dimarts, 18 de desembre de 2007

Cops de furgó entre llambordes

Avui amb el furgó de l'empresa l'he fotut un cop a un altre cotxe quan estava sortint d'un carrer sense sortida marxa enrere... pobre home, l'ensurt que s'ha fotut, i jo perquè m'he adonat a temps i ho he pogut veure just quan li he donat, i no ha arribat a més, perquè entre el furgó i el fiat punto verd que té aquell home, crec que queda clar qui hauria perdut. I mentrestant el meu company al seu cotxe en doble fila al mateix carrer, esperant que jo sortís per deixar el seu cotxe al final del carrer sense sortida perquè després poguéssim deixar-hi el furgó perquè sinó no trobem lloc per aparcar en el caòtic i aixecat per obres centre d'aquesta la meva ciutat alcorconina... és que clar, ja que van passar les eleccions municipals, hi ha via lliure per fer de tot, que si el ONO, que si la renovació del centre, que si els futurs pàrquings, total, que surto de casa meva i, zanja aquí, zanja allá, camina más, y tarda más, y un taladro de hierro, que rompe aquí, que rompe allá... bé, m'han fotut ben bé ara per anar a la feina, que abans la tenia a 6 minuts de casa, i ara la tinc a 9, perquè com que han tallat una plaça sencera per fer-hi un pàrquing, que era pas obligatori per la gent que venia en cotxe de l'A5 per endinsar-se al centre de la ciutat... d'això, abans de res, sé que això de dir "abans trigava 6 minuts, i ara trigo 9" pot sonar una mica ofensiu per a la gent que dia a dia ha d'agafar el transport públic per anar a treballar o estudiar però... se siente xD

I encara tinc sort, que la zanja no ha arribat a la porta del meu portal, poc li falta, perquè d'aquí no res hi posaran el ONO, i després em renovaran el carrer, mira tu, em quedarà un carrer més maco amb llambordes... quina paraula, no és millor "adoquins" així tothom s'entén, sobre tot jo, que no havia escolta això de llambordes, que segons el DIEC és:
1 f. [LC] [AQ] [OP] Pedra gran i plana utilitzada principalment per a pavimentar.
2 f. [AQ] [LC] [OP] Pedra forta, tallada en forma prismàtica de bon gruix, que s’utilitza per a pavimentar carrers i carreteres.

Ara, si vull anar a la renfe, a part d'abrigar-me molt... aquest matí, a la meva finestra, hi havia 0,2ºc, que això traduït en temperatura real, vindria a ser uns -6º o -7ºc al carrer ... doncs a part del fred, ara, tot el trajecte, però tot tot, amb obres, així que mira tu, i és clar, amb aquest percal, el meu cotxe, 40 minuts vaig trigar a trobar aparcament dissabte a l'hora de la migdiada, i a sobre, al lloc que l'he deixat, es quedarà ple de pols de les obres, i això que precisament dissabte el vaig netejar, merda.

Per cert, que no he continuat explicant com va acabar el tema del cop aquest matí amb el furgó, doncs res, el senyor va apuntar les dades del nostre vehicle, nosaltres el del seu, i tal, però sense fer part amistós ni res, que jo no ho he fet mai i no sé com es fa, però jo em netejo les mans, a més, el cop no ha sigut tant, ara, l'apoderada de l'empresa, germana del jefe, quan li he dit que necessitava els papers del furgó, s'ha portat les mans al cap, i va i el primer que em pregunta és si li ha passat res al furgó, i jo pensant "jo bé gràcies, i el de l'altre cotxe també, ja que estem, bon nadal, no?". Doncs això, que ha sigut una bestiesa.

I mira, ja que he parlat de anar caminant a la renfe, doncs com que ara em ve de gust penjar un vídeo fet per mi amb fotos de trens de l'any 2005, i amb ambientació musical, apa, vagi molt bé.


5 comentaris :

Nosotras mismas ha dit...

bon dia.

Salutacions

nur ha dit...

Ais, mira que m'agrada a mi la paraula llamborda. És maca, Laprí!

Espero que això del cop hagi estat un ensurt petitet.

Per cert, no t'he dit que vaig estar a Alcorcón! Vaig agafar el metro des de Joaquín Vilumbrales per anar a la T-4. Quin recorregut!

Laprí | David ha dit...

Des de Joaquín Vilumbrales a l'Aeroport sí, és un llarg camí, jo no ho faria, i això que sóc friki xDD

nur ha dit...

home, si has d'anar a l'aeroport... ho faries, no? Tampoc és tant. Se'm fa més interminable de l'Aeroport del prat a casa (potser perquè és el trajecte al final)

Laprí | David ha dit...

No. jo no ho faria així, perquè jo agafaria rodalies fins a Ministerios, i allà ja la línia 8, i així a mi, personalment, se'm fa molt menys llarg.