dilluns, 27 d’agost de 2007

Adéu Motorola

Aquí, i ara, acaben 19 mesos al servei d'atenció al client de Motorola. Ha sigut prou temps per veure que això no és per a mi, i que això tampoc té gaire futur. Vaig arribar-hi a travès d'un anunci a infojobs, per una oferta de teleoperador amb català. Vaig pensar que almenys, fins que busqués una altra cosa, estar uns mesos en això, i a més, podent fer servir el català, no estaria pas malament. En arribar, doncs vaig comprovar que, en comparació amb altres llocs, aquest era molt més tranquil, però tot i això, jo no estava fet per a això. Malgrat tot, vaig aguantar, i he aguantat. En tot aquest temps, he atès, com a molt, 15 trucades en català, i l'última ja ni recordo quan va ser.

L'ambient a la feina, per sort, ha sigut molt bo, massa bo diria jo. Els clients m'han amargat, cada dia una mica més. Però ara, els senyors de Motorola als EEUU han decidit emportar-se el servei a Escòcia, i globalitzar tots els serveis de tots els països allà. Per una banda me n'alegro, perquè això suposa que mai més tornaré a fer aquesta feina, però per una altra, m'obre un munt d'interrogants, si continuo a Telecor, i són el no saber on aniré, i és clar, quan em diran on vaig, perquè jo ja no torno, ara me'n vaig, i fins el 25, no hi torno, així que ja veurem. Això se solucionaria si em truquessin d'un altre lloc, però ja veurem.

Així, doncs res, adéu Motorola, i no hi tornis més, sisplau.

6 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

Si jo et truques vindries????, ai David, tant debò estiguès a Barcelona ja, que jo t'agafaba d'ajudant al despatx i ja veuries ja si practicariem el Català :-P

Gaudeix de les vacances i passa de Motorola!!!!!

Un petonas ben gran!!!!!!!!!!

quim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

És un magnífic moment de crisi on tot lo bo possiblement està a punt de passar.

Ànims David,

Una abraçada


q

Mikel ha dit...

Aixi que vas ser tu el que me vas contestar en Catala desde motorola?? jejeje ;-PP

Cristina ha dit...

Tant de bo tinguis sort i trobis una feina que et vagi bé i amb la que et trobis a gust. Una abraçada!

nur ha dit...

Bye, bye, Moto. Hello, holidays. :P

Que vagin molt bé, David :)