dimecres, 20 de juny de 2007

Un segon

Res, que no paro, com ja vaig dir l'altre dia. Avui, de fet, he tornat a casa després de les 23:00, per a res per feina, sinó fent altres coses, les amistats, que s'han de cuidar, i comprar un regal d'aniversari.

Prometo que, si no capen Internet a la feina, quan em deixin de posar als nous perquè els ensenyi, perquè mare meva, he tingut una que, no s'entera de res, podré participar més en els vostres blogs, i en el meu si pot ser també, que el tinc molt descuidat, i això no pot ser. Bé, aquest dilluns pròxim tindré el dia lliure a la feina, a veure si aquí puc fer alguna cosa o el tindré ocupat del tot també.

A més, vull revitalitzar el meu blog, no el vull pas deixar, a veure si almenys ara, entre unes coses i altres, puc pensar en coses per al futur.

7 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

David, se t'anyora molt, però també s'enten que vagis atabalat, pren-t'ho amb calma i cuida aquells mals de panxa famosos dels nervis, ok???

Que et volem per aqui ben aviat, però al 100% i amb moltes ganes de fer cosetes :-)

Un petonas ben gran guapissim!!!!!!

Mikel ha dit...

tranki tiu!! que aqui estem per quan puguis tornar!!

nur ha dit...

Fes, fes, i cuida't, David :*

Jo Mateixa ha dit...

Si ja se, vas molt liat...nomes volia saber si estaves be.

Mira, demà t'envio sms, que avui ja es molt tard i no et vull despertar (segurament ja estàs zzzzzz)

Petonets de bona nit!!!!!!!!!!!

Cristina ha dit...

David guapo! On pares! Jo he estat una mica desapareguda però tu també,jejeje. Espero que estiguis bé. Se´t troba a faltar. Bon cap de setmana! Petons!

El veí de dalt ha dit...

Lapri,
Tranquil. I bona lletra. T'estarem esperant. Com a l'andana l'arribada d'un tren de la Renfe...

Farlopa ha dit...

El primer es el primer, com portes el tema de les opos? molt de cul? Vinga ànims !!!