dijous, 25 d’octubre de 2007

Adéu Telecor

Vaig tenir una entrevista l'altre dia, com ja vaig dir, dimecres, ahir. I avui he dit a Telecor que me'n vaig, perquè en aquest lloc m'han agafat, i hi començo dilluns, aquest dilluns. La veritat és que ha sigut tot molt ràpid. No m'han posat cap problema.

Així que demà acabaran 1 any i 9 mesos aquí, on he passat de tot, bo i dolent. Els últims mesos no ho he passat gaire bé per la feina, per moltes coses, quan era Motorola, i després, aquest últim mes, on no he fet res, on he estat parat, i on el futur no es presentava gaire millor. Un canvi d'horari que no em semblava just, un canvi de departament nou, però nou, nou, començar en una cosa totalment nova amb la pressió que això significa, sobre tot en la feina de teleoperador, i un no-futur que hi veia, m'han fet prendre aquesta decisió.

A aquesta nova feina, tindré un horari molt semblat al que tenia fins ara, de dilluns a divendres, de 08:30 a 14:30 i de 16:00 a 18:00. Faré coses diferents, aprendré coses noves. I el tindré a 10 minuts de casa meva caminant... bé, per poc temps, que ara es canviaran de lloc, però no es mouran d'Alcorcón, el que vol dir que aniré a dinar a casa, així que per tot això he decidit agafar aquest lloc.

Demà sé que em farà pena marxar, una mica, però repeteixo, no per la feina, sinó per la gent, i també una mica per l'empresa. Em direu tonto, però aquesta gran empresa que és el grup d'El Corte Inglés, m'ho ha donat tot en el món laboral, m'ha donat sempre una oportunitat. Que en aquesta darrera etapa no hagi anat tan bé, no té res a veure amb l'empresa, sinó amb la feina en concret. Al primer lloc que vaig començar, a Valdemoro, jo em trobava molt bé, és probable que si després m'haguessin renovat, al final hauria acabat marxant, o no, qui sap, però jo allà em trobava molt bé. El que vull dir és que una empresa tan gran té tants llocs, que ningú no sap en quin s'estarà millor o pitjor. I encara em direu més tonto, si us dic que mai no descartaré el tornar allà, en un altre lloc, encara que ara no ho veig possible, perquè el que vull és o mantenir-me en un lloc, o fins i tot deixar durant un temps de treballar, si les coses no van bé, i pensar també en les oposicions, que faré i aprovaré, tard o d'hora, però tot pot canviar.

En fi, que això demà a les 18:00 s'acaba i dilluns comença una altra etapa, que espero que vagi bé, i duri el que hagi de durar, ja ho explicaré, és clar.

4 comentaris :

nur ha dit...

Enhorabona, David. Me n'alegro molt. El dia que ens vam veure a BCN em va semblar que estaves força agobiat de la feina i, per tant, millor renovar els aires.

Anar a dinar a casa avui dia, a més, és tot un luxe. Ja m'agradaria a mi poder-hi anar cada dia, tot i que mengés de dieta, però és un gust menjar a casa ni que només sigui per treure's les sabates durant mitja hora.

Les oposicions les aprovaràs, n'estic convençuda. Per això m'hauràs de pagar un dinar allà on tu i jo sabem :P

Curiosament, avui també ha marxat a la meva feina un jefe punyetero que teníem: deu ser dia de canvis avui.

Molta sort en el nou lloc (que no ens has explicat gaire què és) i una abraçada!

doommaster ha dit...

Moltes felicitats! Espero que et vagi molt bé en aquesta empresa!

Ja veuràs com aviat tornaràs a tenir millor humor i estaràs més content amb tu mateix.

Una abraçada!

Anònim ha dit...

Enhorabona, David.

Espero que amb el canvi les coses les encaris amb il·lusió i optimisme. Molta sort.

Una abraçada ben forta

q

Jo Mateixa ha dit...

Que, que, com ha anat el primer dia de feina????? :-)