fa.

És esquemàtic total, sembla diagrames, o circuits elèctrics, fins i tot la línia ML3 sembla un termòmetre xD

Exacte efe, és com una filosofia de via, la del "mandao" que fa el que li diuen, i no pot dir que no a expenses de veure's fora, ja veus.

Jo Mateixa ha dit...

Collons David...em temo que:

a) O vens tu a buscar-me a l'aeroport i quant hi siguis em crides per megafonia per tal que et trobi (menuo caxondeo que cridesin el meu nom a l'aeroport de Madrid...t'imagines???, com es deu dir Meritxell a Madrid, juasjuasjuasjuasjuas)

b) Vens tu a Barna i apa, na fent, ho dic per que tu coneixes millor el cami a Barcelona, jejejejejejeje.

De debo tiu, que xungu arrivar on estàs, per que no vius més aprop, joooooooo :-(

onix ha dit...

vist en petit m'he pensat que eren els circuits elèctrics d'algun aparell:D

en Ferran ha dit...

Aitx, doncs jo el trobo curiós, que no vol dir que m'agradi d'entrada però tampoc no em desagrada. Però vaja, ja ho diuen que "pa gustos, colores", oi? :-)
En canvi, el que sí em sembla completament denunciable és gastar-se prop de 100.000 euros per produir-lo i publicitar-lo!!

Laprí | David ha dit...

Ai jo mateixa, ja m'agradaria viure més a prop, però encara no pot ser, ja ho serà, ja.

És que realment semblen uns circuits elèctrics, per a algú que no sap que això és un "plànol" de metro, segur que hi pensa.

Prop de 100000 euros només en pagar el dissenyador, el que hagin gastat en publicitar-lo a saber, però poc segur que tampoc ha sigut, coi, si han empapelat tota la comunitat amb aquest anunci, fins i tot a El Escorial o Aranjuez, on el metro els queda com que bastant lluny xD

Brioxet ha dit...

Mai m'han agradat els planols esquemàtics per aquestes coses. Millor uns a escala (dins dels possibles)