dilluns, 15 d’octubre de 2007

El 13



No sóc creient d'aquestes coses, però precisament en aquest quilòmetre d'aquesta mateixa carretera, fa uns dies, un senyor vestit de verd em va aixecar la mà i em va fer parar al voral de l'entrada de l'autopista. Mira que respecto pràcticament sempre els senyals de trànsit, però precisament en aquell moment, em vaig saltar un STOP, i és clar, el senyor de verd em va veure, però resulta que el que anava davant de mi també se'l va saltar, però em va parar a mi.

És estrany, però no em vaig posar nerviós ni res, quan em va demanar els papers, i tot plegat. A més de l'STOP, el senyor va trobar una altra cosa, que el meu cotxe hauria d'haver passat la ITV el juny, i és clar, ja feia uns mesos d'això. Li vaig dir que no tenia ni idea, que jo pensava que la primera es passava als 4 anys. Però com el meu C3 era abans un cotxe de lloguer que llogaven els guiris a Alacant i ha passat a particular, doncs són 2 anys, i no pas 4.

Total, el senyor de verd, bona persona que era, em va dir que per saltar-me l'STOP eren 4 punts i multa de 300 euros, però que me la perdonava, però no la ITV, que no era pèrdua de punts, i era multa de 105. Així que l'endemà vaig haver de passar tot el de la ITV, anar a trànsit per recuperar el permís de circulació, i anar a un Santander per pagar la multa.

I sense tenir cap 13 a la feina, continuen empitjorant les expectatives, perquè les últimes informacions diuen que el lloc on ens posaran, tindrà telèfon gratuït, és a dir, trucades a granel. Ja vist tot això, no he pogut aguantar i avui he entrat a infojobs i he enviat el currículum a 3 llocs, 2 a Alcorcón. No sé que en trauré d'això, segurament em trucaran d'algun, perquè en una oferta ja estic "En proceso", en concret aquesta, però també he enviat a aquesta, i aquesta. I doncs és provar i preguntar, i veure què pot passar, res més.

Però ho tenia clar i ho continuo tenint clar, no penso seguir aquí amb aquestes condicions laborals. Durant les vacances havia recuperat més o menys el somriure, però de nou torno a tenir cara d'amargat. Ja m'ho deia avui una de les també perjudicades, que no està precisament millor que jo, que quan em veia anar al lavabo, feia una cara de trist. I és normal, quan em fan agafar ara trucades de coses que no tinc absolutament ni idea, de les que no me n'han donat formació ni res, i trucades que ni tan sols hauria d'agafar perquè hauria d'estar fent una altra cosa, suposadament, que es retarda i es retarda, i que tampoc serà millor que el que estic fent ara, i tot això mentre ens menteixen i ens menyspreen contínuament, no tots, però sí una part de la gent d'allà. I sort en tenim encara que continuem en l'horari habitual, cosa que no agrada tampoc a alguns; que quan comenci en el nou horari, no sé ja què serà.

Tot i això, tinc confiança en el futur i sé que això no durarà, i que ben aviat no hauré de tenir aquesta menjada de coco.

Petons i abraçades des de la tranquil·litat de casa meva, al centre d'Alcorcón, mentre miro Ventdelplà.

3 comentaris :

doommaster ha dit...

Ànims! A veure si t'agafen d'algun lloc d'aquests!

nur ha dit...

Jo crec que el que et porta mala sort de debó no és el 13, sinó veure Ventdelplà. Has de deixar aquest vici, David!

Fora conyes, després d'una mala ratxa, segur que en ve una de bona. Una abraçada!

Jo Mateixa ha dit...

David perdona però...a la primera oferta parlen de 18€ de sou????, seràn 18.000€ anuals, no???

Es que si no...joder, que millor facis de pilingui, que et treuràs més cuartos!!!!!!

Nosaltres em posat un anunci a Infojobs, però es clar, buscant Oficials 1ª Electricistes :-(

Que bo que està en Genis, però que cabron es :-P

Petonasos!!!!