dijous, 11 d’octubre de 2007

Oposicions 1 - David 0

El 29 de setembre van ser les proves d'auxiliar administratiu, on jo em presentava. Vaig agafar un avió a les 6 del matí a la T4 de Barajas, hi vaig anar en cotxe perquè tot just el metro comença a funcionar a les 6. El viatge d'anada va ser tranquil, mig adormit el vaig passar. Vaig arribar a Barcelona encara de nit, que des de l'avió quan està arribant es veu molt bé amb totes les llums engegades. Vaig agafar el rodalies fins a Sants, i aquí la línia 3 del metro fins a Zona Universitària. Allà hi havia un munt de gent.

Amb retard vam entrar cadascú a la nostra aula. Em van donar una fitxa amb el meu nom, i vaig seure. La prova va començar sobre 9:45. I aquí va arribar el problema, després d'aquesta prova, en venia una altra, a la primera et posaven frases de situacions a la feina, i simplement s'hi havia de posar si hi estaves molt d'acord, d'acord, indiferent, poc d'acord i gens d'acord, o algo així. Però clar, la segona prova, el qüestionari, es dividia en dues parts, començant la segona gairebé a les 13:00, i és clar, jo, que no tenia ni idea d'això, tenia l'avió de tornada a Madrid a les 14:05, per tant m'era totalment impossible fer aquesta segona prova, i no podia començar-la i deixar-la a mitges, perquè si la començaves, ja no la podies abandonar. Així que, no vaig poder fer una altra cosa més que, abandonar en acabar la primera prova.

En sortir, una forta tempesta estava caient sobre la ciutat. Em vaig quedar a la porta durant uns minuts fins que deixés de ploure, mentre uns quants llamps queien al fons. Tenia més o menys assumit que no aprovaria, i que això era més per veure com eren les proves i així anar millor l'any següent, però clar, almenys les volia acabar, què hi farem! La mala planificació em va fer això, si en comptes de l'avió de les 14:05, hagués agafat el de les 16:30, no hauria passat, però clar, no tenia ni idea del temps que podria durar ni res, i me la vaig jugar.

Després de la pluja, vaig baixar per Diagonal caminant, fins Maria Cristina, en aquell moment serien sobre les 11:30, crec. I poc després vaig baixar ja a Sants, on havia quedat amb la Nur, i a qui li vaig explicar tot el que havia passat. Em va acompanyar fins El Prat, allà vam esmorzar, perquè jo venia de buit des de Madrid, i res, cap a l'avió de tornada, quan vaig arribar a la porta d'embarcament ja la majoria de la gent era a l'autobús aquest que et transporta per les pistes fins arribar a l'avió que et toca.

Ja a l'avió, doncs, mirar per la finestra, descansar una estona, i poc més, fins que finalment vaig arribar a Barajas, a la T3, on vaig agafar un autobús gratuït que porta a la T4, i on vaig recollir el meu cotxe, aparcat al mòdul C, planta 1, plaça 718. El total del pàrquing per aproximadament 11 hores, va ser de 16 € i escaig. I així, a 16:30, vaig entrar per la porta de casa meva, a Alcorcón, per la que havia sortit unes 12 hores abans. Mai havia fet tants quilòmetres en tan poc temps.

Conclusió: que sóc idiota. Ara, per l'any vinent ja no m'agafa de sorpresa, la propera vegada, la prova l'acabo, segur, i aprovar-la, espero que també. Però almenys va caure aquella tempesta que em va agafar desprevingut del tot, em va encantar.

6 comentaris :

nur ha dit...

Ei, ei, que les oposicions no et van guanyar, eh? Si haguessis suspès, vale, però és que no ho vas intentar.

No diguis que ets idiota: és una mala planificació dels teus horaris. De les errades, però, se n'aprén sempre alguna cosa i t'ho has de mirar així: vista l'experiència, això no et tornarà a passar mai més perquè ja ho has après, a la vista està!

I, ja t'ho vaig dir: si tens, com a mínim, dues cases a Barcelona!!! De tota manera, no tornarà a passar, ho sé. I aleshores, sí, m'hauràs de pagar un dinar al menjador del Corte Inglés (de Diagonal, això sí) :O

Una abraçada, David :)

quim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Que quedi entre nosaltres, David. Jo vaig anar a Bèlgica per fer una cosa que hauria d'haver fet el dia abans. Va ser una errada a l'hora de consultar el programa, que no tornaré a cometre (espero)

Sort i tens una tercera casa a Barcelona. Ja ho saps.

q

Jo Mateixa ha dit...

Ohhhh, quina putada més gran, i no podies canviar el vol??, no se, trucar anul.lant el vol i canviant-ho per un altre???

Quina putada, però be, no et mengis l'olla més del compte eh, segur que a la propera va d'allò més be :-)

Petons guapu i bentornat!!!!!!

Laprí | David ha dit...

Al Corte Inglés et convido quan sigui nur, no cal que aprovi o no les oposicions. I ara que ja sé com va tot això, doncs segur que no em torna a passar.

Vaja, fer tard un dia és massa, q, però són coses que passen, igual que em va passar a mi.

Amb tan poc temps, no sé si podia fer res, Jo Mateixa, però segurament hauria perdut diners, i sense saber si tindria avió fins què sé quan. I l'olla no me la menjo, ja no val la pena :)

Gatot ha dit...

eps David! qui ho deia que no tenies somnis?????

tot i que, llegin-te... (díguem malpensat si vols...) mmmm, Barcelona+ tempesta + Nur= ????
:DDDD
no sé perquè he recordat un relat que vas escriure! :D

petons i llepades wapo!