dilluns, 17 de setembre de 2007

Novetats de tardor a Can Laprí

Si bé queden uns dies perquè entri la tardor, les novetats que porta són interessants, i no parlo de les novetats que porta El Corte Inglés, sinó les meves.

Saben vostès, i sinó ara mateix els hi dic, que en aquestes vacances que encara gaudeixo, vaig anar a Barcelona 3 dies, arribada en Alvia el dia 9, tornada en el vol JKK 417 de Spanair el 13. Vaig patir l'avaria de rodalies del dia 12, i el vol de tornada a Madrid va patir també un retard amb el que em van donar una bonificació d'un 25% per un altre vol a Spanair.

Bé, una de les novetats es va presentar per casualitat quan em trobava al bus 14 cap a Estació de França per agafar el rodalies per a l'aeroport. Quan anava baixant per la Rambla el bus, em van trucar de Wagons-Lits, l'empresa que s'encarrega del tema de personal de bord dels trens de llarga distància. Doncs tinc l'entrevista amb ells el proper dia 20. Com es pot imaginar, aquella trucada em va alegrar moltíssim, però molt, perquè aconseguir aquesta feina podria ser molt important, així que ja es veurà què passa.

Una altra novetat me la vaig trobar en arribar aquí, i és que, mirant el tema de les oposicions per Internet, resulta que estic admès del tot, i que les proves són el pròxim dissabte 29 a 08:30 a Diagonal, no sé si era el 639, a l'Escola Universitària d'estudis Empresarials. Clar, tan de cop que m'he trobat això, que de seguida vaig fer previsions de viatges i tot això. Faré un viatge llampec en avió que sortirà de Barajas a les 06:05 de dissabte, i marxaré de Barcelona de nou cap a Madrid a les 14:30 o per allà em sembla en avió també, i aprofitant la bonificació del 25% de descompte de l'altre vol d'Spanair, doncs m'ha sortit una mica més barat la tornada, perquè l'anada la faig en Vueling. Ara, no sé com anirà la prova, perquè no crec que estigui del tot preparat, però ja veurem.

I això són les novetats de tardor, que són poques però importants, molt importants.

10 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

M'enalegro moltissim per tu, tant debò tot et surti com esperes!!!!

Perdona, he anat de cul amb el tema pis aquets dies i em va ser impossible trucar-te per dir-te quelcom :-(

Espero poder disposar de més temps en una altre ocassió on vinguis a quedar-te més dies, a veure si quant ja estem instal.lats al pis pots venir i t'hi quedes uns dies, que hi haurà una habitació per el nen, però que gustosament et cedirem :-)

Una abraçada ben gran guapu!!!!

doommaster ha dit...

Et desitjo molta sort company! Ja veuràs com tot anirà bé!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

ke buenooooooooo..es fantástico cuando llegan epocas de buenas noticias..y ya verás como te va bien.. las cosas buenas pasan todas juntas..como las malas.. pero a ti ya te han tocado y ahora tocan las buenas...aprovecha... un besote guapo

Alepsi ha dit...

Eeeei, Felicitats!!! Jejejeje!

Ja veuràs com surt tot bé!!! ;)

El veí de dalt ha dit...

Sort, en les teves anades i vingudes llampec!

nur ha dit...

Osti, David, em sap greu no haver estat aquí per compartir amb tu el caos de Rodalies, tot i que un dia ens devíem creuar, eh? :P

Fes un sms el dia que arribis i miraré d'arribar-me a fer un cafè, encara que sigui al restaurant de l'ECI, que és allà a la vora d'on t'examines.

Per cert, jo també vaig agafar un vol d'Spanair a La Coruña, però, contràriament al que et podries imaginar, va sortir puntual i va arribar amb 10 minuts d'antelació! Increïble!

Estudia molt i que vagi bé la prova a Wagon-Lits (jo continuo pensant que seria la teva feina ideal) :)

I, com t'ha dit la jo mateixa, ja saps que tens cases per triar quan ho necessitis, oi?

Se't veu molt millor. Que bé! :*

Anònim ha dit...

David,

És demà quan tens les proves? Et desitjo moltíssima sort. Espero q ho aconsegueixis, que el lloc seria perfecte per a tu. Ja saps que per qualsevol cosa estaré a Barna. Em sembla que tens el meu mobil.

I sort per les altres proves.

Sí, noi, la cosa es mou. Vinga, força!!!! :)

Una abraçada

q

Laprí | David ha dit...

Doncs de moment avui he anat a això de wagon lits, i ara estic a l'espera de rebre resposta d'ells, a veure si em responen o no, i les oposicions, el dissabte 29.

Moltes gràcies pels ànims a tots :)

Anònim ha dit...

David,

Espero que t'hagi anat molt bé lo del wagon-lits. El dissabte 29 t'enviaré energies positives i ànims des d'una ciutat prop dels Balcans.

q

Jo Mateixa ha dit...

Ei David, que tal, com va la vida????, fa molt que no actualitzes, espero que sigui per que estas pencant en una nova feina o per estàs molt enamorat d'una noia que no et deixa temps per postejar :-)

Un petonas ben gran, se t'enyora!!!!!!!!!!