dimarts, 23 d’octubre de 2007

Un queixal menys

Jo tinc la culpa de que, ahir, m'hagin matat el nervi d'un queixal, i que m'hagin de posar una altra peça aquí. No cuidar-me bé les dents, i no haver anat abans al dentista, m'ha provocat això. I el més greu, el cost econòmic que té això, que tot plegat em costarà més de 800 €.

Primer em va anestesiar la part dreta de la boca, i després em va fer el que em va fer. No vaig notar res, absolutament res, de dolor. Ara, en sortir i intentar parlar, no podia, m'era molt difícil, tenia una part del llavi parada que no podia moure, quina sensació més poc agradable. I el pitjor, que m'ha posat a on tenia el nervi una cosa per desinfectar-ho, que té un gust agri i que de tant en tant em deixa la boca amb un gust bastant dolent, què hi farem! He d'aguantar, la culpa és meva, a més, només serà una setmana, fins dilluns, que serà quan em posin la nova peça, imagino.

Si normalment sóc lent menjant, ara encara més, perquè només puc mastegar per una part de la boca... en fi.

Però bé, demà aniré a una entrevista de feina aquí a Alcorcón, no gaire lluny de casa meva, per un lloc de operari de logística, a veure si surt bé, i sinó doncs seguiré buscant, és clar.

Vagi bé a tots. Salutacions des d'Alcorcón.

5 comentaris :

Jo Mateixa ha dit...

Ai pobriso meu!!!!, nen, cuidat molt que la boca es molt punyetera :-(

Un petonas dolcet a la galtona, pero dolcet per que no et faci mal eh :-)

doommaster ha dit...

Que et milloris :-)

I que vagi bé la entrevista!

Marc '¬¬ ha dit...

juas, a mi me'n van treure 3 en poc temps... i van ser una de les pitjor experiències de la meva vida..

lo més bo es quan et diuen "glopeja" amb la boca tota anestesiada.. y tu allà q t'ho tires tot x sobre pq not ens sensibilitat, xDD (buenafuente dixit)

sort amb l'entrevista! espero que per llavors ja se't hagi passat l'anestesia!

Marc '¬¬

nur ha dit...

El pitjor dels dentistes no és el mal que et puguin fer (normalment t'anestesien i ni te n'adones), el pitjor és la clavada que et foten després d'haver-te ferit les genives per tot arreu i després d'haver esperat dos o tres mesos a tenir hora.

I el mal de queixals... ostres, ni vull recordar-ho.

Espero que ja estiguis millor, David, i que hagi anat bé l'entrevista :)

Laprí | David ha dit...

M'intentaré cuidar la boca a partir d'ara més, jo mateixa, que no tinc ganes de seguir tenint aquests problemes més endavant. Un petó per tu també.

Moltes gràcies DooMMaster.

És una mala experiència, Marc, espero que en quant em treguin aquest queixal, no em torni a passar res semblant en molt de temps amb la boca, quina merda.

I tant que fot la clavada a la butxaca que em faran, sort que ho puc pagar en 12 mesos sense interessos, així almenys no em foten el cop d'una vegada. Jo per sort no he tingut molt de mal de queixals.

... i sobre l'entrevista, ara, ara.