dimarts, 9 d’octubre de 2007

Mira qui torna!

...el pesat d'en David xD

Estic viu, pel moment. Tant de temps sense dir ni piu, que potser algú es pensa que m'han passat un munt de coses, i que ha canviat alguna cosa a la meva vida. Ni molt menys. Continuo treballant al mateix lloc de sempre, però no en el mateix d'abans.

Tinc algunes coses a explicar, però no les contaré totes de cop, començaré pel més immediat, la feina. Com ja vaig dir, Motorola va marxar, i com que l'empresa posarà en les pròximes setmanes un nou projecte, doncs han pensat en nosaltres per ficar-nos-hi. Però des del mateix dia que vaig tornar després de les vacances, tot han sigut males notícies. Res més arribar, la jefa em va ficar al seu despatx per explicar-me el futur més pròxim. Primer de tot, canvi d'horari, de 08:30 a 15:30, de dilluns a dissabte. Normalment a les empreses s'avança, en aquesta s'avança, però com els crancs. La meva antiguitat no arriba als 2 anys, i tot i així em sembla prou malament que em degradin, però gent que porta 7, llegiu bé, 7 anys, doncs els passarà el mateix. I a sobre encara sembla que hem de donar gràcies que ens posin en horari de matí.

Després d'això, em vaig quedar 3 hores segut al meu ordinador, sense fer absolutament res de res, fins que es van dignar a dir-me què havia de fer. Aquella primera setmana me la vaig passar escoltant trucades d'altres en coses que no tenen res a veure amb el suposat futur projecte, de nom OMV. La setmana passada va ser desmoralitzadora, me la vaig passar recarregant mòbils, però el pitjor no era això, sinó la manca d'informació, el saber per tercers que s'ha retardat el OMV, i a sobre no tenir la certesa si el pont del 12 d'octubre el tindríem o no, perquè pel moment ens mantenen en l'horari anterior, però hi ha hagut moments en que no sabíem que passaria.

Aquesta setmana, per rizar el rizo, ens han posat a agafar més trucades que no tenen res a veure amb el que suposadament farem, i sense pràcticament formació, el que vol dir que agafem trucades sense tenir ni idea del que hem de dir. En moments determinats hem pensat que, sembla que ens volen cansar, que ens cansem i marxem, i així tenen un problema menys, no sé què pensar. Per tant, i com ja passava abans de les vacances, em trobo en un estat de passotisme total, és a dir, passo, passo de tot. Que si un client m'insulta, l'insulto jo també, exemple de dijous passat "me cagüen tu puta madre" resposta meva "y yo en la suya señor". Que trigo més d'una hora a venir de dinar? Que em diguin alguna cosa si volen, que l'endemà arribaré encara més tard. Que m'agafen mirant internet? Quan se'n vagi qui m'ho ha dit, torno a obrir la finestra. Així de clar. I no sóc jo l'únic que ha pres aquesta determinació.

I jo probablement seré un dels més afortunats, perquè no tinc càrregues econòmiques, sóc el més jove de tots, i tinc diners estalviats, i per això he decidit que si la cosa no va gaire bé, marxaré, i me n'aniré a l'atur, estudiaré, faré cursos, el que sigui, però molt millor que estar en un lloc on no aprecien gens la teva feina, et degraden i t'empitjoren les condicions laborals perquè els ve en gana, on no escoltes ni un "gràcies" "gracias" o com ho vulguin dir, un lloc on per haver estat en un departament determinat, et mirin amb mals ulls, no sé ben bé perquè, com si la feina que haguessis estat fent hagués sigut menys feina que la que fan els altres, etc. I dic que tinc sort, perquè hi ha gent que té hipoteques, fills, i no pot deixar una feina on, per molt que t'estiguin fotent, ets indefinit, i ara no és temps d'arriscar-se a buscar altres coses que no tenen cap seguretat. Així doncs, jo pel moment hi continuo, però segurament amb data de caducitat.

I això és el que puc contar de la feina, ja explicaré altres coses, com les oposicions, ai, les oposicions... no dic res. Només dir ara que la foto de la capçalera actual la vaig fer tornant en l'avió a Madrid el mateix dia de la prova, el 29 de setembre. No sé quina ciutat serà, de Tarragona cap avall em sembla que és. A veure si algú la sap.

Dolces salutacions des de la meva habitació, al centre d'Alcorcón.

4 comentaris :

nur ha dit...

Bentornat, David. Sort que vaig aconseguir pillar-te una estona a Barcelona, perquè si no hauria patit el teu silenci!

Veig que la cosa va "de mal en peor". I jo penso, com ja et vaig dir, que t'anirà bé fer un parón i estudiar alguna cosa que pugui ser de profit professional.

Què vols que et digui? Aprofita ara que encara ho pots fer!

Una abraçada ben gran!

Ah, jo diria que la foto és Tarragona. Més al sud... com no sigui Reus, no? Es veu molt gran!

Anònim ha dit...

David,

Crec que la nur té raó. Aprofita per fer un parón per fer una cosa que et reporti alegries al menys retributives. Ets jove i ets un tio amb coco. Inverteix en temps i no desaprofitis cap oportunitat.

Una forta abraçada.

P.D: Aprofito per dir oi que l'entrada a l'aeroport del Prat per mar és impressionant? Amb la costa del Maresme davant teu, passant com una pel·lícula, i després el supositori de la Torre Acbar, l'edifici de la meva feina...

q

doommaster ha dit...

Per aquests casos, et recepto donar els 15 dies d'avis i invertir-los en cercar un bon curset i feina a infojobs.

Bentornat, Laprí!!

Laprí | David ha dit...

De mal en peor, nur, i sembla que no té final aquest empitjorament, avui, per postres, m'he doblat un dit venint a treballar, i aquí a sobre he d'aguantar les males formes d'algú. I per cert, la ciutat, que ja l'he trobat al Google Earth, és Cambrils.

El parón el faré, q, i crec que sé més o menys quan, encara aguantaré aquí algun temps, però no gaire. I l'entrada en avió, magnífica, i jo que vaig arribar de nit, amb tota la ciutat il·luminada, genial.

Em prenc la recepta, DooMMaster, i segur que la faré servir, de fet ara de tant en tant miro aquesta pàgina per si hi ha alguna cosa.