divendres, 1 de juny de 2007

Fotografies de la feina

Aquesta entrada és un meme que m'ha passat la "Jo Mateixa" i que consisteix a posar fotos del que veus a la teva feina, al davant, a la dreta, i al darrere, però jo l'he afegit un Bonus Track, i també mostro el que hi ha a la meva esquerra, i és això:

Al davant, el meu ordinador, i més cap al fons:


A la dreta, passadís amb més ordinadors, i en primera plana, el noi que no sé d'on és:

Al darrere, més ordinadors:


I a l'esquerra, la pantalla amb les trucades en espera, quan n'hi ha:


I és això, jo no li passo a ningú, si algú el vol fer, i ho ha vist aquí, que digui que ve d'aquí i ja està, apa, vagi bé.

6 comentaris :

Pd40 ha dit...

Carai, ben bé treballeu com abelles. Tots posats en fila i davant del seu ordinador.

onix ha dit...

el noi que no sabem d'on es fot pinta de ser d'Osona XDDDD

Jo Mateixa ha dit...

Ei David molt be!!!!, ara que, se on treballes, se com es el teu rostre, conec els teus escrits i t'he sentit la veu....ja puc venir a Madrid a buscar-t'he!!!!!

Guapu, molt xules les fotos!!!!!!

Laprí | David ha dit...

Així són aquests llocs Pd40, l'espai s'ha d'aprofitar al màxim.

Jo crec que és d'Osona onix, és que em fa l'efecte que és d'allà.

Vine vine a buscar-me Jo Mateixa, a vere si em trobes xDD

Jo Mateixa ha dit...

Ei no em tentis que ja saps que jo per tu el que faci falta eh!!!!!! :-)

albert Vic ha dit...

Laprí | David jaja d'Osona i pk creieu que és de la MEVA comarca? jajaja :) jo no sé com ho sabeu... bé tu si pk hi curres. Visca Osona