dijous, 23 d’agost de 2007

Rodalies, destinació: Els 23

Aquest rodalies no s'atura, ni té retards, ni res, el de l'edat vull dir. Demà arribo als 23. Ara molta gent dirà "qui els tingués" oi? Doncs sí, qui els tingués, ara em toca a mi tenir-los.

I què se suposa que he fet durant els 22? Doncs mira, m'he cansat molt, no sé perquè, si la feina ha tingut part de culpa, perquè tot i no ser una feina en la que has de treballar molt ni res, els horaris, el llevar-se d'hora i tal, m'ha fet cansar-me molt, i a part, la meva hipocondria, nervis i ansietats fotudes crec que també hi han tingut molt a veure. Però ja està, carpetazo, capum. Per començar, m'he comprat un portàtil HP que m'ha costat, entre ofertes, rebaixes, i descomptes, 200 € menys del seu preu.

Em queden 16 hores de feina, demà i dilluns, abans de marxar de vacances i de Motorola per a sempre... no és que me'n vagi de Telecor, sinó que els americans han decidit globalitzar el servei d'atenció al client a Escòcia, i per això ja no treballaré per a Motorola. Ara, seguiré a Telecor? Doncs tot depèn (de què depèn?) doncs de diverses coses, perquè, saps una cosa? Vull canviar de feina, vull canviar de lloc, vull anar a un altre lloc. A saber ara on em recol·loquen dins Telecor, en quin departament, en quin horari, i el que no vull és "salir de Málaga para meterme en Malagón" (m'encanta aquesta frase).

Ja vaig comentar fa un temps, setmanes, mesos, no sé, que el que volia era enviar el currículum a una empresa que treballa amb renfe als trens de llarga distància, wagons-lits. Doncs bé, després de patejar-me els voltants d'Atocha i de Chamartín, i de no trobar-hi res de res, l'endemà vaig tornar a Chamartín i vaig trobar l'oficina, i els hi vaig deixar el meu currículum. Ara, doncs estic a l'espera, cada dia miro el meu Motorola L7 desitjant que soni, vibri, o faci el que sigui, però que a l'altre lloc hi hagi una oportunitat de futur. A més, l'"eróscopo" de la revista Cosmopolitan, a Verge diu "Para ellos: Al fin llegará la oportunidad profesional que estabas esperando. En el amor, más paciencia y comprensión." I no hi crec en horòscops ni res, però com que qui l'escriu és una companya meva de feina, doncs li he dit que a veure si encerta, que no estaria pas malament.

Demà rebré alguna trucada pel meu aniversari, i si entre aquestes hi ha alguna de l'empresa aquesta, doncs mira, seria la polla, quin alegrón! I d'altra banda, dir que porto molt de temps mig desaparegut, que no entro pràcticament ni als vostres blocs ni al meu, que em costa molt connectar-me a Internet, però, les vacances ja són aquí, i tot i que vull aprofitar-les al màxim, vull que aquests dies siguin la meva tornada més activa a tot això, perquè ja és que no és només cosa de que no entro ni a Internet, és que em fa mandra tot, m'he tornat molt mandrós, més que mai, i aquest és el meu problema, que em fa mandra absolutament tot. Les vacances m'han de servir per curar-me d'això, de la mandra.

Així doncs, vagi bé, espero que el dia de demà sigui un gran dia, passi el que passi.

8 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

Ei guapissim, passa per casa que hi tens una coseta :-)

Un petonas ben gran i que passis molt bon dia!!!!!!!!

Gatot ha dit...

moltes felicitats, david!

i ho dic en plural, perquè ja saps que la felicitat només pot venir de moltes de petites.

sé que costa d'entendre, d'asumir, qualsevol cosa que no s'hagi experimentat en pròpia pell...

el meu regalet per avui? dona't temps i gaudeix de la mandra! ja arribarà el moment que no en puguis tenir!!!

petons i llepades mandrooooooseeees!

Adagio ha dit...

nen he viatjat amb la renfe d'Italia!! genial que diferents i que ràpids però tb tenen averies xD k putes són!

Jo Mateixa ha dit...

Espero que hagis passat un molt bon dia guapíssim!!!!!!

Petonets!!!!!!

Anònim ha dit...

Ei, David!!!

Felicitats. Esperem q estrenis la nova etapa amb més tranquil·litat i sobretot amb alegria.

Una abraçada, i a veure si ens veiem per aquí. Que amb Rodalies tens festival assegurat.

q

nur ha dit...

Per molts anys, David! :-*

Coi, que vaig tard!

Marcus ha dit...

Felicitats!Per molts anys!
Encara que una mica tard.

Ei, fa uns dies vaig estar per Holanda i em vaig desplaçar en tren per les diferents ciutats. Només dues dades:
1) són puntals. Realment. Si el tren surt a les 12:12 el tren surt a aquella hora ni abans ni despres.

2) els trens es desplacen sense vibracions. Sense "sutracs" ni res per l'estil. No com aqui que de vegades si agafen alguna corba massa despressa pots anar a parar al seient del vei.

A reveure!

doommaster ha dit...

Moltes felicitats David!!

Fes el salt i canvia de feina, que amb 23 anys no es pot estar estressat!

Bones vacances!!