dimarts, 12 de juny de 2007

Oposicions

Últimament entro poc per aquí, per altres blogs, per internet en general. Tot té una explicació. A la feina, ara estic ensenyant als nous que entren, i clar, això em fa estar pendent d'això i poc més, almenys fins que no comencin a agafar trucades sols.

També la salut té alguna cosa a veure. No tinc cap malaltia, però porto unes setmanes en que no em trobo bé. Sóc nerviós, i em solen afectar a l'estomac, si bé els control·lava bastant bé, des que amb 10 anys per culpa de tot això em van ingressar a l'hospital durant una setmana. Però des de fa un temps els tinc incontrolables, i m'estan fotent bastant, de fet avui no he anat a treballar perquè ahir a la nit em vaig posar molt malament, i en el que porto d'any ja he anat 5 vegades al metge, quan l'any passat no hi vaig anar més que una vegada. El que no sé és perquè ara estic tan nerviós, m'hauré de prendre herbetes i coses d'aquestes per relaxar-me, perquè bastant palillo estic fet com per ara a sobre emprimar-me encara més.

I també, una raó per la que em connecto poc. Fa uns dies va sortir al DOGC la convocatòria del procés selectiu per proveir 1.066 places de l'escala auxiliar administrativa del cos auxiliar d'administració de la Generalitat de Catalunya, i doncs m'hi presentaré en aquesta convocatòria. I és que ara he d'estudiar més que mai, perquè últimament ho he tingut molt parat, i ara ja toca posar-s'hi del tot, per mirar de fer alguna cosa.

Així doncs, aquest és el tema, a veure com me'n surto de tot.

10 comentaris :

Valqui ha dit...

Ànims amb les oposicions, estudia força i així segur que podràs aprovar.

Pel que fa al mal de panxa, està clar que si els nervis et surten per la panxa és que hi ha alguna cosa que no funciona del tot bé. Intenta saber què és i d'aquesta manera el malestar desapareixerà.

Cuida't!!

en Ferran ha dit...

Valqui té raó amb això d'esbrinar què no funciona. Jo també he patit sempre de l'estómac per culpa dels nervis. Només l'edat (sí, l'edat!) em va ensenyant a donar a les coses la importància que tenen, ni més ni menys. Però mentrestant cal esforçar-se per estar tranquil, relaxar-se i, sobretot, disfrutar del dia a dia i dels projectes que ens il·lusionen. Poc a poc i bona lletra! (i a cuidar-se!)

doommaster ha dit...

Relaxa't, que no val la pena possar-se malalt per la feina.
A veure si tens sort amb les opos. Poden estar molt bé!

Pd40 ha dit...

Cuida't. I molta sort per les opos!

Jo Mateixa ha dit...

Ei David, molta sort amb les opossicions!!!!!

En quant als nervis...deixa les herbetes que estan dolentes i encara serà pitjor :-S

Mira de relaxar-t'he una micona, volta un xic i pren-t'he la vida d'una altre manera :-)

Un petonet ben gran carinyu!!!!

nur ha dit...

David: fes-t'ho mirar això de la panxa, vés a tots els metges que faci falta, no ho deixis córrer. Jo vaig estar patint mals de panxa durant 3 anys, va ser una època fatal. Al final era una úlcera que vaig curar en poques setmanes.

Però, vaja, els nervis també hi tenen molt a veure i una de les èpoques més estressants de la vida és quan prepares oposicions, i també t'ho dic per experiència.

Quan preparava les oposicions i mentre les feia, també vaig visitar diversos cops el metge de l'aparell digestiu, ara que hi penso.

Molta, molta sort a les oposicions i, ja ho saps, si et cal res... xiula :)

Anna ha dit...

Molta sort amb les oposicions i cuida aquets nervis!!!!

Marc '¬¬ ha dit...

uuuuuui, 5 vegades al metge... no hauras sortit malament d fàbrica? xD es broma

va tiu, estudia per les opos, q jo tb estic igual q tu, q fa dies q no m conecto pels examens... una setmaneta més i acabo....

quim ha dit...

David,

Jo també sóc del club del nerviosos amb problemes de panxa. Ara que hi penso, tots els exàmens de la meva vida els he fet amb uns dolors de panxa intensos però m'hi havia acostumat. Ara, amb una bona alimentació, tranquil·litat, mastegar bé els aliments i bones caminades em sento molt millor.

Molta sort amb les opos.

El veí de dalt ha dit...

Vinga, pren-t'ho en serio que si entres, ja tens un camí segur per fer!