dijous, 19 de juliol de 2007

Pintar al terra

Fa una setmana va venir a Madrid un paio que dibuixa coses al terra, es diu Julian Beever, el Pd40 ja en va parlar fa uns dies. Bé, pintar coses al terra no té res d'espectacular en principi, jo mateix de petit pintava coses al terra. El que passa és que aquest ho dibuixa d'una manera que, vist des d'una perspectiva concreta, sembla que sigui un dibuix en 3D. Va donar la casualitat que el dibuix el va fer on jo treballo, i clar, aprofitant, em vaig passar per allà.

Arribo i veig gent fent-se fotos al dibuix, però no veia sentit a aquell dibuix, veia com una cascada d'aigua, i uns micos, però semblava un dibuix més, fins que vaig treure la meva càmera, i la vaig col·locar en una posició concreta, i des d'aquesta altra perspectiva es veia així:

Aquí sí es pot comprovar com són els dibuixos que fa el paio aquest, donava una sensació com que això fos una cascada d'aigua de veritat.

Tot això, finalment, era part d'una campanya del xampú Herbal Essences, i a les dones que passaven per allà, les donaven un vale per anar a El Corte Inglés i que les regalessin un d'aquests xampús.

12 comentaris :

en Ferran ha dit...

Ostres, quina currada i que maco, no? Se suposa que n'ha fet molts, de dibuixos d'aquest tipus, per Madrid?

doommaster ha dit...

Caram! Sí que sembla 3d, sí!!

Marc '¬¬ ha dit...

bufff

la veritat... després de rebre tropècientasmil cadenes amb dibuixos d'aquests... que a veure... son originals.. pero jasta, no maten.

els hi he acabat agafant mania, xD

i'm sorry

Anònim ha dit...

Doncs a mi sí que m'agraden: suposo que com que no vaig néixer per dibuixar que algú sigui tan hàbil com per fer això... m'al·lucina (quina tonteria, oi?).

L'Herbal Essences és aquell de l'experiència orgànica, oi?

nur

Pd40 ha dit...

Ha d'estar bé poder veure en directe com treballa, és una feinada impressionant. Molt bona la foto!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Como ha dicho Nur, sera que una es dura para el dibujo, negada diria yo, que ver cosas así me producen admiración..un beso

Jo Mateixa ha dit...

Que macus nen, fa temps em van enviar un Power Point amb tot de dibuixos d'aquest, el que no recordo es si eren del mateix home o no, pero son super macus.

Per cert, al post d'avui t'hi he penjat unes fotos (be, dins l'Album de fotos) d'un dels trens que passa per casa, a Pineda, per tal que vegis com d'aprop tinc els trens :-)

Farlopa ha dit...

Aquests dibuixos son impressionants, realment ja els vaig veure al bloc d'en Propde40 però aquest que va fer per la marca aquesta es brutal tambe !!!

Jordi Jordi ha dit...

Certament un dibuix fantàstic. El motiu potser no tant, però tothom s'ha de guanyar la vida, no? A més, si li paguen per fer el que li agrada...

Gossades ha dit...

Hola a tots, és la meva primera intervenció en aquest bloc! Se us saluda! Fa temps que m'han enviat dibuixos d'aquest artista, fins i tot em van enviar un powerpoint de com feia els dibuixos, i després com feia les fotogràfies per a que quedessin amb aquest efecte de 3D. Només les pots mirar d'un costat, de l'altre perd la gràcia, no es veu bé. A mi m'encanta aquest tipus d'art.
Felicitats pel blog Lapri.

Fraggle ha dit...

UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAU!!
el Brioxet m'ho havia explicat pero no m'ho creia!!
que bo!!!

sorry per l'absencia, curreles temporals i ara curru de nit!!
el teu blog ha millorat molt, lapri!!

kissuuuuus!!

Laprí | David ha dit...

Sento no haver-vos pogut respondre abans a tots.

Si algun dia teniu l'oportunitat de veure una obra d'ell en directe, flipareu perquè depèn des d'on miris el dibuix, es veu una cosa sense sentit o un dibuix increïble. A Madrid només n'ha fet aquest, i per fer publicitat d'un xampú, però s'agraeix que s'hagi passat per aquí.

Salutacions a tots.