dimarts, 4 de setembre de 2007

Què es fa per vacances?

Bona nit, des del menjador de casa meva, segut al sillón mentre miro la tele. Resulta que amb el meu portàtil nou em puc connectar a una xarxa d'algú. No estic robant res, simplement em connecto a una xarxa que està entrant a casa meva sense el meu permís, així que mira, i si no que li posi una contrasenya perquè no em pugui connectar.

Porto una setmana de vacances i, estic més relaxat. Els que heu tornat de vacances esteu bé? Espero que sí. Bàsicament el que he fet és, res. Però ara que ja he aprofitat una mica per fer el mandra i no moure ni un dit, doncs ara intentaré fer alguna cosa. Que m'ha trucat aquesta tarda un amic i hem estat parlant com uns 20 minuts, i ell contant-me un munt de coses, i quan em pregunta ell què he fet jo, doncs li he dit que res.

Em llevaré més d'hora que aquests dies, sortiré al carrer al matí, no sé, entretenir-me una mica, com els iaios, a veure alguna obra, o mirant alguna cosa de les "fiestas patronales" que comencen dijous amb el pregó de la "terremoto de Alcorcón", ja veus, què originals que són, oi?

I després, doncs encara no ho sé segur, però com que tinc ganes de conduir, segurament aniré algun dia a Barcelona la setmana vinent al meu cotxet, que complirà un any amb mi el dia 15, i amb el que ja he fet més de 4000 quilòmetres.

No sé, què més dir, es nota que no faig res que no tinc res a contar, a veure si faig més coses i així puc dir alguna cosa més. Que vagi bé.

7 comentaris :

Valqui ha dit...

De moment gaudeix d'aquests dies en què no tens res a fer. No fer res de tant en tant ja és fer alguna cosa.
Fes el que et vingui de gust, si és anar a Barcelona, vés-hi i si és no fer res, fes-ho.

nur ha dit...

Ja tocava, David, ja ens les mereixíem i per fi han arribat :)

No fer res és una cosa que cal fer de tant en tant, tot i que realment complir-la és gairebé impossible: sempre fas alguna cosa (llegir, escoltar música, mirar per la finestra...). Però, vaja, vagarejar sense horaris, sense haver de córrer per anar enlloc, sense compromisos, oblidar-se que tens rellotge... és perfecte!!!

Mira d'aprofitar-ho: ja vindrà l'època en què ho trobaràs a faltar :)

Que et vagi bé a tu. Una abraçada

Boira ha dit...

M'alegra llegir que estàs més tranquil. Gaudeix de les vacances. Ah! I Felicitats amb retard.

Un petó!

Jo Mateixa ha dit...

David!!!!!!!!!!!!!, si estàs per Barna la setmana que ve fes-me un truc i mirem a veure si pots venir i ens veiem!!!!!

Ohhhh, em faria molta ilussió!!!!

Un petonas guapo i segueix relaxat eh :-)

doommaster ha dit...

Relaxa't! Així és com millor s'esta, de vacances!

Ai... Ja ni m'enrecordo de les meves... :-(

efe ha dit...

JO no he tingut vacances. Fins i tot vaig treballar el dia 15 d'agost!!!

Anònim ha dit...

Laprí, acabo de descobrir el teu blog per casualitat. Et felicito pel teu domini del català, escrius molt millor que la majoria de catalans. Molta gent que treballa a TV3, Catalunya Ràdio o la RAC no t'arriba ni a la sola de la sabata.

Fabreta